落雪 and 外賣dinner

Feb 29 (Friday)
     依一日29 號, 好耐都未見過喇!!  我通常read-calendar-icon.gif image by vickyngkiki
二月只得28日, 今年有29號, 真特別!! 琴日28號, 係三妹生日, 都唔記得係blog 同她講happy birthdaycake-birthdy1.gif image by vickyngkiki!! 依家後補喇!! (其實,我已經係第二個途徑和三妹講生日快樂架喇!!)  但依家係度講多次喇!!


         
edge-pink-heart-1.gif picture by vickyngkiki



        今日, 又落雪,都係落大wording-snow.gif image by vickyngkiki!! 但我都有出到街, 仲特登去咗超市house_2.gif image by vickyngkiki買芝士food3-16.gif image by vickyngkiki
and crackers (餅)cake-cookie-s-01.gif image by vickyngkiki添!! 因為芝士配紅酒係最佳拍檔嗎!! 事原, Brian 工作上啲人, 係琴日送咗兩支紅酒drink-spliking.gif image by vickyngkiki比Brian...我見有紅酒係屋企, 雪櫃一定要有啲芝士看下門口先得!! 而且,依家天氣又凍, 留係屋企開支紅酒, 食下芝士 and 睇電視!! 都係一個好節目!!

             
edge-pink-heart-1.gif picture by vickyngkiki



arrow-black-1.gif image by vickyngkiki
又落雪喇!! 而且都幾凍,個個途人都包住晒個頭架!! 街道上又有雪喇!! 個地好滑架!!0




arrow-black-1.gif image by vickyngkiki
係邊個黎架?? 依個咪係Brian囉!! 落雪落到連黑鞋都變白鞋喇!! 入到去室內,Brian 身上啲雪都未溶得晒!! 0




arrow-black-1.gif image by vickyngkiki
依兩支紅酒就係Brian 工作上啲人送比Brian 架!! Yeah!! 又可以有酒飲...依兩支紅酒係用個木箱裝住, 好別緻呀!!0




arrow-black-1.gif image by vickyngkiki
依啲芝士and 餅咪係用黎送紅酒嘅小食囉!!0


        由於, 落雪, 本來今日想出街食飯 and 渣車個念頭, 都無咗喇!! 有啲啲掃興架!!  但無計喇!! 條街,落雪落到個路面, 好滑!! 真係留係屋企會安全啲!! 但Friday 我當然係懶,唔想煮喇!!  所以, 就決定叫外賣囉!! 我同Brian....一致決定order Swiss Chalet...依間食店專食roasted chicken
food2-13.gif image by vickyngkiki
架!!  由於,外出天氣真馬馬, 所以,都等咗一陣外賣先到!! 但我好醒目識得開定紅酒先, 等紅酒 air 先....咁roasted chicken. 送到黎咪啱啱好囉!! Yeah!! 我friday 嘅dinner, 就係紅酒 配roasted chicken 喇!! 食 & 飲得好開心!!! ...本來,想食埋芝士架!! 但個roasted chicken
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-4.gif image by vickyngkiki
嘅dinner set 實在太多野食!! 邊食到咁多!! 芝士留返第二日先食喇!! 哈哈!!

           
edge-pink-heart-1.gif picture by vickyngkiki



arrow-black-1.gif image by vickyngkiki
外賣到喇!!開餐喇!! ....係roasted chicken dinner....so yummy!!0




arrow-black-1.gif image by vickyngkiki
我開緊酒呀!! 成功.....啲酒好香呀!!0

14 comments:

  1. 開酒開得多...就會熟練的!~
    [版主回覆03/07/2008 17:27:00]小威威:   依樣當然喇! 好多野做多就會慣!

    ReplyDelete
  2. I like Swiss Chalet also.  My friend in Toronto said that even though it is big snow and cold in Toronto, she likes Toronto very much. She likes the life style in Toronto.  I remember that life in Toronto is more relaxed than HK. 
    [版主回覆03/07/2008 17:38:00]happy girl:   ~你係Toronto 時都好喜歡食Swiss Chalet 架!! 我有時都會想食Swiss Chalet,因為啲燒雞真係好juicy 囉!!    ~我有時覺得係加拿大生活啲節奏太緩慢喇!! 你知唔知,我有陣時見到人做野慢條斯理, 我真係會好"meng"架!! 我成日都覺如果加拿大人做野快速啲, 加拿大啲野會更加有效率囉!! 我係加拿大就係頂唔順, 有啲人好似成日都enjoy life. 我覺工作時工作,enjoy 還enjoy 囉!! .....其實,我都係發表下0者!! 希望你唔好介意!!  所以,唔同人有唔同性格!! 你朋友可能比較喜歡加拿大啲悠閒生活喇!! 但我就唔係喇!!

    ReplyDelete
  3. 睇黎你都好飲得喎, 哈哈
    [版主回覆03/07/2008 17:41:00]通少:   你做咩突然間咁誇獎我呀!! 我都係喜歡品賞酒, 喜歡聞到酒的芬香味道!!     飲得就唔算喇!! 而且飲得太多, 都唔健康喇!! 少少哋就ok..哈哈!!

    ReplyDelete
  4. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。4 March 2008 at 08:08

    咁大雪好難頂呀,諗起都震
    [版主回覆03/07/2008 17:47:00]Miss  cheese cake:   ~我初頭未黎加拿大,我都會覺自己會頂唔順加拿大天氣, 雖然,我依家仲唔係咁喜歡加拿大....但住咁耐, 唔慣都要慣架喇!! 謂有出街包到自己成隻粽咁囉!! 其實,我依邊啲人,個個都係包到自己得對眼出街架!   ~唔好意思, 我依排多野做少少!!!少咗去你個樹探你呀!!我有時間會去返你道架喇!good luck on  your tests

    ReplyDelete
  5. 嘩 ~ 又紅酒又芝士, 仲要紅酒係人送既, 勁正啊 !!
    一講起酒, 攪到我又想飲喇, 哈哈 ~~~
    [版主回覆03/07/2008 17:50:00]new beauty sandy:    ~最開心係有人送酒囉! 而且,人哋送得一定唔會差得去邊!! 哈哈!    ~你對眼點呀!! 你唔洗帶眼鏡就應該開紅酒慶祝喇!!

    ReplyDelete

  6. 家常便飯組比賽現正招暮參賽者, 快D黎報名! 呢個比賽係睇唔係食, 所以好唔好味無人知, 只靠買相去贏
    http://hk.myblog. yahoo.com/layhoma/article?mid=4404
    [版主回覆03/07/2008 17:50:00]~~

    ReplyDelete
  7. 嘩......好豐富既晚餐~~~又有紅酒,真係正嘞~~~
    [版主回覆03/07/2008 17:54:00]檬檬:   我見落雪,都唔想出街喇!! 所以,就外賣啲燒雞返黎送紅酒囉!! 你weekend都同張生飲紅酒 and 食dinner 喇!! 因為一餐飯, 飲埋紅酒, 會令餐飯生息不少,都幾有氣氛架!!

    ReplyDelete
  8. 呢排好似見你飲紅酒多咗喎, 加上你又好鍾意飲咁, 其實好好飲咩? 我唔多識, 只知唔好太嗆喉就好D, 用餅嚟送酒又好味既? 我真係唔識呢。
    你呢個ROASTED CHICKEN真係唔錯, 似KFC嗰D咁,不過就原隻上, 最緊要係熱辣辣就咩都好食~~~HEHE
    [版主回覆03/07/2008 18:09:00]細細粒:   ~我好喜歡飲紅酒架!! 我成日都覺啲紅酒好芬香架!! 有啲紅酒會有啲木嘅香味架!! 其實,你話啲紅酒鎗喉, 都係因為啲酒未air 或者過份air, 所以,先仍成鎗喉,你飲紅酒前,可以搖一搖杯身, 令酒快速同空氣融合, 會好啲!!   而芝士同紅酒兩樣配埋一齊係好夾架!! 你都試下吖!! ....我而家已經飲少咗酒喇!! 我以前會一星期開一支架!! 哈哈!!    ~依至roasted chicken 無kfc 咁熱氣,因為依啲roasted chicken 係用火爐燒,唔似得kfc 啲雞係用炸!! ...但我兩樣雞都好喜歡食架!!    ~今次,外賣算係咁, 送到黎都熱辣辣!! 所以,依餐dinner食得好開心!!!你得閒都同Raymond 試力吖!

    ReplyDelete
  9. 睇左妳個blog咁耐, 最鍾意妳成日加到d可愛公仔夾雜在文字中, 上次講ear ring, 連ear ring既公仔都有. 好可愛.
    同埋成日見到雪景囉, 又見到好大風妳幾乎行唔郁....喺香港無可能experience到.
    仲有吖, 妳好鍾意食野, 又會自己打邊爐, 起初以為好煩, 要買好多野, 見到妳影d相, 自己又試, 原來唔洗整好多野嫁炸媧.  (我都好鍾意食嫁, 但無妳咁好彩食唔肥啊) :D
    [版主回覆03/07/2008 18:33:00]cc:   ~Nice to meet you!!首先多謝你到訪我依個blog. 我都估唔到自己寫blog 會有人會默默留意住我架, 見你講得出我以前啲野,證明你睇咗我好多篇blog...但你點解而家先留言比我呀!! 你應該早啲 leave message 比我,等我同你早啲say hello 嗎!!    ~你應該係香港人喇!! right!?? 講真除咗移民探親,邊有香港人會坐十幾個鐘頭機黎加拿大旅行吖!! 哈哈!! 你話加拿大啲雪好靚,初頭就真係好靚,但落雪好唔方便架!! 返工都要預早啲出門口架!! 而且係街行在每一步路都要好小心,因為地面好滑架!!     ~你都幾細心,比你發現到我喜歡食!! 哈哈! 我其實,已經比兩年前肥咗十幾磅喇!! 我有時仲食到肚凸凸,着衫一啲都唔美觀,你唔好學我呀! 哈哈!! Summer 到,我都要做多啲運動, 行多啲路先得!!    ~我仲有一樣估自己唔到, 竟然有人係我blog學到打邊爐!! 我其實,都好求其,見自己有咩想食就買黎打, 而且打邊爐十分方便...又好玩!! 學你話齋"唔洗整好多野", 有時我lazy唔煮飯,都係打邊爐囉!! 哈哈!    ~你得閒留多啲messages 比我,等我知你係度嗎!! 唔洗怕醜架!! ok!!  

    ReplyDelete
  10. 又落雪呀? 我呢到都凍返..不過好彩淨係落雨唶...
    [版主回覆03/07/2008 19:13:00]睛天蛙蛙:   ~我依邊係將來兩日會落更加多雪,有時啲雪,太多, 雙程路都變咗單程路!!連行人路都唔知係邊!!   ~你係美國?? 個邊係今年落雨多啲!!

    ReplyDelete
  11. Vicky:
    ~好耐無黎探黎啦!因為我dad & mom已經到達NY,所以少左好多時間上黎呢!
    ~你個燒雞好食嘛?我上次去whole買就無咩味啦!
    ~學通少話齋,你係咪好飲得架?我見你成日都話飲酒既,係咁凍既天氣飲酒確係好暖身,但唔好飲太多呀,對身體唔好呢!
    [版主回覆03/08/2008 01:15:00]陶陶夫人:   ~我明架!! 你parents 黎咗NY嗎!! 你當然多啲時間陪屋企人喇!! 我唔會mind 你少上黎架!! 我依排都好唔得閒, 日日都好多野做...我都少上黎你個樹....你都要等下我呀!!    ~我依至燒雞, 內外都有味, 我估唔係好似你上次係超市隻雞,得個樣!! 哈哈!! 依間燃雞店,係一間連所店黎架!! 所以,啲燒雞味道都ok架!! Brian 返工間公司,有時啲同事都order 黎做lunch 架!! 哈哈!!   ~哈哈!! 你唔好笑我喇!! 其實, 我好喜歡飲紅酒,係因為喜歡聞到紅酒嘅芬香味道﹐有時連啲木香味都會聞到!! 感覺好舒服架!!...講真,飲得就唔算係喇!!我比較喜歡品賞紅酒多啲!! 而且,飲得太多都唔係太好!! 但有時,係dinner 飲啲酒,會令到餐dinner 有氣氛啲架!! 依日係friday 嗎, 都想有開心氣氛喇!! 所以就開下酒囉!!  

    ReplyDelete
  12. 我都好鐘意食Swiss Chalet,不過唔知點解唔鐘意點雞既汁,你鐘唔鐘意呢?
     
    [版主回覆03/08/2008 01:17:00]Mui:   以前我好喜歡點啲雞汁架! 但而家啲雞汁比以前"希", 一啲都唔好食!! 所以,我而家都唔係好仲意點啲雞醬汁架!! 我令願要gravy 喇!!  

    ReplyDelete
  13. Fatgarfield 肥加菲5 March 2008 at 21:52

    Swiss chalet, haven't had that for a long time!
    [版主回覆03/08/2008 01:22:00]Fatgarfield:   ~Swiss chalet, 都幾好食架!! 而且價錢都幾合理吖!! 我以前都好喜歡約啲同學仔食架!!   ~你依家係美國, 我諗都無依間燒雞店喇!! 你返黎加拿大時食返吖!! 不過, 你咁喜歡焗爐,你自己整燒雞都得喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  14. 你三妹生日我都唔知,冇搵佢添,真係對唔住呀....我都要搵吓佢先得!
    你好叻呀....我就唔識開紅酒,唔夠力呀,上次整羊扒要用紅酒,都要等老公係度先開到,有得整羊扒呀!
    你第時都可以買定隻雞返嚟,自己都可以烤呀!.......一隻烤雞都送嚟,咁好嘅?
    [版主回覆03/08/2008 01:46:00]爆炸魔女:   ~我三妹而家比較多野做,我聽三妹講,話要開OT 添!!連生日慶祝都要係第二日先慶祝到!!  你得閒啲先call下佢吖!! 唔洗講對唔住架!! 哈哈!! 我都好少同三妹傾計喇!! 因為她工作都幾忙!     ~啲紅酒多數都係Brian開架!! 我開酒都好水皮架!! 我只係識得開某幾隻開酒具, 而家,啲開酒具越出越新,都唔知點用好!! 哈哈!! 不過,我依家個至開酒器,唔需要用太多力就開到架喇!! 哈哈! 但幅相好似影得我開得好吃力,哈哈!    ~嘩!! 你上次羊扒有用啲紅酒煮架!! 咁啲羊扒咪更加野味!! 你如果攞啲紅酒煮飯, 就唔需要啲靚紅酒,買條平平哋就算!! 如果要自己飲, 就買支好啲!! 我係紅酒,就比較喜歡飲澳洲紅酒, 如果你想買,你可以試下 澳洲Shiraz 依隻紅酒...因為味道比較芬香.    ~Friday嗎!! 我連爐都唔想掂, 而且, Brian 都食咗我四日餸都係時候食街外野喇!! 依日因為落雪,本來我哋諗住出街食架!! 但路面實在太滑,叫外賣算喇!! 而家啲外賣,連半隻燒雞都肯送架!! 我諗係爭生意嗎!! 但落雪就要等耐少少先到!! 但好彩啲野食,都熱辣辣....

    ReplyDelete