溫暖,窩心的禮物

      
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki
hello-kitty-balloon.gif image by vickyngkiki


         我係媽咪屋企返咗黎自己屋企喇! 返到自己屋企,我急不及代執完自己行李, 就即刻上黎依樹, 因為我有特別野要同大家分享!!

          今次返媽咪屋企除咗期待 daddy返黎加拿大一齊慶祝農曆新年之外, 還期待一份越洋禮物!! 這份禮物是我好朋友--爆炸魔女托我三妹(係香港居住) 轉送禮物給我 daddy 由香港帶來加拿大!! 所以,今次Daddy返黎加拿大探我, 媽咪 and 其他細妹之外, 行李箱裡面還帶着我的期待
hello-moon.gif image by vickyngkiki
添!! 哈哈!! 星期六晚上六時許, Daddy 終於係機場打電話黎喇!! 我去接聽, 好耐無聽daddy 的聲音..而背景聲唔係office 啲電話聲和打字聲喇!!!!! Daddy返咗黎加拿大喇!! 好開心呀
hello-shake.gif image by vickyngkiki
!! 他一開屋企門, Daddy 好大聲講野!! 咩人都知他返咗黎...我當然走上門前摸摸daddy的臉...哈哈!! 係屋企坐無一陣就出街吃飯了, 吃過飯之後, Daddy 返咗屋企還不打開行李, 令到我對這份禮物更加緊張
kitty-hot.gif image by vickyngkiki
!!

                  
kitty-edge1.gif picture by vickyngkiki

        到三妹係香港打電話黎加拿大,  問Daddy : 大家姐(我)收到份禮物
kitty-gift-1.gif image by vickyngkiki
未呀!!? 我Daddy才打開行李, 哈哈!! 我終於收到我個好朋友 (爆炸魔女) 的溫暖,窩心
kitty-heart.gif image by vickyngkiki
的禮物喇!! 依份禮物點解係溫暖 and  窩心
hello-hug-heart.gif image by vickyngkiki
, 係因為依份禮物係一個Hello kitty 暖水袋, 係加拿大依個寒冷
hellokitty-baby2.gif image by vickyngkiki
嘅天氣真係用得着,好啱我怕凍嘅人用 !!!!  其實,除咗有hello kitty 暖水袋外, 仲有一罐做蛋糕嘅日本紅荳, 一set 曲奇餅模 and 一封信
helllo-letter-love.gif image by vickyngkiki
!!!  以上啲禮物係用一個巨大嘅hello kitty 花紙袋包着,包裝得好細心, 而且好美觀, 好像一份日本手信!! 當我接到依份禮物時,  也慢慢打開, 不想破壞精美的包裝, 一邊打開,我個心
hello-strawberry.gif image by vickyngkiki
就好感動, 真係唔相信, 係事實!! 依份禮物就係地球另一邊嘅朋友送給我, 我哋從未見過大家真人, 連大家把聲音也完全沒有聽過, 只靠文字聯絡!!! 我倆便成為一對好好朋友, 還送禮物 和寫信給我!! 真係好開心!!! 開心到連眼睛也跟着我一起微笑! (出了少少眼水)
hello-touching.gif image by vickyngkiki
! 好多謝你呀!!爆炸魔女...你嘅心意
hello-really-love.gif image by vickyngkiki
我完完全全感受到!!! 而且你的心意
hello-kitty-pic1.gif image by vickyngkiki
沒有白費, 因為我好喜歡份禮物呀
hello-all-love.gif image by vickyngkiki
!!
  
                      
kitty-edge1.gif picture by vickyngkiki



          其實,依份禮物的背後,還有一段好感人的故事! ...原本爆炸魔女是想送一個hello kitty 電子磅給我!! 爆炸魔女還做定某些資料搜集, 約埋她先生....諗住去一個離她屋企好遠嘅地方準備購買依個hello kitty 電子磅!! 可是, 這個貨品缺咗貨!! 令到爆炸魔女大感失望
hello-sick.gif image by vickyngkiki
,還不開心
hello-kitty-cry-hard.gif image by vickyngkiki
了一整天! 我也知道,爆炸魔女,唔想令到我期待變成等待
hellokitty-normal.gif image by vickyngkiki
, 所以, 爆炸魔女便立刻自己出街, 希望能夠係其他商店上,揾到另外一份能夠合適我嘅禮物!!! 大家都知香港而家好凍
hello-kitty-cold.gif image by vickyngkiki
, 只得單位數字的溫度, 而且香港啲商場,商店, 交通工具又沒有暖氣!!  真係無必要,啲香港人都唔會出街喇! 可是, 爆炸魔女就務着寒風係街上,周圍行!! 真係少啲體力都低受唔住喇!! 我還害怕爆炸魔女會為咗我依份禮物而冷襯添!   當我知道,我而家手上的禮物
kitty-gift.gif image by vickyngkiki
係用咗爆炸魔女的雙重心意......我真係好感動
hellokitty-touching.gif image by vickyngkiki
! 因為依份禮物除咗帶給我身體上嘅溫暖外!! 還令到我心窩也覺溫暖!!真係無邊一個自己身邊嘅朋友(除咗男朋友 and 家人), 能夠希望我開心
hellokitty-smile.gif image by vickyngkiki
, 而忘記自己是否溫暖! 爆炸魔女, 你真是好關懷我呀
hellokitty-tiny-read.gif image by vickyngkiki
!! 依份禮物,已經係我心中以成為一份貴重禮物
hellokitty-tiny-gift.gif image by vickyngkiki
了, 而且仲 super warm
hello-cold.gif image by vickyngkiki
添!  雖然, 我現時還未用暖水袋, 但這個暖水袋能夠變身成為一個cushion!! 我就是抱着這個cushion 打着這篇blog 的! 多謝你呀
hello-kitty-thx.gif image by vickyngkiki
!!真係好高興
hello-kitty-yeah1.gif image by vickyngkiki
可以認識你!!! 你對我實在太好了
hello-kitty-heart1.gif image by vickyngkiki
!! 我自己都唔知點
hellokitty-question.gif image by vickyngkiki
多謝你好!我回香港一定要和你一起飲奶茶
hellokitty-cute-green-tea.gif image by vickyngkiki
!
  
                   
kitty-edge1.gif picture by vickyngkiki




hello-kitty-face.gif image by vickyngkiki
arrow-red.gif image by vickyngkiki
爆炸魔女送給我的禮物,睇下包裝得幾精致,還用了hello kitty 花紙悉心包着!! 內裡有hello kitty 暖水套,曲奇餅模, and 一罐日本紅荳! 仲有一封信架!! 其實,爆炸魔女時常問我需要香港啲咩貨品呀?  她肯為我係香港遙控買野!! 爆炸魔女, 你好nice 呀!!    而我上次看見爆炸魔女做啲果漿曲奇餅好可愛, 她便買了一set 曲奇餅模給我試做曲奇!! 我話紅荳味蛋糕特別, 她便買了一罐日本紅荳給我整蛋糕!! 爆炸魔女,你的確好好人, 做咩都想起我! 好多謝你呀!!0







hello-kitty-face.gif image by vickyngkiki
arrow-red.gif image by vickyngkiki
Hello kitty 肚裡有個暖水壺, 放了熱水入暖水壺,hello kitty 便會溫暖晒!!我時常冰凍的手and 腿
hello-kitty-smile.gif image by vickyngkiki
, 就好快有溫暖喇!! Hello kitty 暖水袋可以變身成咕汛!!夏天可放在梳化上和我一起看電視!!當我看緊信的時候, 我五妹便拿我我依個hello kitty 公仔玩, 還比咗個名給依個暖水袋, 叫做"變身kitty"! 哈哈!!好好笑
 
'

hello-kitty-face.gif image by vickyngkiki
arrow-red.gif image by vickyngkiki
依封是爆炸魔女寫給我嘅信喇!
hellokitty-mail.gif image by vickyngkiki
! 依封已經係第二封, 爆炸魔女寫給我的信!! 我又看了幾次!! 我有啲 guilty, 因為上一封我仲未回! 哈




8 comments:

  1. 同你拜果早年先
     
    恭喜發財 ...我恭祝你
    新年快樂,萬事勝意, 身體健康,龍馬精神,
    如意吉祥,橫財就手, 聰明伶俐,得心應手,
    心想事成,笑口常開,點點祝福.恭喜 , 恭喜! …………^^
    [版主回覆02/06/2008 18:05:00]MaGGie:   嘩!! 好多祝賀說話呀!! 我照收晒架喇! 多謝你對我嘅祝賀呀!!我都祝你心想事成,新年快樂!!

    ReplyDelete
  2. Vicky, it is very sweet to receive a gift from blogger, especially it is a warmer which good fit the the cool time in canada~
    [版主回覆02/06/2008 18:17:00]MaGGie:   ~真係好開心能夠收到Blogger 啲禮物, 當blogger 話想送禮物比我,我已經好開心, 送咩比我都已經好開心,因為係一份心意!! 而且, blogger 又有依個心,真係好難得架!!   ~你都成日話寄野比我,又話我知啲絲襪係邊道買....你都對我好好!! 好多謝你呀!!

    ReplyDelete
  3. 真係太好啦......我諗魔女睇到後一定好開心喇......收到禮物同送禮物既人都同樣開心~~~~
    祝你新年快樂, 身體健康, 日日開心啦
    [版主回覆02/07/2008 10:46:00]細細粒:   ~係呀!! 我真係好多謝爆炸魔女, 當她話我知送野比我,我已經好開心, 因為我真係未諗過係blog 會同blog 友建立如此咁好嘅感情架!!   ~我識你,都係透過爆炸魔女!! 你成日都留message 比我, 仲留得好快添,多謝你呀!!細細粒!!   ~好喇!! 我都祝你新年快樂, 身體健康 and 咩事都順順利利!!!

    ReplyDelete
  4. 新年到了!~ 祝你... 鼠年行大運呀!~ 身體健康...
    [版主回覆02/07/2008 16:36:00]小威威:   大家都係咁話,新年快樂,身體健康, 工作愉快,恭喜恭喜!!

    ReplyDelete

  5.  
    祝鼠年行好運~~~ 新年快樂!!
    [版主回覆02/07/2008 16:38:00]炭炭媽:   ~嘩!!依個icon 好cute呀!! 多謝晒!!   ~大家咁話, 鼠年行好運, 新年快樂!!!

    ReplyDelete
  6. Wish you happy new year ! Your new hair style is good looking !
    You must be happy to get so many gifts.
    [版主回覆02/07/2008 16:45:00]happy girl:   ~ 大家咁話,祝你新年快樂, and 我祝你同你先生日日都開開心心,工作順利!! 仲有呀!! 你自家煮啲野食越來越好食,越來越多款式!!   ~多謝你讚我今個hair style 好, 其實,我依幾年都keep 住依個length 嘅頭髮架!! 我都係襯新年前有啲時間就去剪頭髮,有個精神樣過新年!!   ~ 今次收到份禮物係個blogger 送架!! 她好有我心, 我好開心!! 而家凍,仲日日用!!

    ReplyDelete
  7. 確係好感動呀!我以前係美國讀書時,都有個blog友(又係未見過)知我鍾意幾米,一出新書,就越洋寄俾我,o個刻我都真係好感動呀!
    [版主回覆02/07/2008 16:59:00]陶陶夫人:   ~你都有啲令你感動嘅越洋blog友呀!! 你寫blog 都寫咗幾耐, 你讀書已經寫blog...    ~收到越洋blog 友的禮物,我唔理份禮物係咩, 個份心意,已經係一切...開心到難以形容!! 我諗依隻感覺...真係唔知點形容!   ~你喜歡幾米,我都有聽過他大名...向左走,向右走!! sorry!! 但我咪曾看過他任何書籍架!! 你以前個blog 友都好有心,新書一出便寄給你!! 好有心呀!!

    ReplyDelete
  8. Yes, I know that you  have a very friendly blogger in HK. You are so lucky to have gifts and letters from her. Wish you have a very happy year of Rat !
    [版主回覆02/11/2008 16:14:00]happy Girl:   ~我都估唔到自己可以係blog 依個世界識到啲咁friendly 嘅blogger 架!! 因此,好意外,而且,好開心 and 感動!! 而我都好lucky, 可以係blog 識到你,因為我哋大家都係加拿大生活過,我講加拿大啲野,你會好容易明!!   ~我都祝你鼠年快樂!!

    ReplyDelete