BV團年飯+大風雪

      今日(Feb 6) , 係食團年飯日
food4-5.gif image by vickyngkiki
, 我同Brian  一早就訂定位
little-people-tea.gif image by vickyngkiki
,準備去一間日本餐廳
house-restaurant.png image by vickyngkiki
食團年飯架!!

             
edge-tulip.gif picture by vickyngkiki


      但係團年飯之前個晚,天文台話 Feb 6又會有場大風雪
weather-snow-3.gif image by vickyngkiki
!! 唔夠一星期又有第二場大風雪喇
hello-weather4.gif image by vickyngkiki
!! 真係之前啲雪都未溶,又有另外一場喇!! 今朝一起身,成街又再白晒!! 今場雪仲好大風
weather-snow-winter.png image by vickyngkiki
, 差啲連我頂帽都吹埋...哈哈!! 我仲以為放咗工情況會好轉,點知..放工時段落得仲大雪...我同Brian 幾驚間餐廳會因為大雪而提早關門.
house-shop3.png image by vickyngkiki
.所以,我同Brian 去食飯之前都打個電話去餐廳問下仲開唔開門!! 好彩間餐廳仲開門營業!! 我就同Brian 坐地鐵去食團年飯,...真係唔想渣TT 仔仔
transportataion-tt2.png image by vickyngkiki
出街, 啲雪咁大又落得咁多, 政府人員點鏟都鏟唔切條路喇!! 而且大雪
weather-snow-2.gif image by vickyngkiki
能見度好低, 又咁多雪堆,渣車真係好有難度!!! 所以,決定坐地鐵
transportation-8.gif image by vickyngkiki
出街食團年飯
food-rice-1.png image by vickyngkiki
!!  當遊大運,哈哈!!
littlepeople-yeah.gif image by vickyngkiki


              
edge-tulip.gif picture by vickyngkiki


arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
去坐地鐵途中,見到架大貨車迫係地鐵站旁邊,成個車呔係雪, 而架單車, 都唔知走唔走到!! 真係好大雪呀!! 所以,同Brian坐地鐵食團年飯!!0





                  
edge-tulip.gif picture by vickyngkiki


       去到間日本餐廳
drink-green2.gif image by vickyngkiki

jap-Sushi-icon.gif image by vickyngkiki
,得四,五個人咋!! 成間餐廳好少人,食食下得我 and Brian 係餐廳!! 而依餐團年飯食得好豐富,我哋order 到個侍應都叫停, 哈哈! 我哋同個侍應講,今日係新年飯咪食得多啲囉!! 我哋真係order 咗好多野食, 有串燒
food-corn-dog.png image by vickyngkiki
jap-skewereCutlet.png image by vickyngkiki
jap-takoyaki-2.png image by vickyngkiki
jap-leaf.gif image by vickyngkiki
,燒魚
food9-4.gif image by vickyngkiki
, 日式咖哩豬扒飯
food2-18.gif image by vickyngkiki
, 手卷, 好多好多壽司
sushi6.gif image by vickyngkiki

jap-sushi-salmon.png image by vickyngkiki

jap-sushi-zuwaigani.png image by vickyngkiki
jap-sushi50.png image by vickyngkiki
jap-sushi-philadelphia.png image by vickyngkiki
sushi1.gif image by vickyngkiki
jap-sushi-shake-mayo.png image by vickyngkiki
jap-sushi-nattou.png image by vickyngkiki

jap-sushi-califormiaRoll.png image by vickyngkiki
jap-sushi32.png image by vickyngkiki
仲叫埋熱sake飲. 熱sake
drink-wine-1.png image by vickyngkiki
配壽司真一流!! 我同 Brian 食咗好多野!!到最尾仲order  埋日式甜品食
jap-pudding-3.gif image by vickyngkiki

jap-sweet-dumling.png image by vickyngkiki
!! 好yummy!!  依餐團年飯食得好開心呀!! 好 enjoy 同Brian 食團年飯架!!  他知我口味, 我唔洗講,Brian 就知道我想食咩野!!! thanks Brian!
happy-face-couple1.gif image by vickyngkiki


                  
edge-tulip.gif picture by vickyngkiki



arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
去到時間日本餐廳門口喇!! 又影反兩張相先!!!0






arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
嘩!! BV 團年飯開始喇!! 食日本野!! 好好味架!!最後,成間日本餐廳,食剩我哋一檯, 啲煮師,侍應走晒出黎,...傾呀傾, 係咁講日文, 好好笑!!0




                        
edge-tulip.gif picture by vickyngkiki


        食完團年飯, 我又發輝我玩雪
happy-face-snowing.gif image by vickyngkiki
and 影相本色!! 其實,由餐廳行去地鐵站好近, 但我影
take-CASIO-QV-70.gif image by vickyngkiki
咗好多張相!! Brian 行路我又影,見到啲雪堆
weather-snowing.gif image by vickyngkiki
,我又玩一餐!! 入到地鐵
transportation-8.gif image by vickyngkiki
等車又影相,...好似顛咗咁!! 哈哈!! 其實,落雪都幾好玩!! 因為落大雪, 條街無咩人, 我行下停下都得!!! 連大笑都無人知!! 哈哈!! 但因為落雪,我行得比較緩慢, 每一步,都要提高腳先行到,因為啲雪好深囉!!

                      
edge-tulip.gif picture by vickyngkiki



arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
見唔見到有人擔傘呀!! 咪係Brian 囉!! 他係西岸黎架!! 西岸啲人喜歡落雪擔傘,我成日笑佢架!! 但把傘因為太大風, 用到今場雪之後就報消咗喇!!  我又學Brian擔傘, 因為我要Brian 幫我影堁雪樹呀!! 所以,我要擔傘,他先幫我影到相!!0






arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
依堆雪幾高, 我又走埋去玩喇!!!    另外張相, 係地鐵站黎架!! 我坐依個地鐵站係露天架!! 所以, 條路軌佈滿雪, 幾驚食完團年飯, 啲雪落得大得濟會停開, 好彩仲有得坐, 不過,架地鐵開得慢一啲!!0






arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
係露天地鐵站等車,都幾大風, 周圍都係雪!!! 我咪等緊車返屋企囉!!  ...到步喇!! 係屋企樓下又影張相先!!0






arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
依個背影係Brian 黎架!! 他行緊返屋企,睇下啲雪幾多!! 其實, 依道有五級樓梯級架!! 但落雪落到見唔到!!0




arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
睇下啲雪幾深,其實,我係行緊樓梯級架!!!!! 0




                      
edge-tulip.gif picture by vickyngkiki


         返到屋企仲睇得切中文電視台
equip-tv-tape.png image by vickyngkiki
新春特別節目!! 今年,林峰 and 陳敏之黎咗加拿大唐人商場表演唱歌 and 玩遊戲 and 倒數!! 中文電視有直播, 我覺都幾好睇吖 !!!  還沖杯熱茶
drink-tea-box1.png image by vickyngkiki
drink-teaPot-2.png image by vickyngkiki
drink-tea-6.png image by vickyngkiki
一邊看電視,都幾有氣氛吖!!


                    
edge-tulip.gif picture by vickyngkiki


        我睇完電視, 寫埋篇blog
little-lady4.gif image by vickyngkiki
, 望出窗外,啲雪都係咁落, 都無停過!! 今年真係落得比舊年多雪!! 但依餐團年飯同Brian食得好溫暖!! 好開心
little-people-girl-2.gif image by vickyngkiki
!!

------------------------------------------------------------------------
**
我依個周末返媽咪屋企,所以,未必好快覆到你哋!! 但我好快會追返上黎架喇! 等我一陣呀!

13 comments:

  1. 呵呵 你的可愛表情圖案好多好豐富喔.
    [版主回覆02/11/2008 16:30:00]雨煙:  首先多謝你到訪我的網誌!! 你仲讚我啲可愛表情圖案..哈哈!! 祝你新年快樂!! 身體健康!!

    ReplyDelete
  2. 似乎加拿大新年氣氛差少少!~
    [版主回覆02/11/2008 16:33:00]小威威:   加拿大係外國地方,我其實去啲唐人開嘅商場,一定大把新年氣氛,但費事同人迫, 而且又無假放,第二日做要返工, 所以, 就同Brian 兩個慶祝囉!!但都幾開心架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 今次反而我哩邊無事, 淨係落左少少, 可能weekend 先黎呀
    新年快樂呀~~~~
    [版主回覆02/11/2008 16:57:00]通少:   ~依場雪好勁, 雖然星期三落,到星期四都未落完!! 條街好似溜冰場,跟本啲鏟雪人員都鏟唔切!! 出入都有啲唔方便!! 但我照出街!! 哈哈!!   ~我都祝你新年快樂, and 身體健康!! 煮多啲野食, 不如你出埋食譜...上埋電視教煮野食喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 我地里邊又無乜點落雪呀,真係好彩!
    你地都幾有特式,團年食日本餐
    [版主回覆02/11/2008 17:32:00]Mui:   ~我依邊由年三十晚,落到年初一, 周圍都係雪,鏟的鏟唔切!! 但我照出街食飯慶祝!! 但就坐公共交通去食野!!哈哈!!   ~我喜歡日本野食嗎!! 咪去食日本野當團年飯, 閒日出街食飯已經係一個celebration 架喇!! 唔洗我煮嗎!!哈哈!

    ReplyDelete
  5. 真係勁大雪呀,你地叫左好多日本嘢食呀,好幸福!原來林峰和陳敏之去了多倫多過新年,一定好多華人去睇。
    [版主回覆02/11/2008 17:57:00]happy Girl:   由年三十晚落到初一, 周街都係雪,成條街都好似溜冰場!! 哈哈!! 咁大雪,真係唔想渣車, 所以,出街食飯都係坐地鐵!! 但咁大雪,無上去唐人mall睇 林鋒 and 陳敏之呀!! 係電視都有直播, 所以,都唔想出街!! 但我見到好多華人到唐人mall 支持林鋒 and 陳敏之!! 好熱鬧!

    ReplyDelete
  6. 你改個BV團年飯名好得呀,好似個牌子名咁呀!
    你真係成個小朋友咁呀,成日都要出去玩雪,一點都不怕凍,真係好佩服你呀....
    你地兩個真係食咗好多嘢呀,你一定係好開心喇,可以咁好胃口....成日見到你兩個咁恩愛,咁夾,真係好呀!
    今日係赤口,要同Brian繼續恩恩愛愛,唔好有口角呀!
    [版主回覆02/11/2008 18:47:00]爆炸魔女:   ~ 哈哈! 咁我同Brian 個名的縮寫係BV 嗎!! 咪用BV 囉!! 而家你講開, 我覺得好似翻板手袋名呀!! 哈哈!!   ~ 我顛架!! 好仲意玩雪架!! 如果可以我會同Brian 玩snow fighting 架! 即係我拋啲雪球去Brian 身上, Brian要拋返啲雪係我身上!! 邊個身上少雪印就贏!!但而家大個咗啲, 而且,我屋企附近好多地方比養狗架!! 怕地下啲雪會有啲狗嘅廢物 ..哈哈!! 所以,剛剛落雪,個啲雪我先夠膽玩and掂!! 但今場雪落得好大,...啲雪積到好高,出街都幾唔方便! 啲雪多到政府人員都鏟唔切, 成條街,馬路都好似溜冰場,哈哈!! 而今日(初四)就成-30度,...好凍呀!! 係屋企開 heat 都覺凍!! 但而家有hello kitty 暖袋陪我,連Brian 都有攞黎暖下,哈!   ~ 咁年三十晚飯, 過新年嗎!!要食得豐富啲!  所以,我同Brian 都專鄧叫多啲野食, 我食到要返屋企行一陣先,個肚腩先可以ok 啲!! 哈哈!!   ~ 我初三同Brian返咗去我媽咪屋企呀!! 個日都無話有咩口角,照樣一齊食野,打機, 行街,打牌..哈哈! 我都祝你同你先生恩恩愛愛,仔仔就繼續乖啲 and 錫你!!

    ReplyDelete
  7. 個subway 站好似係 Davisville噃! 團年食日本餐都幾好idea!
    [版主回覆02/12/2008 05:39:00]貓公館壹號:   ~係呀!! 係Davisville 站呀!! 我看過你部分網誌, 我知你家人 and 你以前係多倫多住過架??  好多謝你係我blog 作出回應, 得閒黎坐多啲吖!!   ~我同Brian(我男朋友)都喜歡食日本野,...團年飯就食日本野喇!! 如果去食chinese 野, 一定會好迫人,  我令願食日本野, 會舒服啲,而且一定會食得開心!!

    ReplyDelete
  8. Vicky,
    ~Kung Hei Fat Choi!!!!!!
    ~You still eat susi ar....so cold out there ar...Even it is just a norm dinner, i can still fee it is very warm.......
    [版主回覆02/12/2008 05:44:00]MaGGie:   ~大家咁話,恭喜發財, 新年快樂!!   ~除咗食壽司,仲食埋其他日本熱食架!! 而且又飲熱sake, 所以,食完日本野,成身都暖晒!! 其實,團年飯落雪都幾有新年氣氛吖!! 我今日年初五仲凍呀!! 天文台話有-30 度喎!! 好得人驚!

    ReplyDelete
  9. 你都好唔揸車仲可以搭地鐵...唉~我個州就一定要揸車啦....加拿大今年好似仲落得多雪過我呢邊~ KEEP WARM~
    [版主回覆02/12/2008 05:50:00]挑皮太太@美國:   ~你係美國邊個州架?? 講真我住係城中心, 所以, 塔地鐵, 巴士都係方便啲, 唔洗車都得!! 但如果我係多倫多其他地方住,無車真係好唔掂架!! 我啲妹住北啲, 真係日日要渣車,連去最近個巴士站都要渣車先到!! 所以,落雪好唔方便!!   ~好多謝你係我網誌作出回應, 祝你新年快樂, and 身體健康!

    ReplyDelete
  10. 我都想呢度落雪,因為呢排天氣好反覆,一係就太凍, 好似黎緊呢個week又開始凍啦,落雪反而仲好d,唔落雪, 但又毛毛雨,感覺最差! 我都係成日係又影唔係又影架,老公都成日問我點解同一件物件要影咁多次~其實d男人識咩丫,呢d係女仔既情趣黎架嘛,而且我地呢d artist,係完美主意者黎架嘛,點會影一次就收貨呢!
    [版主回覆02/12/2008 06:30:00]陶陶夫人:   ~你個邊無落雪呀!! 我今年依邊落雪落到,連政府都話鏟雪開支超出預算!! 而且今年冬天仲好冰凍,....有時凍到-30度!! 凍到腳都鎮!! 我都希望冬天快啲走!!   ~你都係成日影黎影去架!! 我有時影到比男朋友叫停,我先識停!! 哈哈!! 有時一樣物件幾張相同嘅相!! 影完又唔捨得洗, 所以, 成個電腦都係相!! 哈

    ReplyDelete
  11. 嘩, 你餐團年飯真係好好好豐富呀!! 仲要係日本菜, 真係好正呀!! 你一定好滿足啦!!! 你個BLOG好多ICON, 好得意, 有好多SUSHI, 哈哈!!
    你同BRIAN真係好呀! 2個都好識得ENJOY!!祝你地日日都咁開心!甜甜蜜蜜!!鼠年行大運!!  
    [版主回覆02/12/2008 06:38:00]JAN:   ~團年飯個日好大雪,幾驚連地鐵都會停駛呀!! 好彩地鐵仲開,可以食日本野!! 我同Brian 好喜歡食日本野架!! 所以,咪去食日本野做團年飯, 如果食去食中餐一定會同人迫...而且訂咗位都要等! 食日本野就無依個煩腦喇!!   ~你好仲意我啲icon 呀!! 我玩blog 見到人有cute cute icons 就save 低....有機會就一定會用架喇!!   ~我都祝你鼠年順順利利, 日日開心,身體健康...心想咩野都會達成!

    ReplyDelete
  12. 嘩.....真係好多雪吖........一定好凍定啦............
    好似香港咁都係好凍吖, 比舊年, 前年都要凍得耐呢~~~
    [版主回覆02/12/2008 06:44:00]細細粒:   ~依日落雪都ok凍!! 但今日年初五仲凍,天文台話得-30度!! 好凍呀!! 係街都凍到腳鎮!!    ~香港今年真係幾凍,仲凍咗好耐添!! 你要飲多啲暖水 and 着暖啲呀!! 其實,係我腦海當中,我以前過係香港過年都好凍架!! 但可能香港係依十幾年溫暖咗,而家突然凍返, 你哋一定感受到好凍,好凍!!  講真,我都希望冬天會快啲遠離我!   

    ReplyDelete
  13. 係呀我係多倫多大架, 其實我最初留意你個blog, 因為我都鐘意Hello Kitty, 同埋我屋企人都住多倫多, 重有, 見到你個blog 提起Masonville 同見到你D畢業相, 我相信我地讀過同一間學校架, 不過我早你好幾屆 (我以前係 Masonville 打mini golf 玩, 而家果度好以大裝修冇mini golf lu)。我個二妹住你附近, 所以我認得個subway囉 !
    [版主回覆02/14/2008 22:22:00]貓公館壹號:   原來大家係同學校讀書, 又喜歡hello kitty﹐你妹妹依家仲住我附近!!!好"橋" 呀!!!, 真係好高興係blog 見到你!!!

    ReplyDelete