農曆新年---賀年食品

       大家都知,就黎農曆新年, 屋企當然唔少得啲賀年食品喇!! 上星期已經收到Brian's 媽咪寄黎啲利事
,糖果
food12-7.gif image by vickyngkiki
and 新衫
fashion1-1.gif image by vickyngkiki
 !! 早幾日返媽咪屋企
house_8.gif image by vickyngkiki
, 媽咪又做咗
cooking-tool-chef-1.gif image by vickyngkiki
啲潮州人嘅賀年食品, 而我同Brian 經開 chinese supermarket
house-1-1.gif image by vickyngkiki
又買啲, 成個雪櫃
cook-refrig.gif image by vickyngkiki
都係新年野食!! 成屋都好有農曆新年氣氛!  但我依邊係農曆新年係無假放架!! 但返工啲同事, 會識同我講Happy chinese new year 架!! 都幾得意架!!!


          
edge-pink-rose.gif picture by vickyngkiki
edge-pink-rose.gif picture by vickyngkiki
edge-pink-rose.gif picture by vickyngkiki


      我今日食晚餐開始煎啲蘿蔔糕, 薯仔卷(潮州食品) 做餸食喇!! 因我怕食唔晒呀!! 哈哈!! 而且年三十晚已經book 定檯同Brian 出街食飯, 遲啲又有好多餐都會出街食, 所以,襯係屋企食飯, 就盡量食啲賀年食品!!  我今日仲整咗個煲仔餸,唔好以為我好叻, 整到個煲仔餸呀! 依個煲仔餸,我係chinese supermarket 買架!! 煲仔連餸, 我只係返屋企re-heat 個煲, 就食得!! 我只係加多啲菜
veg-letture.gif image by vickyngkiki
入個煲仔餸裡面咋!! 咁就開飯
cook-ricer.gif image by vickyngkiki
food10-2.gif image by vickyngkiki
喇!!!  我食咗煲仔餸之後, 我突然間好想自己整多煲仔餸
food9-6.gif image by vickyngkiki
係dinner 食!! 因為食煲仔餸真係好暖苙苙架!!

           
edge-pink-rose.gif picture by vickyngkiki
edge-pink-rose.gif picture by vickyngkiki
edge-pink-rose.gif picture by vickyngkiki



arrowpink.gif image by vickyngkiki
農曆新年食品! 四方盒個樣係媽咪整架!!0





arrowpink.gif image by vickyngkiki
晚餐...有雞肉菜煲 and 煎咗啲蘿蔔糕 and 媽咪潮式薯仔卷添!!-






祝大家:新年快樂, 身體健康, 心想事成!!

12 comments:

  1. 趁而家有少少時間,同你拜個年先啦,因為一陣我又唔得閒喇!...而家係年三十晚......
    我要同你和Brian講:
    恭喜發財、心想事成、身體健康呀!
    今晚有朋友嚟我屋企打麻雀(老公打,我整嘢食呀!),要通宵呀,睇吓夜d見唔見到你msn啦!(半夜呀!)
    [版主回覆02/07/2008 17:14:00]爆炸魔女:   ~你真係忙呀!! 年leave message 比啲blog 友都要0拿0拿聲!! 不過,新年忙啲係好架!! 咁先熱鬧,咁先有新年氣氛!!   ~好多謝你咁忙,仲同我and Brian 祝賀呀!!! 我照單全收架! 我都祝你新年快樂,身體健康,事事順利! 心想事成!!   ~打通宵麻雀,好熱鬧呀!! 成屋都好似燒炮仗聲呀!! 好有氣氛,好好玩呀!! 你一定做招夫人客果個,雖然係忙,但依啲忙係開心忙黎架!!!   ~咁岩我無開msn...見唔到你添!! 唔緊要next time...啦!!

    ReplyDelete
  2. 都唔錯喎~~~有d新人氣氛...........
    祝你同Brian新年快樂, 甜甜蜜蜜, 高高興興, 龍馬精神呀.................
    [版主回覆02/07/2008 17:19:00]細細粒:   ~其實,好多新年食品都係我媽咪 and Brian準備架!! 我係責備re-heat 啲野食!! 而家我已經無買到,都成個雪櫃都係,如果我買埋,食到easter都似!!哈哈!!   ~多謝你對我and Brian 的祝賀, 。。。我都祝你事事如意,新年快樂,身體健康, 同Raymond 開開心心!!

    ReplyDelete
  3. 有煲仔菜成個賣,又幾好呀!

    祝你鼠年開開心心,身體健康,事事如意!
    [版主回覆02/07/2008 17:25:00]Mui:   ~個煲仔菜係Brian係大統華買架!! 你如果出開Toronto都去買返個吖!! 食完仲有個煲用!!   ~你依個icon好醒神呀!! 多謝你!! 我都祝你新年快樂,身體健康....心想事成!! 恭喜恭喜!!

    ReplyDelete
  4. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。6 February 2008 at 09:25

    (Empty)
    [版主回覆02/07/2008 17:27:00]miss chesse cake:   ~張相自己設計架! 好cute 呀!! 多謝你呀!!   ~我都祝你新年快樂,身體健康,事事順利,事業 and 學業都有好result!!

    ReplyDelete
  5. (Empty)
    [版主回覆02/07/2008 17:30:00]貓公館壹號:   ~好多謝你比依個咁大個揮春比我!!   ~我都祝你新年快樂﹐心想事成,身體健康!! 恭喜恭喜!!

    ReplyDelete
  6.  
    Wish u & Brian all the best in 2008!!!!
    [版主回覆02/07/2008 17:33:00]flying cupcake:   ~多謝你對我and Brian的祝賀!!   ~我都祝你白羊舍...新一年..快快樂樂!! 你同柴狼爸爸永遠都恩恩愛愛,身體健康,事事順利!! 恭喜恭喜!!

    ReplyDelete
  7. 恭喜發財
    祝事事如意 !
    鼠年行大運 !


    [版主回覆02/07/2008 17:35:00]陶陶夫人:   ~多謝你張大揮春呀!!   ~我都同陶陶先生,日日都開開心心,身體健康,事事順利!! 永遠甜甜蜜蜜!!!恭喜恭喜!!

    ReplyDelete
  8. 果然係好多賀年野喎!近日大家都忙於新年事,但大家都忙得好開心呀
    [版主回覆02/07/2008 17:37:00]陶陶夫人:   其實,我都係忙住飲飲食食,咁新年未食得豐富少少囉!! 哈哈!! 學你話,..忙都忙得開心..恭喜恭喜!!

    ReplyDelete
  9. 新年快樂~~~
    D 食物好似幾好食喎!!!
    [版主回覆02/07/2008 17:58:00]小魔女:   ~大家咁話!! 新年快樂!!身體健康!   ~上面啲食物,有啲係媽咪買,有啲係男朋友Brian買架!!已經成雪櫃都係賀年缺乏食物!!  我今年無咩點買呀!! 因為如果我買埋就更加有排食....哈哈!!

    ReplyDelete
  10. You are so lucky to have family members in Toronto and at least your family will celebrate Chinese New Year with you !
    [版主回覆02/11/2008 16:21:00]happy Girl:   ~我屋企比較中化!!好喜歡慶祝農曆新年,中秋節架!! 一定一齊食飯,反而聖誕節 and 感恩節就無所謂,各有各節目都得!!   ~我見你係香港過農曆新年都好開心, 又去睇煙花,又行花市,全家人食飯, 好熱鬧!!

    ReplyDelete
  11. 恭喜發財!身體健康!事事順利!
    心想事成!!
    [版主回覆02/11/2008 16:24:00]挑皮太太@美國:   ~首先好多謝你探訪我網誌!!   ~大家都係咁話, 新年快樂 事事順利,最緊要係身體健康!!恭喜恭喜!!

    ReplyDelete
  12. HI
    您的新年分享,令我注目。
      祝
    金銀滿屋
    [版主回覆02/14/2008 22:55:00]mimk;   多謝你呀!! 我都祝你新年快樂!! 事事順利!

    ReplyDelete