年初一飯

     今日係鼠年喇
!! 所以,為慶祝依個日子,就同Brian出街食dinner!! 雖然,條街啲雪仲未鏟晒,周街都係雪, 但都會照樣出去慶祝!! 我又唔洗係屋企煮飯
喇! 又唔洗我洗碗! 哈哈
smile80.gif image by vickyngkiki
!!


              
edge6.gif picture by vickyngkiki



     本來諗住渣車出去食飯,但條馬路都未鏟雪, 仲好似溜冰場
littlepeople32-1.gif image by vickyngkiki
,都係行去
littlepeople-6.gif image by vickyngkiki
食飯穩陣啲!! 我同Brian都係去屋企附近間泰國食店食, 近近哋嗎!! 雖然,係好近屋企,但行人路啲雪堆好多,而且地面好滑,所以,行得比平時慢,  要行長啲時間先到間泰國食店!! 我行路時都費事拖住 Brian 隻手, 怕自己會連累他和我一齊滑係地上,哈哈!! 但他行我後面望實我
smile42.gif image by vickyngkiki
!! 一見滑就提我囉!! 仲叫我靠牆行!! 哈哈!!


            
edge6.gif picture by vickyngkiki

      終於,滑到去泰國食店喇!! 一到就有位
cooking-tool-dinner.gif image by vickyngkiki
, 我好喜歡這間泰國食店,因為環境好好, 坐得舒服, 而且, 食物裝飾好別緻, 碗蝶
cooking-fork.gif image by vickyngkiki
配塔好好!!  而且比較夜關門, 坐耐少少都得!  所以,我成都叫Brian 同我黎架!! 由於今日比較凍, 所以, 頭盆 order 了冬陰公湯 和沙爹雞串. 之後,main course 就食 Satay pad thai (炒河粉), 依個係我至愛, 甜甜酸酸番茄味, 我至啱!! 哈哈!食完pad thai 已經好夠,都無叫甜品, 我同Brian 係餐廳傾了陣就返屋企喇!! 年初一就係咁同Brian 渡過, 雖然, 好似好平淡, 但好享受同Brian 食野嘅過程!!! 我已經好開心喇!! 祝大家都新年快樂, 事事順利, 身體健康!!

               
edge6.gif picture by vickyngkiki


arrow-pink.gif image by vickyngkiki
頭盆到喇!! 有湯 and 串燒, 而main course, 有satay pad thai and curry pad thai...好yummy 架!!0





arrow-pink.gif image by vickyngkiki
要係間餐廳影返相, 大年初一,當然着以紅色喇!! 今年着粉紅色, 到食完野,係門口又影返張相先!! 0




**依間餐廳名叫Spring Roll ....係 40 Dundas St. West (416-585-2929), 依家開咗好多分店架!! 其他分店裝修都好靚架!!

10 comments:

  1. 如果食中菜會更加有氣氛呀!~...
    [版主回覆02/14/2008 13:19:00]小威威:   ~泰國野,我都當係中菜架喇!! 因為要用筷子食,我就當係中菜架喇!!   ~係外國生活, 農曆新年都要返工, 但外國同事都會同我講happy chinese new year..我都覺好得意!!

    ReplyDelete
  2. 係國外 過年~~
    食番個中餐加番碗中式甜品仲應節呀~~
    [版主回覆02/14/2008 13:24:00]炭炭媽:   我依餐年初一飯, 係食泰國野, 我都覺泰國野係中餐嘅一種, 所以, 係農曆新年食泰國野都幾有氣氛!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. Pad Thai又係我既favorite! 住downtown真係好,唔洗楂車都可以行去食飯,食飽飽行番屋企又可以當散步!
    [版主回覆02/14/2008 14:17:00]Mui:   ~Pad Thai 甜甜酸酸,我都估到你都會仲意食!! 弟時你黎多倫多, 我哋一齊去食吖!!   ~我住係Downtown 之後,對加拿大嘅感覺完全改觀晒!! 因為係市中心住真係比我想像中方便好多!! 落幾大雪, 或者無車都可以周圍去, 唔洗靠車!!   ~居住係downtown之後,真係行咗好多路!!

    ReplyDelete
  4. 你就黎可以做飲食記者話比人聽邊樹有好野食呀
    [版主回覆02/14/2008 14:29:00]通少:   ~我專鄧寫過地址出黎,因為我有個blog 友就黎會係多倫多旅行...我咪寫啲食店地址出黎...如果我blog 友係有興趣咪可以抄低地址, 黎到多倫多咪可以自己揾野食囉!!   ~ 我平時都抄低你啲食譜架!! 你啲煮野食技巧!! .... 你就黎可以開間學校教人都得喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. ~我發覺你真係"好享受同Brian 食野嘅過程", 因為你唔止一篇係咁講架啦!阿Brian有無睇 你個blog架?如果有,一定好sweet! 泰國野我都好耐無食啦,因為老公話唔多見 呢邊有泰國菜食,你住加國,多好多野食, 真係好過米國呀! ~年初一係要著得紅架,但我當日都只係著黑色, 因為保暖既衫大多數係深色系,無計!
    [版主回覆02/14/2008 15:10:00]陶陶夫人:   ~你覆得我好快呀!! 我都要加快...回覆先得!   ~我好仲意同Brian 食野架!! 他成日都知我想食乜架!! 好開心!!   其實, 我哋係閒日真係食得好普通!! 所以,一出街食就會好雀躍.  .......我見你同你先生出街食野, 都上網, 做過晒research..先出去食野....你都好享受同先生二人世界嘅過程吖!! .....而Brian 間唔中都有睇我依個blog....他唔係篇篇睇, 但次次睇完都笑我架!! 哈哈!! 都唔知他笑咩!!   ~有時我覺你好叻架!! 你煮到咁多唔同菜式比你先生食!! 係屋企食飯都變成大樂趣!! 我煮野食馬馬!! 好彩,Brian 要求唔高, 我煮咩,他食咩!! 哈哈!!   ~我都有聽過朋友講, 係美國真係好少亞洲野食----而且又係好食架!! 而且,我成日都覺美國食野都幾貴架!! 但如果你有心揾,一定會揾到好野食架!!   ~年初一,我件縷都係深色架!! 保暖啲嗎!! 但件襯衫就會盡量着光鮮顏色!! 慶祝鼠年嗎!! 係外國, 點都凍過亞洲地區, 所以, 保暖衣物都好多!! 無計喇!!! 你睇下....我着到頭又有帽...耳又有毛毛墊,頸巾又圍到上鼻.....包到得對眼!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. 好呀, 寫多幾間, 等我有時去toronto 唔洗食黎食去都唔知食乜好呀
    [版主回覆02/15/2008 00:51:00]通少:   ~好吖!! 我食襯野都寫低地址再post 係依樹吖!! 其實,toronto 都好多野食, 你要咩野食呀?? Chinese 野,定係西餐? 你洗唔洗去 Toronto chinese supermaret 呀??   ~如果你黎多倫多,我比啲食店名比你同通太一齊去....!!

    ReplyDelete
  7. Vicky, 你同通少講既Blog友係咪指我呀?哈哈...如果係就真係好多謝你呀(感動中),特登寫埋地址出黎等我呢位Blog友易搵d! 真係好岩呀,o個頭相食泰國野,你呢頭就介紹泰國餐館啦,timing夾到爆呀!
    [版主回覆02/15/2008 03:30:00]陶陶夫人:   ~係講緊你呀!!! 我都唔知介紹邊間比你,...上次,好似留過啲restaurants 比你,唔知岩唔岩你,...所以,依家咪食咩就寫埋地址...等你可以抄低邊道想食囉!!   ~ 唔洗感動,我都係順手架咋!!! 原來你想食泰國野呀!! 依個介紹岩晒你喇!! 好yeah!!!

    ReplyDelete
  8. 上次你留既我都有睇到呀,我地可能會跟團去, 因為自己開車實在好累呀! 我地會去你同Brian成日去既尼亞加啦瀑布, 其實我有睇你之前去過既相,都知佢周邊有間 睹場同埋有雪糕食囉....哈哈! 唔知加國有咩好買等dad & mom可以買番香港既呢?
    [版主回覆02/16/2008 15:50:00]陶陶夫人:   ~ 多倫多有部分地區,交通唔係好方便,而且車又多, 跟團舒服好多喇! 由其事你daddy and mommy 都去, 咁坐旅遊巴士啲位都舒適啲! 我第一次去嘅地方,我喜歡跟團多啲!!   ~ 乜你真係由頭到尾都有睇我個blog 架!! 你好有心機呀!! 我都係睇咗你一部分網誌..哈哈!! ...   ~ 我間唔中都去尼亞加拉瀑布,因為我屋企附近有巴士可以直接去到!! ...其實, 你跟團, 啲道遊都會帶你去旅遊集中地, 如果你要買手信,你可以買啲 楓葉糖漿 , (一定係加拿大手信, 我有幾個香港朋友話, 一喉嚨飲就至岩, 可能我香港朋友係教師, 而家仲有埋 楓樹糖 架!! 都幾得意), 仲有 果醬 (有啲果醬係有加拿大冰酒做成架!!, 果醬有酒香比較特別....還有紅, 白酒果醬...食咗唔會醉, 但有紅,白酒味道!), 你去尼亞加拉個樹...都有好多特別嘅店鋪購買 Fudge朱古力 ...係一塊一塊買, 都幾甜..但就係加拿大tradition 食品!! 唔知你會唔會經埋Niagara on the lake (係Niagara fall 附近), 個樹多數係葡萄園...好多冰酒, 加拿大 冰酒 (係甜酒嘅一種)又係至好手信, 但帶酒, 會唔會有啲唔方便?!  如果,你見到, 應該有 三文魚罐頭 !! 都係一份好手信!    ~ 我現時剩係諗到咁多, 如果我突然記起..就會再話你知!! OK!!

    ReplyDelete
  9. 如果我黎, 有時間(但通常我行程都好緊迫), 一齊去食野啦
    我去toronto 最想當然食d 中國野啦, 哩邊真係好唔掂呀
    supermarket 實去, 通常都去t&t, 或肇豐
    [版主回覆02/16/2008 16:24:00]通少:   ~ 你識得去T&T and 兆豐超級市場...你得識好多...多倫多嘅路!! 唔知你係咪去開 Warden and Steel Ave East 個間T&T...其實,圍繞Warden and Steels Ave East 個間T&T 都有好多好野食!!!   ~ 飲茶: 名門金宴 , 啲點心, 真係好精緻, 而且都幾好食!! 裝修都幾好!!! 地址: 4125 Steels Ave East, Tel:416-756-2788     ~ 上海野: 味香村 , 啲上海野食都唔錯, 味道都幾好架!! 地址: 3636 Steels Ave East, 大都會廣場 Tel:905-917-0370 ....依間好多地方都有分店!   ~ 日本拉麵: Kenzo , 為於韓國街附近...拉麵好正中,....地址: 6180 Yonge St. (Yonge St 夾Steels Ave)    ~ 港式食店: 天皇名粥 , 話名係粥店, 粥嘅選擇好多!除咗粥,仲有港式食品,雲吞麵, 撈麵,燒蠟飯 ...依間有web-site 架!! 你自己上去睇有咩好食!! web site 係 www.congeewong.com  依間好多人架!! 但好快有位...Address 係 Unit 12, 900 Don Mills Road, North York, Tel:416-385-8822   ~ 我比依個web-site 你 http://yummymap.com/toronto/index.php 係個網址係list 晒多倫多啲食店, .....你自己揾下想食咩喇!! 我個腦站時只係諗到咁多咋!! 如果我突然記起,或者依排試到有咩好食!! 我再話你知!!

    ReplyDelete
  10. 年初一唔係應該食吓中餐應吓節先啱咩 ?!  我新年一連三日都食蘿蔔榚, 芋頭榚 & 年榚呀 !!  

    ReplyDelete