回家吃團年飯+ 三妹男友生日

Feb 2, 08(星期六)

   今個周末, 我返了媽咪屋企
house4-1.gif image by vickyngkiki
,一來daddy返黎
transportation-plane-1.gif image by vickyngkiki
加拿大,二來農曆新年將到, 所以, 今次出去係食團年飯, 正日個個妹都要返工,返學, 所以, 我屋企例牌, 係年三十晚前,果個weekend 食團年飯架! 
   星期六,好早就坐地鐵
transportation-8.gif image by vickyngkiki
返屋企, 今日好奇怪, 坐到尾後個三個站,我卡車啲人已經落晒車, 得我自己坐返去總站,  攪到我好似坐私人車添!! 哈哈!!  之後,同媽咪and 啲細妹飲茶,
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-13.gif image by vickyngkiki
 ....飲完茶就返咗媽咪屋企, 又同啲妹玩到顛, 又打機, 又玩電腦!! 玩到五點幾, 三妹男朋友黎咗, 他要幫我媽咪砌櫃, 我同五妹見到人砌櫃, 就走去玩櫃....哈哈!!!

arrow-purple.gif image by vickyngkiki
地鐵裡面得我一個坐去總站..返到屋企食完lunch,見三妹男朋友砌櫃, 我同五妹就襯住人哋砌櫃就搞搞鎮!!哈!




    團年飯,當然係出街食中菜
food4-5.gif image by vickyngkiki
, 我們還一早book定檯添!! 等到daddy落咗機便去食團年飯喇!! 由於, 我Daddy係第一次見Brian架TT 仔仔
transportataion-tt2.png image by vickyngkiki
, 所以, daddy叫我坐屋企車
transportation-car.gif image by vickyngkiki
, 等他可以望下 and 坐下 TT仔仔!! 令到我同TT 仔仔要分開一陣!!  哈哈!!  ........
    一入到間酒樓, 嘩!! 都幾多人喎!! 上菜
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-12.gif image by vickyngkiki
都比較慢, 好彩我哋屋企多人,一人一句都講唔完, 哈哈!! 等下都唔覺太耐, 都OK嘅!!  但唔知間酒樓係咪唔夠大蝶呢?  啲菜一上
food3-7.gif image by vickyngkiki
,個侍應就即刻好快手,分啲菜去細蝶,
food-dish-1.png image by vickyngkiki
, 搞到成張檯都係細蝶!! 好好笑!! 由於我哋都等得啲野幾耐, 依間酒樓都好識做!! 又送咗全圍汽水, 秘製湯丸!! 食得好豐富!!  食完飯, 我哋竟然遇見到, 媽咪朋友, 媽咪還傾咗一倫添!! 媽咪就係咁, 依個朋友係十幾年前飲茶識架!! 一直都有Keep 住, 仲約打牌!! 好好笑!! 我曾經和 啲妹and 媽咪去飲茶, 媽咪食食下點心就有人和她打招夫!! 媽咪就走了去Aunite 的檯個樹傾計, 傾完又係第二圍檯見到另一個朋友,  媽咪又走去另一樹,同朋友傾計, 成餐茶,媽咪都係傾計!! 得我哋五姐妹坐係度食點心!! 哈哈!!  唔怪之得我媽咪唔係肥師奶喇!!
    食完團年飯,諗住開檯打麻雀,但個個食完野都攰, 所以,全家就坐係梳化傾計!!! 三妹男朋友and Brian 都有一齊傾!! 傾到差唔多兩點先捨得瞓....哈哈!!

arrow-purple.gif image by vickyngkiki
團年飯啲部分餸菜!! 有啲餸菜一到就食咗喇!! 無影到相!!0





                
edge-star1-1.gif image by vickyngkiki
edge-star1-1.gif image by vickyngkiki
edge-star1-1.gif image by vickyngkiki



Feb 3(星期日)

    今日,原來係三妹男朋友生日!! 媽咪也叫他一起出街飲茶--食點心, 去了茶樓, 媽咪立刻叫了三妹男朋友最喜歡的食物咕魯肉
food-dish-3.png image by vickyngkiki
and 燒鴨
food-chicken.png image by vickyngkiki
!! 其實, 都係食午餐, 但食到好似食晚餐咁!! 仲要加埋點心
food29-2.gif image by vickyngkiki
food-chinese-dish.png image by vickyngkiki
food-chinese-dim-sum.png image by vickyngkiki
food-shao-mai.png image by vickyngkiki
........真係好豐富!! 食完lunch 返屋企坐陣又食生日蛋糕
cake-cake1-2.gif image by vickyngkiki
喇!!,一齊唱生日歌, 仲一齊大合照添
take-pic.gif image by vickyngkiki
!! 好開心!! 而個生日蛋糕係綠茶蛋糕黎架!!,...味道都唔錯架! 食完又全部人坐係飯廳傾....哈哈!!


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
星期日,lunch time 全家人去飲茶,由於係三妹男朋友生日,所以食得豐富啲!! 有燒鴨,咕魯肉, and 籠仔蝦飯.....食完lunch 仲返屋企切蛋糕, 吹蠟燭, 仲大合照添!! 我daddy mummy,Brian, 三妹男友,二妹and 四妹都有上鏡!!  0











                
edge-star1-1.gif image by vickyngkiki
edge-star1-1.gif image by vickyngkiki
edge-star1-1.gif image by vickyngkiki


     星期日黃昏就返自己屋企喇!! 但返自己屋企途中,就同Brian 行咗一陣商場! 買咗啲雜物,
cooking-tool-kitchen-paper.png image by vickyngkiki
cooking-tool-cleaner.png image by vickyngkiki
先返自己屋企, 每次返完媽咪屋企都食得十分豐富, 我到夜晚都食唔落dinner ....哈哈!!! 

arrow-purple.gif image by vickyngkiki
我係媽咪屋企臨走前, 見到媽咪個 backyard 好多雪, 咪影副相囉!!  另張相係...0係商場行個陣時影,依個商場新裝修咗, 所以,就影張相!!0




3 comments:

  1. 個櫃都幾大呀!~... 兩個人都無問題..
    [版主回覆02/07/2008 17:01:00]小威威:   個櫃都幾大架!! 所以,我媽咪未叫三妹男朋友黎砌櫃囉!! 我同五妹見人哋砌櫃,未去玩一餐!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 見你連日黎都係飯局飯局加飯局,連爸爸都過黎埋黎過年,你實係好開心啦
    [版主回覆02/07/2008 17:04:00]陶陶夫人:   ~黎緊仲會多出外飯局..哈哈!! 我個肚又會凸出黎喇!! 哈哈!!但食得好開心!!   ~我daddy 返咗黎加拿大,所以,係周末會返多啲屋企架!! 返到去又係食食食...因為daddy and mommy 成日都覺出面住,永遠係食唔飽架!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  3. 成日都出街食, 小心過年食得太多喎!!!!
    一家人咁齊整就好開心架~~~~過時過節一定要齊齊整整&開開心心
    [版主回覆02/11/2008 16:08:00]細細粒:   係呀!我就係食得太多喇!! 而家有啲褲開始好緊喇! 都係時候要唔好食咁多!! 哈哈! 但新年開心嗎!! 就食埋新年先喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete