大食日

Feb 22 (Friday)
      今日Brian 出咗bouns...當然,係開心喇
!! 早在之前個幾日,就講定...放咗工去邊道食,我哋就揀咗去食西餐
cooking-fork.gif image by vickyngkiki
!! 哈哈!! 一放工TT仔仔就陪我哋出街 and 去食dinner喇!!  但首先要去油站比TT 仔仔食咗先!! 哈哈!  之後,我哋未見餓,就去Canadian Tire (家庭什貨店)行咗陣, 仲買咗啲野送比TT 仔仔!! 哈哈!!!! 行完店鋪開始肚餓, 就去食Dinner 喇!!

arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
係油站餵TT 仔仔食飯先,入油,當然係Brian 入喇!!  之後,去咗行街, 嘩,去到商場個parking lot 幾多雪,好似一座山仔..我都忍唔住走埋去啲雪堆影相,...哈哈!! 依座雪山仔係停車場啲雪,政府鏟雪工人, 鏟啲雪係埋一邊...就鏟咗雪喇!! 所以,越多雪,停車場會越少車位!0





      Dinner, 我哋去 Richtree 食店, 係Richtree 一入到去個門口,  個待應會每人比一張卡, 你自己係Richtree 裡面,見到想食咩,就錄卡, 食完就攞住張卡付款.  當然, Richtree 裡面都有不同食物選擇, 你想食扒,就行去扒嘅灘檔house-shop11.png image by vickyngkiki, 叫廚師即刻煮比你, 如果你想食海鮮,就去海鮮嘅灘檔
house-shop18.png image by vickyngkiki.,如似類推.... 我同Brian好像發了顛, 咩都order 一餐!! 我哋又叫青口food8-2.gif image by vickyngkiki
, 三文魚海鮮飯food-salmon-1.jpg image by vickyngkikipizzafood-fast-Pizza.gif image by vickyngkikifood2-12.gif image by vickyngkiki煎薯food-street-fish.png image by vickyngkiki, and 炭燒bugerfood-fast-chicken-burger.png image by vickyngkiki
.. 真係成張檯都係一蝶二蝶!!  我自己都覺好好笑...

不過,唔緊要喇!! 開心嗎!! 咪食多啲囉!!我同Brian,慢慢食, 兩個真係食得晒檯上面啲野食呀!! 哈哈!! 唔知第二張檯見到我同Brian咁食法,會唔會嚇親呢??

arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
Dinner開始喇!! 初頭order 咗,青口, 薯餅with sour cream and 炭燒三文魚飯, 之後, order 埋pizza, 個pizza 好好食, 因為有Goat cheese...., 最後,Brian仲order 炭燒buger...他話好好味!!0






   我同Brian 食完瘋顛dinner 之後,仲走去食gelato (雪糕 )做甜品, 其實,今晚Brian去雪糕店係有目的架!! 他就係想係依間Gelato 店買啲雪糕嘅家庭裝ice-haagenDazsCup1.png image by vickyngkiki
比我啲細妹食,有時閒日約啲妹,啲時間又唔啱, 咁聽日(Feb 23)我返媽咪屋企
house-kitty.gif image by vickyngkiki
,  我一定會叫埋Brian同我返, 所以,Brian就襯依個機會, 買外賣家庭裝雪糕比我啲妹賞試囉!! 我見入開雪糕店, 除咗買外賣家庭裝外, 我就一定唔放過機會order 一杯比自己食

!!! order 咗hazel nut 味and pistachio 味
ice-cream4.png image by vickyngkiki
, 好好味架!! 我成日都掛住依兩隻味道
littlepeopleicons.gif image by vickyngkiki
...哈哈!!  我哋就坐係雪糕店食雪糕做甜品!! 食食下雪糕, 我同Brian  講, 我弟時結婚
可唔可以係雪糕店結婚呀!! Brian 話: 0下smile73.gif image by vickyngkiki
!! 係雪糕店呀!.....cocktail party 就得...哈哈!!, 之後,我哋兩個同時都笑起來喇....哈哈
littlepeople6-2.gif image by vickyngkiki
!!  

arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
雪糕甜品, 我係綠色匙勺個杯!! 食完雪糕,我係雪糕店門口遇見到我鄰居...她成日係電梯都抱住隻狗架!! 但今日出街就無帶佢隻心愛狗出街食飯!!! 哈哈!! 0



4 comments:

  1. 真係好喇~~出咗bonus, 又可以開心咁食~~
    其實隻雪糕咩味架? 外型就整得唔夠靚, 唔係既話就perfect啦, 見你成日都食呢間, 睇嚟真係超好味咁喎~~~
    [版主回覆02/28/2008 17:08:00]細細粒:   ~出bouns 當然開心...可以買買買,食食食!! 哈哈!!   ~我依邊啲雪糕用杯裝係咁嘅樣架!! 依兩杯雪糕分別有hazel nut 味 (榛子)and pistachio 味(開心果),仲有ferrero Rocher 味(金莎朱古力)!! 依間雪糕係用意大利方式做,好滑,而且少cream 唔怕肥!! 我依邊都幾多意大利人移民架!! 有條街係叫意大利街, 好多意大利商店, 但就無意大利名牌衣服..哈哈!!  所以, 我依邊有比較多意大利雪糕店架!! 但當然有啲好美味, 有啲係一般喇!! 我食依間雪糕店,上過報紙架!! 我都係睇報紙先識去!!

    ReplyDelete
  2. montreal 以前都有間咁上下餐廳, 不過執左啦
    你兩個真係好喜歡gelato, 應該去意大利渡蜜月, 咁就可以日日食呀
    [版主回覆02/28/2008 17:21:00]通少:   ~我都知依間Richtree 係Montreal 傳過黎架!!以前Richtree 都唔係叫Richtree, 係有個好好聽嘅法文名...好似叫"Le Marche Movenpick"..唔記得邊個字母上面要加啲符號...但大至上係咁嘅名.  我有時都會不自覺講話去Marche 食野架!! 但無人明..咪跟人講Richtree 囉!! 而家,Richtree 係我依樹仲開多咗間添! Totally, 好似有四間. 好似都幾受歡迎, 都算做得好好!! 我試過去依間排隊排好耐先有位!!   ~去意大利..哈哈! 咁意大利有邊間gelato 係好食呀?? 你要話定我知呀!! 我要叫Brian 準備架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 嘩......好豐富喎,仲有雪糕做甜品,正呀~~~
    [版主回覆02/28/2008 17:26:00]檬檬:   ~係呀!! 星期五開始放周末,咪食得豐富啲囉!! 我喜歡食雪糕,開心時就更加想食gelato!!   ~你平時都同張生放周末,都一齊去tea and 行下街..你哋都好enjoy weekend 假期!!

    ReplyDelete
  4. 你地幾乎每日都係大食日呀...哈哈!
    我見你好似冇之前穿咁多衫,呢排係咪冇落咁大雪呀?
    呢日你地食意大利嘢,又轉咗款喎,你地兩個真係好鍾意食嘢......Brian都好好喎,去你媽咪度都會買定雪糕俾d食,你parents真係要識得賞佢先得呀,唔係個個女婿都識做架....我嗰個就一定唔會啦(我冇嘢,講吓啫)!
    [版主回覆02/28/2008 17:56:00]爆炸魔女:   ~一出街就會自自然然order 多咗野食, 而且出咗bouns...所以,更加開心...食食食!! 可能,我平時係屋企煮野食無咩新意!! 所以,一出街就不自覺食了特別多!!  變咗大食二人"袓"...哈哈!   ~係呀!! Feb 22 果幾日無咁凍,雖然溫度都係負數...但係單位數字負數,好咗好多!! 哈哈!! 今日,Feb 27 又凍返,天文台話, 出面有-30 度嘅感覺!! 真係唔願出街!! 好凍!! 出街着衫都包剩對眼!! 身體一有一part 露出空氣太耐,就好容易感覺到凍,...仲會凍傷!! 今年都唔知冬天幾時走,好似都唔願走....太多凍日子,太多落雪日子喇!! 依家仍然周街都係雪!! 太凍溶唔到!!   ~我哋其實,來來去去,都係去自己屋企附近啲餐廳食!! 哈哈!! 食黎食去都差唔多!! 我諗我同Brian 都又係時候再去新地方食, 食到好食鋪,我覺得係一種樂趣!!   ~ 我daddy and mummy 都開始去催我同Brian 結婚喇!! 有時仲係Brian面前講出口!! 哈!!我諗我屋企人都好認同Brian !! 但我同Brian唔知點解,...好似無咩衝動同舉動去結婚!! 哈哈!!   ~我識我Brian時,我五妹好似得七,八歲, 四妹得十歲, 全部妹都細細個,  所以,Brian真係當我啲妹,係自己啲妹架!! 以前, Brian仲教我啲妹做功課架!!      ~ 其實,你先生對你都好好, 他都唔想你辛苦, 你先唔洗出外工作, 而且情人節又交換禮物, 又間唔中買野比你!! 你結咗婚,生埋小朋友都咁sweet, 都好好架喇!!      

    ReplyDelete