kitchen appliances

Feb 26  (tuesday)
       到喇!! 啲kitchen appliances 到咗喇!! 全部都係按指定時間
equip-clock1.gif image by vickyngkiki送到!! 由於,依間運輸公司transportation-Truck1.gif image by vickyngkiki
, 係上次送貨時, 手腳有啲唔光淨!! 所以, 今次,送貨之前, 我就將成間屋啲野, 例如, 相機,nds, 啦巴, 手機equip-Sony-Zuma-Cell-Phone.gif image by vickyngkikiequip-Hot-sync.gif image by vickyngkiki,圖書館卡equipment11-1.gif image by vickyngkiki, 計數機equipment5-5.gif image by vickyngkiki
鑰匙equip-keys.gif image by vickyngkiki, 總之,可以好容易攞得走嘅野都收埋晒, 我連有啲小型擺切都收埋晒equipment21.gif image by vickyngkikiequipment17-1.gif image by vickyngkiki
!!!..我差唔多執到好似搬屋咁!!  而且,又順便打掃下屋企, 依排唔忙就假喇!! 所以, 成三月先update  二月嘅野!!!


    
edge-cloth-2.gif picture by vickyngkiki



      所有kitchen appliances 都係包租公買架!! 我之前都未睇過, 所以,我自己都有啲緊張架!! 個煮食爐頭cookingtool3-3.gif image by vickyngkiki都ok....係digital. 但我自己買,當然唔會買依個喇!! 而個洗衣機and 乾衣機cookingtool4.gif image by vickyngkiki
都幾好...好新穎!! 但個送貨哥哥話唔會同我哋安裝個洗衣機 and 乾衣機呀!! 仲放咗個乾衣機係客廳...但, 明明包租公話比咗安裝費equipment22.gif image by vickyngkikiequip-Screw-Driver.gif image by vickyngkiki架!! 竟然, 啲送貨哥哥話唔安裝equip-Hammer-1.gif image by vickyngkikiequip-Screw.gif image by vickyngkikiequip-Tools-icon.gif image by vickyngkiki
.  所以,Brian 咪同啲送貨哥哥理論囉!! 都唔理論得太耐, 因為趕住返工,  後尾,啲送貨哥哥比咗張卡片我哋, 叫我哋打equip-komono-1.gif image by vickyngkiki上去總公司問!! 總公司都話係mistake 喎!! arrange 咗下星期叫人黎安裝洗衣機 and 乾衣機!!


    
edge-cloth-2.gif picture by vickyngkiki


       到放咗工,我同Brian 合力將個放咗係客廳嘅乾衣機推
equip-truck-1.gif image by vickyngkiki
返入廚房...唔通有得件咁大件物體放係客廳中心成個禮拜咩!!...好外眼呀!!   雖然,有新煮食爐頭,但我無即時煮飯呀!! 因為我要抹一抹
cookingtool1-8.gif image by vickyngkiki
新煮食爐頭先至用!! 今日都係食住雪櫃啲"叮叮" 糧食咋!! 我抹完煮食爐頭,都即刻整咗個芝士蛋糕甜品
cookingtool.gif image by vickyngkiki
,試一試爐頭嘅溫度!! 依個爐頭啲溫度
weather-temper.gif image by vickyngkiki
都同我以前整蛋糕都差唔多, 唔洗特別減少or 增加時間焗蛋糕!!  而且, 依個煮食爐頭比以前果個快熱啲, 一到指定熱點, 就會自己keep 溫...yeah!! 我好滿意!! 哈哈!!  而且,我個芝士蛋糕好成功!!!


    
edge-cloth-2.gif picture by vickyngkiki


arrow-blue-green.gif image by vickyngkiki
第一張相係舊嘅煮食爐頭, 第二張係新嘅煮食爐頭!!
0




arrow-blue-green.gif image by vickyngkiki
依家洗衣機 and 乾衣機就係咁放埋係廚房一邊..等人安裝. 而最後個張相係我用新爐頭整嘅第一個甜品..."杯裝芝士蛋糕"!! 0





8 comments:

  1. 你的包租公咁好,買新kitchen appliances比你用!
    [版主回覆03/05/2008 15:33:00]happy girl:   係呀!! 我哋都租咗佢間屋好多年...而且,包租公都計係咁,一次過換咗咁多kitchen appliances 比我!! 依排讀說明書, 都好攰..哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 嘩,一次過幫你換晒咁多件電器都幾好喎,以前既舊左定係壞左呢?
    [版主回覆03/05/2008 15:41:00]Mui:   我租咗包租公間屋好多年喇!! 我都無咩點話要換野!! 而且,舊個啲,真係有啲唔得, 個洗衣機有啲制, 會鬆到丟出黎...我有同包租公講過...包租公都揾過人黎睇, 都話要換!! 而個煮食爐頭, 要等成五分鐘先會微熱,  煮飯都要pre-heat 爐頭, 有啲唔方便!! 而家換咗方便晒!!

    ReplyDelete
  3. 你包租公咁好既, 竟然會換新既 kitchem appliance , 舊既已經唔用得咩 ??!!
    [版主回覆03/05/2008 15:46:00]new beauty sandy:   我租咗包租公間屋好多年喇!! 我都好少要求啲咩野!! 係個舊洗衣機啲"制" 非常鬆, 有時"禁"幾次,都無反應...要大力伯啲鬆"制"先operate到!! 都揾過專人上黎睇,啲專人話個洗衣機,年記都比較大, 都係時候換, 所以, 包租公咪換囉!!

    ReplyDelete
  4. 新果個靚仔好多呀~~
    有新野用煮野都零舍 唔同啲呀~~ 哈哈
     
    [版主回覆03/05/2008 15:49:00]畫:   ~如果我自己買新爐頭,一定會買過仲好啲...但依家租屋住, 依個包租公算唔話得架喇!! 舊個啲,我話操作唔到就換!!   ~依家成日試爐...試唔同野食....哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 係囉, 會幫你哋換過d廚具畀你哋, 真係好....加上又白又簡潔既廚房, 幾好~~
    [版主回覆03/05/2008 15:54:00]細細粒:   我租咗包租公依間屋好多年喇!! 以前,都無咩特別要求, 啲野真係用到唔得, 操作唔到先會同包租公講!! 我都好仲意白色..所以,依個爐頭都幾岩我心水, 但如果自己買, 我會買銀,黑色...一來容易打理,二來,我將來自己屋個廚房,一定要special design架!! 要多啲櫃...哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 你地個包租公真係好好喎,一次過肯換咁多嘢俾你地,好難得呀....仲要揀得好啱你心意,又啱你用,佢真係好細心呀!
    新同舊的款式都差不多,就算舊嗰d,我都覺得唔舊呀!
    點解呢間搬運公司上次手腳唔乾淨,但今次都係佢地送嘅?...你上次唔咗咩嘢呀?冇投訴嗎?
    [版主回覆03/05/2008 15:56:00]爆炸魔女:   我去你道回覆,你依個留言吖!!

    ReplyDelete
  7. Vicky:
    ~嘩,你地終於送左新用品黎啦!睇落都幾靚丫,你要keep住佢地靚d呀,因為白色好易污糟架!
    ~乜d人咁架,黎到都唔幫你地砌埋佢,我覺得佢地係知要砌埋架囉,可能佢地懶啦,anyway,總之公司話可以再send人黎幫你地就ok啦!
    ~你地好心急喎,咁快就要試新爐頭,家陣有新爐頭,咁你整野都整得開心d啦!
     
    [版主回覆03/07/2008 04:05:00]陶陶夫人:   ~今次個爐係白色架!! 所以,要多啲抹, 因為白色有少少污糟都好外眼架!! 而家,個爐頭我都用咗好多次, 我近排仲專登煮唔同餸菜黎試下個爐啲火喉...哈哈!! 所以, 依排多咗煮飯, 忙咗少少!!! 但依啲係開心嘅忙!! 所以, 都ok!!   ~咪係囉!! 唔幫我砌洗衣機 and 乾衣機, 話晒依啲野都要博水喉, 乜喉, 我自己點識砌喎!! ...但都算喇!! 總公司都話一定會揾人黎跟進, 我就等人黎跟進喇!! 好彩, 我早排醒目洗晒屋企啲衫 and 床單, 如果等個洗衣機用就麻煩喇!!  

    ReplyDelete
  8. Fatgarfield 肥加菲5 March 2008 at 21:57

    Lucky, all new appliances, that's great!
    [版主回覆03/07/2008 04:09:00]Fatgarfield:   今次換咗好多kitchen appliances 呀!! 全部望落去都幾好, 個爐頭我而家用得好開心呀! 但全部係白色,就要成日抹囉!!! 哈哈!!

    ReplyDelete