Potato salad

Feb 28 (Thursday)
   我每日開電視, 都一定要睇food network 台先覺得舒服架!! 我就剛剛在food network 台, 看見有個廚師cookingtool5.gif image by vickyngkiki整potato salad.salad.gif image by vickyngkiki
.好吸引呀!! 我就好想食, 就自己入廚房動手整, 整整下cookingtool1-2.gif image by vickyngkiki
先知, 屋企沒有洋蔥Veg-Onion-Battle-icon.gif image by vickyngkiki, 便落樓下買, 雖然, 出面仲係好凍, 好凍, 感覺有如-30 度, 但我覺potato salad 一定要有一個洋蔥先能帶到potato saladveg-potato.gif image by vickyngkiki
嘅香味, 所以, 有幾凍wording12-3.gif image by vickyngkiki都出走出街買!  在購買洋蔥當中, Brian 剛好callequip-komono-1.gif image by vickyngkiki
我, 話我知, 他現在放咗工..就黎坐地鐵回家, Brian問我回家未!! 我話我係屋企樓下超市裡面
house_2.gif image by vickyngkiki
, Brian 都好surprise....   天氣咁凍, 仲去supermarket...屋企唔係買晒食物咩??今晚應該有餸食架??總之, 我差一樣野就可以整到potato salad.... 我話你回家就有potato salad 食架喇!!

      
edge-fly-1.gif picture by vickyngkiki

              

    登鄧....!! Potato salad 出現喇!! 我無跟足晒電視個廚師整法架!! 講真,邊道跟得咁多吖! 整野食都係好隨心

...我覺越隨心整野食, 啲食物有時會出奇地好食!!  今次, 依個potato salad, Brian 話好食喎!!但如果下次, 想整返同味道, 就未必有同效果, 哈哈!! 因為依個potato salad, 真係好隨意整!!! 所以, Brian 話好味道係意外收獲!! 哈哈!!

        
edge-fly-1.gif picture by vickyngkiki



arrow-hand.gif image by vickyngkiki
依個已經係食剩嘅potato salad 喇!! 因為我整完potato salad時, Brian 已經返咗屋企, 我啲salad 未雪凍,都已經比Brian 食咗一大碗!! 哈哈!!  依個potato salad 我有加咗露筍粒, 蔥粒, 蘑菇粒, and 洋蔥粒一齊混合薯仔沙律醬食...好好味架!! 0




11 comments:

  1. 你呢個salad係用咩嘢醬做架?都幾好喎,好西式呀....
    做salad真係好隨意就得架啦,鍾意食咩就落咩,每人口味都唔同......
    Brian都讚話好味,你又好開心啦.....整嘢食要有人鼓勵同讚賞,先會有心機繼續做落去架!
    [版主回覆03/05/2008 19:49:00]爆炸魔女:   ~我依個salad 係用好普通嘅mayonnaise (卡夫牌)沙律醬整架!! 我加咗啲煮熟露荀, 蘑菇!! 而薯仔 and 紅薯(yam)用微波爐"叮"熟切粒, 再加一個細洋蔥-->(切細粒仔, 洋蔥唔洗煮熟), 再用沙律醬混合埋.....但我啲沙律醬都唔係落好多!! 因為混合時, 啲薯仔會散開變粉粉地... 加太多沙律醬,我怕會太水汪汪!!  我都係跟電視個chef 整, 但我唔係跟足!! 跟啲概念喇!! 哈哈!講真,有時我煮野都好"就地取材" ,,..屋企有咩,就整咩囉!!    ~比人讚,當然開心喇!! 哈哈!! 我煮飯要更加有心機, 繼續學習!! 我想煮飯,好似媽咪and 你咁,好容易就掌握到!! 但我知需要時間....and 心機先有依個成果!! Brian 而家做住白老鼠先喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete

  2. 咁涷不如開TT仔仔去啦!~
    [版主回覆03/06/2008 04:18:00]小威威:   ~去樓下超市都開車, 我怕揾得車位黎,間超市啲野可能比人買清晒,哈哈!!   ~仲有呀!! 依場雪落得好大, 政府都未鏟雪, 條街有雪...啲車係街行啲speed好慢!! 好慢....因為地滑嗎!! 唔想落雪出街食飯,要幾個鐘頭先返到屋企...而且,天氣咁凍,邊道都唔想去, 所以, 叫外賣好好多!! 

    ReplyDelete
  3. i wanna try
    [版主回覆03/06/2008 04:22:00]small i   你都試下整吖!! 我用咗馬鈴薯 and 紅薯(yam)黎整依個salad 架!! 。。。。不過,近排好凍,我唔再整依個沙律住架喇!! 夏天先再整! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 幾好架, 間中食吓沙律唔錯架, 有薯仔沙律醬既咩?
    遲d有心機既都要整吓沙律至得~~
    [版主回覆03/06/2008 04:37:00]細細粒:   ~我諗無薯仔沙律醬架!! 我依個potato salad 係用 mayonnaise (卡夫牌)沙律醬整架!!   ~你都得閒整比Raymond 食吖!! 依個沙律用咗potato and yam, 兩種唔同嘅薯仔整架!! 咁樣會香啲架!! 我自己仲落咗露筍粒,蘑菇粒 and 洋蔥粒黎整依個沙律架!! ....不過,我近排唔再整依個沙律喇!! 因為我依面又凍返....冰天雪地食啲暖野, 舒服啲!! 等夏天先再整過!!

    ReplyDelete
  5. 沙律, 我真係好少整呀, 要跟你學下先得
    [版主回覆03/06/2008 04:48:00]通少:   ~你平時一放工,就拿拿聲整dinner 比通太食! 當然整啲熱辣辣嘅餸菜喇!! 沙律都唔似正餐! 所以,你咪少整沙律囉!!! 我都係開電視見到人整,我又整喇!! 依個沙律係小食黎架!! 我整完沙律之後, 都煮飯...哈哈!!    ~我依個薯仔沙律...用咗兩種薯仔整架!! 有普通potato and yam 整架!! 因為依兩種薯仔mix 埋一齊會香啲囉!!     ~我依排比較多野做, 去唔到你個樹作回應呀!! 但我有時間就會即刻去你個樹支持你架喇!! 等我呀!! (其實,我多數去你blog 攞煮食靈感架!!)

    ReplyDelete
  6. 同你一樣,我都成日睇food 台,佢可以比好多零感我,而又可以識多D食材!
    [版主回覆03/07/2008 04:52:00]高貓貓:   ~我一開電視就開food network 睇!! 因為好仲意啲人煮野食, 好似變魔術咁, 依樣配果樣, 就可以煮到好美味嘅菜式出黎, 我有時煮飯, 買餸都有啲係food network 攞靈感,...有時有啲blog 友都會比煮食靈感我架!!   ~你上次, 未教我整蒸水蛋, 我成功咗喇! 唔該你呀!!

    ReplyDelete
  7. 我又係窩...勁鐘意睇food channel...我最鐘意既係Giada~
    [版主回覆03/07/2008 04:58:00]睛天蛙蛙:   ~好歡迎你到訪我個blog 呀!! Nice to meet you!!   ~我哋大家又喜歡food channel, 我又好喜歡Giada 架!! 她煮野食,用啲材料好似好簡單, 但好好食架!! 哈哈!! 我仲喜歡Nigella lawson 架! 她煮野好簡單,又好好食, 我有買Nigella 啲cook book 架! 當Nigella 黎加拿大時, 我仲特登揾佢簽名, Nigella 好nice 架! 簽名時仲同我傾咗幾句計添!!哈哈!

    ReplyDelete
  8. 我都鍾意睇架,但係就唔會跟住整囉,因為要整都係隨心~~~
    [版主回覆03/07/2008 05:01:00]檬檬:   我都係煮飯好隨心, 有時都好"就地取材" 架!! 我屋企雪櫃有咩就整咩, 如果成日都跟電視啲chef 買啲材料, 我諗我成個雪櫃都係食物都似!!哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 我又係每次睇recipe,都唔會跟足,好怕要買齊咁多野先整到一樣野,所以我好多時都係屋企有乜就落乜。
    你個salad都整得好靚呀,Brian食左咁多,一定好好食!
    [版主回覆03/07/2008 05:06:00]Mui:   ~Yeah!! 我哋大家都like 睇food channel...有時電視廚師煮啲野, 跟唔到咁足, 我都係攞個概念算架喇!! 自己係屋企食, 有時間屋企有咩食咩, 都唔洗話太講究喇!!   ~個Potato salad 我都係見電視啲chef 整,自己心血來潮就跟住整, 我都係求其整, ...學你話齋, 如果下次要整返依個dish...未必同今次咁好食架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  10. Vicky:
    我都講過你聽,我一個人時就最鍾意整薯仔沙律,
    但我就無落咁多料架,我係整熟薯仔,將佢地壓成溶,
    加牛奶,加日本沙律醬,最後再加埋隻半生熟蛋咁伴
    均黎食架!我覺得咁樣已經好好食囉,但老公就成日
    都話肥,叫我唔好食咁多喎,但我咁鍾意食薯仔,點會忍得到呢!
    [版主回覆03/07/2008 05:17:00]陶陶夫人:   ~我都知你喜歡得閒時, 就整薯仔沙律食, 我都係比電視個chef 吸引住, 所以, 我就整依個沙律食, 我一邊整potato salad 時, 都有諗你....唔知你, 又係咪好似我咁樣整沙律呢?? 原來你啲potato salad 有落蛋, 咁樣就更加香啲喇!!  而我今次,用咗兩種唔同薯仔整依個沙律, 有yam and 普通馬鈴薯!! 咁樣又幾香!! (因為我比較喜歡食yam 薯仔多啲架!!)    ~Brian 都有話potato salad 肥, 都係間唔中食下好喇!! 我發覺你先生好似食野都食得幾清,你先生好像成日話啲野食肥...他好健康呀!! 哈哈!!    ~我望見自己喜歡食嘅野都忍唔到架! 你咪話忍唔到。。會時時常食potato salad,...我就忍唔到,..好想食雪糕,我見雪糕就好想食架喇!! 哈哈!  

    ReplyDelete
  11. 你唔黎我都會黎探你啦, 無時間唔一定要黎我到啦, 得閒先啦
    [版主回覆03/07/2008 05:20:00]通少:   ~你好nice呀!! 好諒解我依個忙人呀!!   ~我好仲意上你個blog,因為你帶比我無窮煮食靈感, 我去超市入貨前都會入你個blog 道先架!! 哈哈!!

    ReplyDelete