回家

Feb 23 (Saturday)
   我又返媽咪屋企house-person.gif image by vickyngkiki喇!! 今日,返屋企啲妹好懶,可能放緊reading week 假期喇!! 所以,我返到屋企啲妹都未起身, 整到好遲先出街食lunch...我哋都係好例牌,出街飲茶drink-tea-set-1.gif image by vickyngkiki
,食點心囉food-bun-5.gif image by vickyngkikifood-bun3.gif image by vickyngkiki!! 飲完茶,我就同parents 去chinese supermarketshop1.gif image by vickyngkiki
買餸,每次去買餸, 媽咪都話..."Vicky, 我之前果幾日係超市, 我已經幫你買依啲野...同依啲食品(用手指...指住), 等你攞返自己屋企, 仲有無野要買...快啲襯而家得閒買." 我媽咪and daddy 就係成日怕我放工後,無時間買野食, 又怕我餓襯.....My parents 就係時時刻刻都好關心我!!! 唔該晒!!

   今次返屋企之前一日, 我仲特登整咗個cheese cake 比啲妹試, 因為上次啲一口一淡朱古力蛋糕好歡迎, ....所以,今次就整第二啲款比啲妹食, 好彩她們都話依個cheese cake 好食, 但甜咗啲...ok...下次再落少啲糖喇!

arrow-black.gif image by vickyngkiki
依兩個就係cheese cake 係我由自己屋企整, 帶返去媽咪屋企,...啲妹話,似日本cheese cake..因為比較soft..但好味, 不過,就甜啲. 0



   到dinner 時份, Brian 都上咗我媽咪屋企食dinner....今餐dinner..係媽咪煮cook-Fast-food-icon.gif image by vickyngkiki
, 我無幫手呀!! 因為媽咪煮飯,實在太快,...所以, 我都唔知點幫..哈哈!! 媽咪快到可以煲埋湯,
drink-soup-5.gif image by vickyngkikidrink-soup-4.png image by vickyngkiki....我都係幫下手洗洗抹抹little-peopleicon.gif image by vickyngkiki.但依啲都好快搞掂, 食完飯, 我仲有好多時間同啲妹 and Brian玩對打nds... And 同my parents傾計!! 我哋傾傾下我哋一家又口痕...就開始食Brian 買果啲gelato (雪糕),個個妹都話啲雪糕好好食, ...好香,好滑!! 我啲妹,仲即刻問Brian 哥哥(我啲妹是這樣稱呼Brian)攞雪糕店地址house-ice-shop.png image by vickyngkiki, 有機會啲妹自己可以帶朋友仔再去食雪糕ice-cream-cup-1.gif image by vickyngkiki
!!  我哋全家人一齊一邊食野,一邊傾計,睇下電視...就好開心架喇!!

arrow-black.gif image by vickyngkiki
依餐飯,係媽咪煮嘅愛心飯..有蒸青斑魚, 上湯沼菜, 茄汁蝦仁, 醬油雞, 蒸潤腸同埋粉葛唔知咩湯! 雖然,好簡單菜式, 但好好味...0



   
edge-flower-line.gif picture by vickyngkiki


Feb 24 (星期日)
   我哋全家人, 都好早,好早起身...就係因為要去佛堂拜神囉!! 我哋年年過咗農曆新年都會去拜神架!!因為無咁迫人, 其實,去佛堂都係求下安心,我都係一年先去一次佛堂!! 今年去佛堂就特別啲, 因為Brian 都有去佛堂, 他雖然係天主教, 但未去過佛堂, 所以,一大清早同我哋全家去佛堂, Brian 就順便參觀察下, ...  Brian 都有比錢我,添香油..哈哈!!
   拜完神,就即刻去飲茶,因為媽咪話,開咗一間新茶樓house-shopping.gif image by vickyngkiki,成日都好多人,我哋全家咪早啲去飲茶囉!!  入到茶樓真係好多人,剛剛十二點都已經好多人等緊! 間茶樓, 都裝修得幾華麗!! 我哋全家,仲等咗一陣先有位,...坐到埋位,啲碗蝶cooking-tool-chopstick.png image by vickyngkikidrink-teaPot-2.png image by vickyngkiki都幾靚 and 清潔. 啲待應好好服侍....啲點心又幾特別springroll.gif image by vickyngkiki07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-13.gif image by vickyngkiki,幾特色,但價錢就貴啲!! 但有咁多享受...都值喇!! 總之,成家人一齊食,就開心喇!!

arrow-black.gif image by vickyngkiki
間新茶樓裝修好華麗,啲水晶燈好靚呀!! 啲餐具仲比較特別添!!連杯茶都噥味啲!! 好有茶味!0




    食完lunch, 返媽咪屋企執野
fashion-laugg.jpg image by vickyngkiki
, 順便又再同parents 傾一餐,傾傾下講開三妹男朋友就開新店鋪,  所以,我同Brian and Daddy 探三妹男朋友間新鋪, 係便利店黎架!! 由於間鋪要係下星期先開張, 有啲安全條例, 仲要等政府人員檢查, 所以,啲貨架上還未有野賣!! 哈哈!! 但三妹男朋友好落力, 係咁砌汽水雪櫃
equipment4.gif image by vickyngkiki
 
equipment22.gif image by vickyngkiki
and 清潔
cooking-tool-clean.jpg image by vickyngkiki
equip-vac1.png image by vickyngkiki
架!! ...我一去到便利店, 仲見到三妹朋友嘅parents...他們好健談架!! 我都係第一次見三妹男朋友嘅daddy and mommy...他們仲話我啲神態 and 樣子都好似三妹...哈哈!! 但我自己覺自己漂亮過三妹, 哈哈!!!
  去完探三妹朋友...我就返自己屋企喇!!
   

3 comments:

  1. 你媽咪都好錫你呀,買定哂d野,驚你放工成日出街食呀~~~喺屋企煮野食係好d架~~~
    [版主回覆02/28/2008 18:02:00]檬檬:   ~我都有同媽咪講,我自己會買野食架喇!! 但媽咪都怕我買啲無營養嘅野!! 媽咪真係好好,時時刻刻都諗住我哋要咩野!! 我有時食媽咪買比我啲野, 都已經有成個星期,唔洗去超市都得!!一放工,開雪櫃就有野煮!! 可以快啲開飯!!   ~你平時都好乖,同媽咪去下茶,行下街, 而且,食日本野都"就"媽咪, 你對你媽咪都好好!!

    ReplyDelete
  2. 你呢排返多咗媽咪度喎,係咪見Daddy返咗去就返多d呢?你Daddy仲未返香港嗎?
    我完全明白你媽咪度有幾開心同幾幸福啦,真係【世上只有媽媽好】呀!....你媽咪煮餸都經過一輪功夫架,我地食就食得開心,媽咪就要整幾個鐘喇!
    三妹男友一定係好好喇,三妹喺香港,但佢都同你地好close,照樣同你地keep住,佢男友真係好nice口呀!....佢開張嗰日,你地會唔會去,或者送d嘢俾佢呀?
     
    [版主回覆02/28/2008 18:37:00]爆炸魔女:   ~你真明白我!! 我返多咗去媽咪屋企,因為daddy 黎咗加拿大!! daddy 比較怕悶, 可能係香港工作開, 係加拿大就無野做, 所以,特別想見我哋, 而且我daddy今次會留係加拿大耐啲, 所以,我會盡量返多啲去媽咪屋企個樹囉!! 我要同Brian 講,我近排weekend 可能要多啲同我返去!! 他都無所謂!! 哈哈!!   ~ 我媽咪煮飯時,其實,唔係好想我哋入廚房架!! 因為她想自己煮一餐飯比我哋食, 她話咁樣先開心!!  我哋最多幫媽咪 "meat" 菜 and 洗碗, 抹下野!  我哋食晒啲餸, 媽咪會好開心!! 媽咪真係萬能媽咪!! 咩都好快搞掂, 有時我屋企少人食飯, 我,三妹,五妹都唔係屋企食飯, 我媽就同香港婆婆講,越黎越煮得少,唔知點煮..哈哈!! 我媽話煮開多人嘅飯喎!! (因我媽個邊有七兄弟姐妹) 媽咪真係好好笑!! 話要慢慢學煮少啲!!   ~我自己係出面住,媽咪又怕我自己放工無時間買野,成日都比一大袋野食比我! 好關心我!!   ~我屋企同三妹男朋友好close 架!! 我屋企有野壞咗, 媽咪架車聽到引擎怪聲,都會叫三妹朋友黎幫媽咪架!! 他好容易話為架!! 而家三妹自己一個係香港,三妹男朋友的香港嘅公公,婆婆, 爺爺,嫲嫲成日都叫三妹同他們食飯!! 我daddy 也話三妹男朋友嘅parents 好好傾, 我Daddy已經係香港 and 加拿大同三妹親戚飲過好多好多餐茶!! 而且,三妹男朋友同我哋好合得來, 我哋成日同三妹男朋友玩到顛架! Brian 都同三妹男朋友好岩傾架! 但二妹果個就.....唔想講喇!!   ~三妹男朋友開張禮物,已經送咗喇!! 係一啲擺切黎架!!        

    ReplyDelete
  3. 你媽媽煮D餸一定係好好食呀!
    [版主回覆02/28/2008 18:40:00]happy girl:   媽媽煮啲野食,永遠都係好好食, 因為全部都係愛心食物!!而家,媽咪開始有自己活動,都唔係時常煮飯, 有時都出街食, 或者買啲野返屋企食!! 但我返親屋企一定有湯飲架!!  多謝你讚我媽咪啲野食,煮得好好味!! 我話比佢知先!!

    ReplyDelete