long weekend 飲飲食食

Feb 15 (Friday)

     依個星期係長周末假期(Family Day), 星期一都唔洗返工, 所以, 都好開心...哈哈! 但星期五(Feb 15) 一放工都無即刻出街玩...可能剛剛過去果個星期, 又慶祝12 號,又慶祝情人節
little-love-1.gif image by vickyngkiki, 成日食街外野!! 所以,到星期五(Feb 15) 開始放假都令願留係屋企食飯...我煮咗一個好簡單嘅肉腸番茄意粉food2-8.gif image by vickyngkiki...飲埋早排列飲剩嘅紅酒drink-wine2.gif image by vickyngkiki, 就一餐喇!!


arrow-blue.gif image by vickyngkiki
番茄肉腸意粉0




      
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki


Feb 16 (Saturday)

  去車展!! 去Auto show之前, 當然出去食lunch 先喇!! 我同Brian 去咗粥店食炒飯
08B0CAB5eB4A1B9CF2F12ADB9AAAB2F062E.gif image by vickyngkiki
and粥
drink-cream-soup.gif image by vickyngkiki
......但食食下lunch 見到人哋檯叫紅荳冰
drink-Yogurt-ice-icon.gif image by vickyngkiki
, 自己便心 郁 郁 又想食...所以, 就叫咗杯雪糕紅荳冰,黎送粥and 炒飯!! 哈哈!!


arrow-blue.gif image by vickyngkiki
lunch..叫咗咸魚雞粒炒飯 and 皮蛋魚片粥...之後,我再order 雪糕紅荳冰,而Brian 就叫咗杯熱奶茶!!0





    行完Auto showtransp-van.jpg image by vickyngkikitransp-car2.jpg image by vickyngkikitransportaion-car.png image by vickyngkikitransporatocar.png image by vickyngkiki,都成晚上九點, 都估唔到我同Brian 可以係Auto show 行咗咁耐, 真係行到好攰, 連腳都攰埋...但仲要迫地鐵
transportation-8.gif image by vickyngkiki返屋企, 原來我坐依個地鐵站,咁啱有一班列車transporation-train1.png image by vickyngkiki到咗地鐵站轉車, 所以,成個地鐵站都係人, 要警察維持治安littlepeople3-1.gif image by vickyngkiki, ...有感覺好似香港電視新聞果啲民工係度迫車smile73.gif image by vickyngkiki
,哈哈!!  但啲人都好有規律, 排隊坐地鐵!!
          -----------------------------------------------------------------

   夜馬馬,...又唔想煮,...我就提議去食台灣野,因為台灣食店比較夜少少先close ... Brian 就攞車匙
equip-key.jpg image by vickyngkiki, ...同TT仔仔transportataion-tt2.png image by vickyngkiki出街食dinner, 點知,去到街,政府人員係條街...個樹吸緊雪堆...本來有三條行車線,都變咗一條線...所以,好擠車! 今年真係落得多雪,而且天氣持續凍, 啲雪唔溶不特止...仲好似座山咁, 左住人or 車行路, 政府謂有要將啲雪...好似吸塵咁, 用大型吸雪機吸走, 將啲雪用拖車transportation-truck.gif image by vickyngkikitransportation-forkLift.png image by vickyngkiki運去食水廠, 靜化之後飲用!!
          ------------------------------------------------------------------

      真係好不容易先擠到台灣食店, 入到台灣食店都成十一點幾!! dinner 都變宵夜,...我就order 咗個湯飯
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-11.gif image by vickyngkiki
and 一大杯冰凍綠茶飲
drink-green-tea1.gif image by vickyngkiki
. 好yummy!! 食完飯都唔係好捨得離開台灣食店,因為我最喜歡同Brian 坐係台灣店傾計.....哈哈!!


arrow-blue.gif image by vickyngkiki
係台灣食店...食dinner! 第一張相係咖哩豬扒飯餐, 第二張相係我碗炸酥肉湯飯, 最後,仲有芒果pudding 做甜品0







     
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki


Feb 17(Sunday)

  一早起身
equip-bed.jpg image by vickyngkiki去咗麥當當食早餐food-fast-egg-mac.png image by vickyngkiki
, 嘩!! 條路好滑呀!! 行路都似溜冰, ..行去麥當當都要一邊行一邊扶住牆行, 一啲都唔好玩.... 食完早餐都係返屋企睇下電視equip-compter.png image by vickyngkiki好過,...又唔知係咪琴日係auto show行多路,今日真係唔想出街,因為好攰little-boy13.gif image by vickyngkiki!! 但Brian 係依日就成日"料"我去食雪糕ice-cream-gelatiW.png image by vickyngkiki,  好喇....就出去食雪糕
ice-cream-cup2.png image by vickyngkiki
喇!! 順便去chinese supermarket 買野返屋企煮, 我本來提議話去近近哋啲本土超市...但Brian 話, 想食新鮮魚littlepeople4-2.gif image by vickyngkiki, ...所以,食完美味geleto 就去chinese supermarket!   今日,就係好簡單咁過!! 但我覺得,好舒服!!


arrow-blue.gif image by vickyngkiki
食gelato 呀!! 係gelato 店,見到有玫瑰, 而且又幾靚, 所以, 玫瑰同gelato 齊齊上鏡!! 到夜晚就蒸魚, and 買咗個沼菜獅子頭,....我就咁放多菜, 放啲獅子頭入紗煲道煲就食飯喇!!0






      
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki
edge-mickey.jpg image by vickyngkiki


Feb 18(Monday)

  都唔洗返工, 雖然,我屋企附近啲商場咩都有開門營業,但我都無行街, ....可能凍喇! 而且有少少雪, 留係屋企休息仲實制!! ...但到五點幾, Brian 有朋友想買他手頭上啲野,...所以,就出街囉!! 我同Brian 順道出街嘆下啲加拿大咖啡drink-cafelatte-cupttino.png image by vickyngkiki
....飲飲下咖啡, 又比我發現到咖啡店隔離,..開咗間新超市,仲開24 小時, 所以,飲完咖啡, 就入咗去新超市行, 本來都無咩特別野想買, 但我一入超市llittle-people-shop.gif image by vickyngkiki
, 一定有收獲...見肉food-cutlet-1.png image by vickyngkiki平又買...買咗成袋food-grocey.jpg image by vickyngkiki先捨得返屋企...哈哈!!之後, 返屋企食湯麵
food8.gif image by vickyngkiki
做dinner...我個長周末假期就放完喇!! 不過,都唔緊要,依個week都係四日工作天!! 好快!!



arrow-blue.gif image by vickyngkiki
去飲咖啡 and 食啲小食!! Brian 食朱古力danish,我就食Bagel 配咖啡! 飲完咖啡,就去行超市!! 間超市係西人超市, 好大好乾淨...我就係依個買肉部門,逗留咗好耐, 因為啲肉,真係幾平!!0






7 comments:

  1. 我都好鍾意食番茄肉腸意粉架, 但紅酒就真係好少飲, 唔太鍾意酒味, 不過上次試過一隻真係幾好飲, 有d果汁, 又唔嗆鼻, $79/枝喎
    呢排又好少食粥, 係咪要去到唐人街嗰邊先有粥店? 天氣咁凍都係唔好飲咁多凍飲啦~~
    其實見你哋個碗好似好細咁, 點煲飯丫
    雖然簡單, 但都覺得過得好快呢~~~
     
    [版主回覆02/22/2008 18:29:00]細細粒:   ~你都鐘意番茄肉腸意粉架!! 你得閒都整啲同Raymond一齊食吖!! 又容易整,而且係超市就買到,好方便!!   ~我比較喜歡飲紅酒架!! 你話有啲紅酒會嗆鼻,其實,可能你飲支紅酒未air...(透氣---即係倒啲酒入一個沒有蓋嘅玻璃器皿內一陣,令到紅酒同空氣融合),如果air 一air 先飲, 紅酒味道會容易入口,你下次試下吖!! 如果你怕紅酒味...你可試下飲白酒..因為白酒比較容易入口!! 但白酒就要襯無咁膿味嘅食品!!   ~我相信你喜歡飲果汁酒,其實,你唔好以為果汁酒容易飲, 其實, 有啲果汁酒..酒精成份好高...小心呀!!不過,唔緊要Raymond 會睇住你架喇!!   ~我唔係好夠膽去唐人街架!! 因為我覺唐人比較唔乾淨!! 我依間粥店,都係喺一條街中,其中一間店鋪...隔離有fast food 店,and 本土食店!! 其實,唔洗一定去唐人街先有chinese 野食架!! 我依邊有啲商場係香港人經營,裡面都有好多食店...購買店都好chinese!!   ~我都覺自己顛顛哋, 冬天咁凍,都去飲凍野..但我見人哋檯叫,我忍唔住咪叫黎飲囉!! 哈哈!!不過,唔緊要,有碗熱粥係隔離!! 一邊食熱粥and 飲凍野都幾爽!哈哈!   ~你問我點煲飯..哈哈!其實,我縮細咗張相! 你未..覺我啲飯少囉! 我都煮咗兩"墨"米架!! 我平時仲食得少飯,係依日有魚食,我先煮多啲飯咋!!

    ReplyDelete
  2. 點解有時會有Long weekend嘅?之前我成日唔記得問呀!...星期一係咩嘢假呀,唔洗返工嘅?
    呢四日都食咗不同style嘅食物,冇重覆喎,好嘢!
    你自己有冇買花返屋企插呀?都唔錯架!
    嘩,我都好鍾意你呢間supermarket呀,好似好大,好多嘢賣咁呀.....我好喜歡自己一個去supermarket,慢慢行,好舒服架!
    [版主回覆02/23/2008 03:38:00]爆炸魔女:   ~啱啱過去嘅星期一(Feb18)係公眾假期,依個公眾假期叫做family day. 總之就,唔洗返工..依個公眾假期都係第一年建立...我唔理喇!! 有假放,當然出去食食食 and 瞓耐少少!! 雖然,我係有出街食,但食黎食去都係果啲食店..哈哈!! 都無咩新意!! 但我又唔食厭..哈哈!!   ~我好想買啲小盆栽返屋企種架!! 我想自己種香葉(自己可以煮飯時用),..我也想種一啲花仔,開心下!! 但我自己住依樹無露台架!! 而且, 我怕有蚊之出動!! 所以,打消咗念頭! 哈哈!! 而花就真係少買返屋企插..因為插一兩日就無,好唔捨得呀!!   ~我都好喜歡自己一個人去超市行, 自己行,行幾耐都得!! 可以慢慢睇,有時就係因為慢慢睇, 就會係supermarket 發現到新產品,新用具!! 我好婆仔架!! 我行超市都好開心架!! 哈哈!! 有時同Brian 一齊行超市..都唔好玩, 可能男士唔覺得行超市係一種樂趣喇!! 我同啲妹行超市都好顛架!! 叫極都唔走!!好似成班婆仔去超市咁!!   ~依間超市係西人超市,你有無發覺間超市係無人切豬肉架!! 西人超市係比較令靜啲...你買咩都唔會有血水, pack 好晒一包包...咁買!!  

    ReplyDelete
  3. Fatgarfield 肥加菲21 February 2008 at 13:27

    Wow, you had a very fulfilling long weekend! My hubby and I were in Toronto last weekend, to visit his mom. There was so much snow that the city didn't remove, it was quite inconvenient.
    [版主回覆02/23/2008 03:47:00]Fatgarfield:   ~叫自己做肥加菲..你個名好得意...你好似第一次係我blog 作出回應!! 多謝你呀!!    ~乜你依個長周末都有係多倫多玩呀!! 有無周圍食食食呀?? 不過.今年,多倫多落得太多雪...而且又特別凍! 啲雪跟本溶唔到又落第二場新雪!! 越積越多!! 周街都係雪山仔!! 有啲雙線行車路都變咗單線行車路!!好唔方便!! 政府都好盡力係咁搬走or 鏟走啲雪..但雪實在太多...都做唔切!!   ~點呀!!多倫多好玩嗎??

    ReplyDelete
  4. 你個weekend都好正喎~~~我都好鍾意行supermarket架,不過而家就少左行~~~
    [版主回覆02/23/2008 03:51:00]檬檬:   ~原來唔止我一個喜歡行supermarket..原來都幾blog 友都喜歡行超市!! 哈哈!! 我覺一個人行超市or 同啲同channel 嘅人行,先行得開心...   ~點解依家少行咗!! 係咪忙住同張生出街呢!??你哋好恩愛!!

    ReplyDelete
  5. 點解唔開TT 去車展... 可以不用逼地鐵!~
    [版主回覆02/23/2008 03:56:00]小威威:   泊咗位去車展,都要行一大個圈先到車展會場,但坐地鐵一出閘,係室內行唔洗好耐就到車展會場!! 依家冬天咁凍,我都令願行室內多啲喇!

    ReplyDelete
  6. ~你個意粉好正喎...我都鐘意飲紅酒架....以前我成日陪爸飲的...同爸周圍去試紅酒...如果覺得果隻紅酒好味..爸會一箱箱咁買架.....不過而家分開住少咗一齊飲住紅酒傾吓計嚕....除非我返去爸媽家啦..一定會開一支一齊飲..嘻...
    ~你呢個星期都好豐富喎....吃了很多不同種類的食物....正呀...
    [版主回覆02/23/2008 04:29:00]小妹:   ~多謝你讚我啲意粉好正!! 你煮啲野食咪仲好食!! 但我知你比較喜歡食意粉多啲!! 哈哈!   ~我都喜歡飲紅酒..唔知點解我有啲喜慶就想飲紅酒,有時有啲食物襯啲紅酒食,感覺都唔同晒!!   ~你Daddy 對酒都幾有興趣,會一箱箱買返屋企,..你細細個就跟Daddy飲紅酒,你紅酒知識一定好好!! 一定好識試紅酒味道...香唔香!!係咪full body... 一飲就知,啲酒洗唔洗air!! 我都好大個先飲紅酒,有啲紅酒知識都係Brian教我架!! 哈哈!!   ~我啱啱果個星期一(Feb 18)係公眾假期,咪出街食野囉!! 但我上幾個星期都幫襯過粥店and 台灣食店,...其實,我同Brian去黎去都係果幾間食店!! 都無咩新意架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. ~我地18號都係假期呀,總統日呀,所以我地都唔使返工架! ~你就好啦,有台灣野食,真係唔知係咪我地呢邊多大陸人呢,如果想係china town搵間好d既食店都真係幾難,可能d呢邊既大陸人對食物無乜要求,所以呢邊d食店咁耐以黎都係咁差! ~你地o個邊唔知幾時先落完雪呢,呢排你講既天氣就只有雪,雪,同埋雪,有時都真係登你地慘呀,行路開車又滑,真係要小心d呀 ~又有新超市俾你行啦,你一定好開心!
    [版主回覆02/25/2008 14:46:00]陶 陶夫人:    ~又會咁"橋",大家都一齊放長周末假期!!我都想知,你身為美國人,你會投邊個總統一投呀?!!    ~話樣野你知,其實,加拿大都有好多中國內陸嘅移民..有啲有錢到嚇親人,有啲就無咩要求!!所以,都有啲好普通嘅chinese supermarket!!  另外一方面, 我依邊就好多香港and 台灣移民..所以,都有一定份量嘅香港店鋪 and 台灣店鋪, 我依邊都好多韓國移民架!啲韓國超市仲好有規模,好得意!!    ~我都去過New york 玩架!! 我個陣時覺, 美國都幾多商店行架!! 哈哈!! 但如果要我長住,我都令願係香港,因為至少交通方便啲!    ~你明我,落大風雪個感覺一啲都唔好受!! 我落雪會盡量樣樣小心, 多謝你諒解我!!    ~有新超市,我會係超市行成日都得,我覺自己一個人超市好舒服架! 哈哈!!

    ReplyDelete