落大風雪+收到郵包

   今日, 真係同天文台講嘅野一樣, 好大雪
hello-weather4.gif image by vickyngkiki
!!  我就留咗係屋企, 但Brian 因為有野做, 點都要返公司, 我真係比個傑出員工獎
happy-face-win.gif image by vickyngkiki
比你喇!! 哈哈
smile58.gif image by vickyngkiki
!!


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
依張相係電視影出黎, 依個係天文台戶外採訪, 仲企係雪人隔離採訪..果個黑色衫哥哥都係天氣文台啲人黎架!!




edge-xmas-line2.gif picture by vickyngkiki

         我等到Brian 放工, 之後, 我哋就出咗街, 買野同食下野
food-fast-rap-chicken.png image by vickyngkiki
,仲順便周圍影下相
take-CASIO-QV-70.gif image by vickyngkiki
!! 但街外啲雪,真係好多好多雪
happy-face-snow.gif image by vickyngkiki
, 行路都步步難行, 係街行一陣都被啲雪整到個身都成身白晒!! 好似個雪人咁!! 依場雪
weather-snow-2.gif image by vickyngkiki
落得好利害,根本政府人員點樣鏟雪
happy-face-snowing-1.gif image by vickyngkiki
, 都唔夠天上面落啲雪快!!  因此,街上啲行人路, 好似泥咁..你隻腳一踏落啲雪上, 就會有好深嘅腳印, 行得好慢先到屋企!! 我返到屋企大堂,因為有暖氣, 我身上啲雪開始溶, 仲一邊坐電梯, 我件縷仲一邊滴水!! 我又要把件縷掛
equip-cloth-drawer.jpg image by vickyngkiki
係廳一日等乾, 先放得入衣櫃喇
equip-clothes-drawer.jpg image by vickyngkiki
!!



arrow-purple.gif image by vickyngkiki
你哋睇下有幾大雪, 地下上啲雪好深, 行每一步路, 個腳印都好深架!! 我成身都係雪, 我的帽, 手套仲濕晒, 全部都佈滿雪!! 以下有張相仲影到有兩個小朋友係空地砌雪人添!!
happy-face-snowing.gif image by vickyngkiki
 


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
我哋去酒房行,買酒,返屋企又打邊爐..買完酒就去麥當當買野食, 新出咗個辣雞wrap...都幾好食架!!0





arrow-purple.gif image by vickyngkiki
睇下我,成身都係雪呀!!!




arrow-purple.gif image by vickyngkiki
Brian 係度影緊小朋友砌雪人呀!! Brian你都成身都係雪呀!!


edge-xmas-line2.gif picture by vickyngkiki

      今日, 我仲收到個郵件
take-pic-photoBox.png image by vickyngkiki
! 係Brian 媽咪係溫哥華寄黎架!! 內裡有利事 and 啲新年糖果
cake-candy.gif image by vickyngkiki
cake-sweet.gif image by vickyngkiki
!! 仲有一件松鼠fur 嘅衫仔!! 我試着咗...Brian話我着完件衫, 有啲似歡樂滿東華啲善長人翁喎!!我覺得他形容得好好笑!! 哈哈
littlepeople6-2.gif image by vickyngkiki
!!! 其實,件fur 我覺得好柔軟架!! 真係要多謝auntie送咗件衫仔比我!!


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
我着住Auntie 送比我嘅衫 and 今年第一封利事! 大家都新年快樂!!0




arrow-purple.gif image by vickyngkiki
你哋睇下, Brian好似好驚
smile45.gif image by vickyngkiki
依件衫咁, 他表情好好笑呀!!
|

arrow-purple.gif image by vickyngkiki
新年糖果!!



little-mouse.gif image by vickyngkiki
唔好意思,我仲未覆你哋比我嘅回應,我通通都睇晒喇!....但我黎緊依兩日要返媽咪屋企,  所以,會回覆得比較緩慢, 各位, 我有時間就即刻回覆比大家,你哋要等我一陣呀!!

12 comments:

  1. 我都第一次見Brian呀!~... 你和Brian都要著多d衫呀!~ 在香港都好涷呀~ 早上在市郊得兩度呀!~
    [版主回覆02/05/2008 15:04:00]小威威:   ~我都間唔中會post Brian啲相上黎架!! 你都有係依啲網誌留過message 架!! 可能你睇得唔仔細喇!! 哈哈!!   ~多謝關心!! 我會着多件衫才出街!! 依家香港咁凍,你都要着多件衫喇!!

    ReplyDelete
  2. 我地里度都好大雪呀,今個禮拜d天氣真係怪,兩日係freezing rain,一日落大雪兼PA day,d學生成個禮拜番得兩日學。
    你未來奶奶好錫你呀,寄件衫比你。咩叫松鼠fur?係真係fur?
    [版主回覆02/05/2008 15:13:00]Mui:   ~你點呀!! 你果邊落大雪呀!! 今年啲天氣真係怪, 凍就比以前凍!! 雪又比以前更加多!!    ~嘩!!突然間你就多咗幾日假!! 最衰落雪喇! 如果唔係都可以出下街行下!! Enjoy 下杯咖啡都好呀!!   ~Brian's 媽咪每年都會寄利事比我架!! 她又對我好好, 去旅行 or 行開啲地方見到有野適合我, 都會買比我架!! 講真,我對 fur 唔係好識, 但我知件白色 fur 啲 fur 係好少有!! Anyway, 依件fur 都好新潮 和柔軟,我都會着出街架!!  

    ReplyDelete
  3. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。3 February 2008 at 03:00

    香港呢排都凍凍,不過同你呢度比真係濕濕碎....
    [版主回覆02/05/2008 15:17:00]Miss cheese cake:   ~香港凍真係會好凍架喇!! 因為香港周圍都無heat, 連商場, 交通工具都無依 heat, 所以, 時常都會感覺好凍!! 個身一凍,就要好長時間先暖返!!   ~我依邊啲溫度係好凍!! 但我依邊周圍都有暖氣!! 一入商場行一陣, 個身會暖啲, 到行返出戶外, 就無咁容易凍!!

    ReplyDelete
  4. 原來佢就係brian
    [版主回覆02/05/2008 15:20:00]小魔女:   係呀!! 他就是Brian喇!! 我其實,都post咗Brian個樣出黎都幾多次!架喇!!!哈哈! 你得閒多啲上黎坐吖!  

    ReplyDelete
  5. Brian 之前都出過場啦...哈哈....我有keep住睇,所以我見過呀!
    嘩!真係落好大雪呀,睇見都覺得好凍呀.....你地都變咗做雪人喇!
    Brian媽咪真係對你好好,我真係好羨慕,其實睇到佢成日都咁有你心,就知道佢真係好錫你,你一定要對佢好d呀,唔係個個奶奶都咁好架!
    佢送俾你件松鼠fur 外套好得意呀,真係好軟綿綿呀,我諗都唔平架!....我都有一條毛毛頸巾,係朋友Kit俾我架,佢成日都買新衫,着唔晒,久不久就會俾d衫我架喇,好新淨架(佢好鍾意買衫架!)....條毛毛頸巾都好軟綿綿架,睇吓我有冇機會戴住影相俾你睇吓先!
     
    [版主回覆02/05/2008 15:58:00]爆炸魔女:   ~ 其實,落雪時唔係好凍!! 但落雪之前個日都會特別凍啲架!!初時落雪真係好好玩!! 但行路就有啲唔方便囉!! 依日,場雪真係好大, 我啲妹都唔洗返學, 有個長周末假期! 但我好奇怪, 落緊雪就好仲意 "料" Brian出街!! 就算屋企有野食,都會叫Brian同我落樓下架!! 哈哈!!   ~ Brian's 媽咪真係好好!! 每年新年前都會寄利事比我!! 去旅行or 行開啲地方見到有野啱我, 都會買黎送比我! 真係好好人,又有我心!!有時真係收到唔好意思! 但好開心!!    ~ 得架喇!!我會對Brian's媽咪好好架!! 因為我知你咁提我,係經驗之談!!   ~ 至於,件 fur, 講真,,我對fur 無咩研究架!! 但我知到依啲 fur 係好少有架!! ......但我都覺得幾好睇,着上身都好舒服! 而且好 軟綿綿, 又幾cute!! 所以,我都會穿着出街架!! 但你睇下Brian個樣,好似好怕件衫咁,哈哈!! 點都唔理,照着架喇!! 哈哈!      ~ 阿Kit, 我記得她! 你以前都有煲啲湯比她飲架! 她送了毛毛頸巾比你,Kit 都好有心!! 你而家咪可以大派用場囉!! 而家香港咁凍!! 乜阿Kit 喜歡買衫架!! 她身型應該和你相似喎 !!因她久唔久就會比新淨衫你!! 她買衣服都好顛,買到着唔切!! 哈哈!!....好吖!! 你記得就影張毛毛頸巾比我睇下!! 前年Brian都有送毛毛頸巾比我!! 我記得又影比你睇吖!!

    ReplyDelete
  6. 香港呢邊都好凍呀~~~  好耐都未試過啦 仲要係連續幾日凍啊!!!
     
    [版主回覆02/05/2008 16:01:00]炭炭媽:   我都知香港依邊好凍!! 香港一凍就會好凍架喇!! 因為香港唔係周圍都有暖氣!! 香港咁凍,你要take care 喇!! 出街帶多件衫喇!! 

    ReplyDelete
  7. 佢媽咪送俾你既野,全都係新年用架,包括埋你件靚外套(其實我覺得好唔錯丫),咁早有利是收,係一個好好既開始呀! 你o個邊d雪落得咁勁,要小心著涼,唔好帶病過年呀!
    [版主回覆02/05/2008 16:10:00]陶陶夫人:   ~係呀!! 我同Brian一齊之後, Brian's 媽咪就已經寄利事,糖果,比我!! 真係好有心架!! 有時Auntie 去旅行都會買小禮物比我!! 有時真係唔好意思架!!   ~我依邊啲雪比之前個冬天利害!! 而且比舊年凍!! 但我顛架!! 我落雪都照出街食野架!! 但唔會渣車!!   ~你都係...你感冒好啲未呀?? 我見你先生親手做個芝士蛋糕比你送藥,而家應該好返好多喇!! 你都要take care!!

    ReplyDelete
  8. 嘩.....凍死人喇~~~我哋呢邊6,7度,我都想死喇,見到你哋果邊咁大雪,真係唔知點想像~~~
    [版主回覆02/05/2008 16:20:00]檬檬:   ~我都知香港好凍,好凍!! 香港一凍就會好凍架喇!! 你要take care!! 因為你就放假, 可以同張生周圍去玩喇!!   ~我依邊落大雪!! 我仲"料"咗Brian出街食咗啲野!! 哈哈!! 我都顛架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  9. 嘩,咁多有利是收...好開心~
    [版主回覆02/05/2008 16:24:00]MaGGie:   ~都係兩封利是!! 但未到新年已經收到利是,好開心架喇!! 你係咪結咗婚架喇!! 你咪要派利是囉!! 哈哈!!    ~我成日都想問你, 你個blog 張display picture 係咪你個bb黎架??定係你細個時的樣子哩?? 我好八添!! 突然問依啲問題!!

    ReplyDelete
  10. 佢媽咪都好好人咁喎......特登寄畀你哋, 咁都好, 有d新年氣氛.....反而我自己覺得唔係咁有氣氛, 好似唔覺呢個星期就係新年.........
    祝你新年快快樂樂, 早d拉埋天窗....
    [版主回覆02/05/2008 16:31:00]細細粒:    ~多謝你對我嘅祝賀!! 你今年係最後一年逗利是,下年你就要派利是架喇!! 哈哈!!    ~點解? 你成日覺無新年氣氛呀?? 我覺農曆新年係應該會好凍,今年香港已經好凍, 而且你哋新年有好多假, 又有花市行,煙花睇!! 都幾開心吖!! 點解仲feel唔到氣氛!! 有時氣氛依啲野係自己比自己架!! 你覺無, 你身邊有幾多節目都feel 唔到有氣氛架喇!!    ~Anyway, 祝你新年快樂!! 身體健康!

    ReplyDelete
  11. 嘩, 靚靚毛毛衫喎, 掂呀
    [版主回覆02/05/2008 16:34:00]通少:   ~你only 覺件毛毛衫靚咋!??? 哈哈!!   ~就黎新年,你一定準備好多農曆新年嘅食物喇!!!祝你and 通太,新年快樂!!

    ReplyDelete
  12. Really so big big snow ! It is so terrible. Be careful of driving.
    [版主回覆02/06/2008 18:01:00]Happy Girl:   係呀!我一落雪就盡量都唔會開車,坐交通工具安全啲!! 好多謝你咁take care 我呀!! 唔知做咩,今年冬天特別凍,特別多雪,今日(FEB 6)又有場大風雪喇!

    ReplyDelete