寫blog 一週年

   
little-Violin-player-icon.gif image by vickyngkiki
 Happy Birthday to V's blog.    
             
edge-pink-line.gif picture by vickyngkiki

          不知不覺,寫
equipment14-1.gif image by vickyngkiki
blog 已經一週年喇
littlepeople21-2.gif image by vickyngkiki
(feb 28)! 仲記得我當初開Blog 係因為想係...好朋友Jan (識咗17 年
littlepeople6-5.gif image by vickyngkiki
)  嘅blog 作出留言 and 鼓勵,所以, 自己先開咗依個blog....剛巧我又學識打中文...而且, 整襯條腰...坐係屋企. 我就順利乘張, 開始寫blog.
littlepeople4-11.gif image by vickyngkiki
當自己日記都好!! 因為自己不流都有寫日記
read-study.gif image by vickyngkiki
的習慣! 我初頭仲同自己講, 依個世界咁大, 邊有人會咁啱睇我個blog 吖! 原來真係有人會睇到架!! 我仲膽粗粗走去人哋blog 留言. 哈哈!!  


           
edge-pink-line.gif picture by vickyngkiki


        原來blog 可以學到好多野架!! 係blog裡面, 我學識煮多啲新款餸菜
cooking-chef.gif image by vickyngkiki
,煮比Brian 食, 又學識咗整好多唔同口味嘅
cooking-Spatula.gif image by vickyngkiki
甜品
cake-strea.gif image by vickyngkiki
!!又學識好多人情細顧, 唔同地區嘅人係點樣生活!! 又學識點樣了解朋友 and 自己!  寫blog 令我最...得着就係識到唔同地帶嘅朋友...有啲blog 友, 仲成為我友好朋友....真係好多謝係我網雜誌留言的各大blog 友..... 你哋自己知係邊個, 如果我寫埋名...就會寫咗一大段架喇!! 總之,你哋好關心我呀!! 我好感動!
little-people-blue4.gif image by vickyngkiki
! 有啲blog 友
hello-love-1.gif image by vickyngkiki
關心到我...令到我流出喜悅的眼淚
littlepepople17.gif image by vickyngkiki
!! 你哋個個blog 友都對我好好!! 我會記住你哋架!! and 希望繼續keep 住吖.


          
edge-pink-line.gif picture by vickyngkiki




         而家,學識寫blog 好像上了癮,事無大少都好想係依樹記低, 我亦時時刻刻攞住相機
take-pic.gif image by vickyngkiki
, 攝錄低圖片, 記錄我生活的一切!! 我依本日記,已經唔同以前自己所寫嘅日記, 這本日記好生動!! 而且, 有咁多blog 友支持我,感覺好難得!! ....令到我依本日記變得更加精彩, 更加有色彩!! 多謝所有blog 友,係大時大節都同我祝福!! ....

亦同時多謝blog 友時常抽時間支持我!!! Thanks
littlepeople52.gif image by vickyngkiki
!! 

13 comments:

  1. 恭喜哂~~~咁快一年~~~我都係寫blog先識倒好多朋友,你都係其中一位~~~
    [版主回覆02/29/2008 13:15:00]檬檬:   ~我哋大家繼續寫我哋嘅blog...你寫你同張生嘅生活點滴, 我就寫我自己and Brian 嘅生活點滴!! 努力寫寫寫!!   ~我唔經唔覺, 都同你傾咗好耐計,初頭見你寫果啲野..係有啲唔開心, 但而家,你已經係越來越開心...而且,張生對你仲好好!! 我都鄧你開心埋一份!!  我亦好開心係blog識到你依個朋友...你知唔知,我哋係同一個英文名架!! 係咪好岩呢!!

    ReplyDelete
  2. 係喎~~~你唔講我都無留意我幾時開blog添.......多謝你, 等我一陣返去睇番我幾時開blog先.......哈~~~
    真係好喇, 你學到咁多嘢, 亦感到開心, 我都好高興, 相識係一種緣份, 證明我同你都有呢個緣丫, 當然我知道你講" 令到我流出喜悅的眼淚 "係講邊個啦, 佢睇到一定都知丫...
    呢個網上日記的確可以令到平日唔多聯繫的人都知道你的近況, 真係唔錯架, 只不過, 有時d人話驚我哋講得太多自己嘢, 會畀人知道你的資料喎~~~我諗除咗樣啦, 名, 住喺邊同平時做咩之外, 都唔會好大問題啩~~~
    [版主回覆02/29/2008 13:31:00]細細粒:   ~咁你幾時開blog架!! 揾到自己開blog 日期咪呀??你咪要多得我提你囉!! 哈哈!!   ~你心水清, 你都估到我講緊邊個喇!! 哈哈!! 我都係透過佢而識到你,...見佢成日提你,而且又話你結婚,就走去你個樹恭喜你...就係依個恭喜...我哋就係blog 傾到而家喇!! 學你話齋相識係緣份, 我會好好珍惜...blog帶比我的一齊. 我等緊你講,...你結婚時嘅喜悅架!!   ~好多謝你...令到我blog 更加有色彩!! 我哋keep 住吖!!  

    ReplyDelete
  3. 恭喜晒!
    我都唔記得自己幾時開始寫blog架啦,我都要番去睇睇先
    [版主回覆02/29/2008 13:42:00]Mui:   ~多謝你同我一齊分享blog 嘅世界!!! 我記得你好似係07年summer 留message 比我, 我哋就keep 住傾到而家喇!! 你成日都好快update 你個blog 架!! 我都跟唔切喇!!哈哈!!      ~我哋又好岩,大家係同一間學校架 (purple power)!! 所以,我哋大家明咩叫做出"tor" 依啲生字!! 真係有機會,我哋出黎飲杯茶,食件餅吖!!  我哋話過要齊齊扮闊太嗎!!   ~仲記得你話喜歡粉紅色...所以,就比粉紅色字你喇!!   

    ReplyDelete
  4. 恭喜晒!!!!!  Keep going~~ I love your blog~~~
    [版主回覆02/29/2008 14:04:00]flying cupcake:   ~i love your blog too!! 你整野食好叻呀!! 好似咩都識煮, 而且,啲野食嘅樣又靚喎!! 引到我好想食你啲食物!! 哈哈!!   ~我記得我係留言比你先,因為我好向往你份職業, 也好喜歡你24 小時極速shopping. 真係好似好好玩. 而且,我哋上次又係網上傾計, 我哋係咁傾呀傾,傾到你差啲唔記得去整cake添!! 就係因為我哋傾計....我先知我哋原來係咁岩channel...想法都幾相似!!希望你早日達成你個心願!!    ~仲有多謝你比買電視嘅information 比我參考..唔該晒!!   ~真係好開心,係blog 識到你,我哋繼續keep 住呀!!

    ReplyDelete
  5. 恭喜你呀!開blog一周年快樂呀!
    原來你遲過我寫blog兩個月架?我以為你早過我呀.....
    當你一年前開blog嘅時侯,我仲係度傷心緊,仍然未平復,仍未投入去寫其他嘢呢.....因為一篇Hello Kitty就令我地兩個遇上,真係好神奇,直至而家我都覺得好好彩,可以識到你.....
    有時Yahoo!Blog真係令我好激氣,有時會想轉去其他地方寫blog,因為有些blog可以俾blog友整得好靚,冇Yahoo咁多限制.....但一想起你地,我就點都唔捨得走,唯有繼續接受Yahoo!Blog的短處啦!
    寫blog亦都已經成為我生活的一部份,好像每天要洗澡一樣,不可缺少......因為我好想大家知道我每日做緊咩,雖然係好平淡,但都想同大家報告一吓,我知道有很多真正關心我嘅人每日都會去睇我架,你就係其中一個啦!
    繼續努力寫多d呀!加油......
    [版主回覆02/29/2008 15:07:00]爆炸魔女:   ~我首先好多謝hello kitty....因為係hello kitty 令到我哋係唔同地方連接一齊..令到我哋隔開咗成半個地球都識到!! 我真係super 開心識到你,我事無大少都好想同你傾....所以,我次次留message比你,都留得好長,...可以去編成書都得呀! 哈哈!!    ~之後,要多謝你,我知你有一頭家,又要照顧仔仔,先生..但你成日留message比我,仲寫信比我, 而且,仲好關心我, 又教我襯冬天,買多啲糧食係屋企...有啲咩事都唔洗出街. 你真係連我依邊嘅環境都幫我諗埋..你真係好好!! 又問你朋友...加拿大啲野...加拿大電器係用幾多volt 你都知....咁細微你都知,你好細心吖!! 上天對我好好, 給我咁好的好朋友...blog 友!!    ~你仲送咗一份令我好溫暖的禮物..多謝呀!! 我依家又用得着喇!! 因為今日超級凍!!!    ~我係遲過你兩個月開blog架!! 我見你12月18號,同你自己個blog 寫一年回顧,我都有諗住自己個blog 一歲時,都會寫自己個blog 一周年的感想!!        ~你點開blog...你唔想講,我都知道,但我點解開blog..你而家知道喇!! ...同你係blog 識真係意外收獲...我諗都未諗過!!  我哋繼續keep 住寫呀寫...學你話齋, blog 已經係生活一部分..我一開電腦,有空閒時間就走上去blog 架喇!!  當然,每日都會走上去你個blog 果度先, 雖然,有時睇完無即刻留言...但見到你有新blog..我好開心,仲會好專心讀架!! 哈哈!! 有時Brian 都叫我唔好成日周屋抹, 上去blog個樹睇你有無update 架...真係好好笑!! Brian 而家都關心我啲blogger 架!!   ~雖然,你話yahoo 有時會好麻煩,但我唔捨得走呀!! 因為我係依度識到好多blogger and 識到你囉!!   ~我哋繼續keep 住寫blog....不段慶祝...2周年..3周年.....我哋友誼都係呀!! 繼續keep 住....     

    ReplyDelete
  6.  原來寫左一年...我都咁上下la
    [版主回覆02/29/2008 16:14:00]small i:   ~時間真係快,一陣間就一年喇!! 我自己都覺快!!   ~你都寫咗成年喇!! 我哋大家個blog 都一歲喇!! yeah!! 我哋齊齊努力,寫寫寫喇! 記低我哋日常發生咩事!....

    ReplyDelete
  7. 恭喜.... 唔覺唔覺我都睇左你blog大半年呀!~...
    [版主回覆02/29/2008 16:15:00]小威威:   多謝你恭喜我呀!! 原來時間真係快,咁快就一年喇! 祝你日日開心!

    ReplyDelete
  8. 你好啊!我是第一次visit你的 blog!
    [版主回覆02/29/2008 16:16:00]Tracy Au:   你好...nice to meet you!!

    ReplyDelete
  9. 恭喜你開blog一周年呀!Very happy to share your happiness in your everyday life!!! Of course, your Hello Kitty stuff always makes me smile! Congratulations!
    [版主回覆02/29/2008 16:32:00]貓公館壹號:   ~好多謝你同我分享一周年!! 我都唔知我啲hello kitty stuff 會令你好開心添!! 哈哈!! 不過,仲意hello kitty 嘅人,見到hello kitty相眼會發光,哈哈!! 因為我都係咁!!   ~ 真係你唔講,我都唔知,原來我哋係same school 架(purple power) yeah!!  

    ReplyDelete
  10. 咁快就一周年啦, 我寫左好似都係4個幾月咋, 哈哈
    [版主回覆02/29/2008 16:45:00]通少:   ~你成日update食譜,你知唔知,我係你個度學唔少野架!! 係真架!! 雖然,你啲食譜,我無跟足,但攞個概念架!! 但都ok 喎!!多謝你呀!!   ~我哋大家努力寫blog....你就努力煮煮煮比通太食!!

    ReplyDelete
  11. One year already ! Congratulations ! I wrote blog since last year June.Time flies.
    Wish you continue to write blog and we can make friends.
    [版主回覆03/04/2008 15:11:00]happy girl:      ~時間真係過得好快, 我已經寫咗blog 一年喇!! 你都寫咗九個月, 你都就快寫咗一年喇!! 我哋一齊努力寫寫寫喇!!     ~我都好開心係blog 識到你!!  我希望你快啲無太多壓力,日日都輕鬆!!

    ReplyDelete
  12. 又一個一年~~
    我會 Keep 住嚟探你~~
    你要 Keep  住 Update 呀~~~
    [版主回覆03/04/2008 15:14:00]畫:    我哋大家原來差唔多時間開blog.....仲記得係你啲cake 吸引我架!! 就係咁, 我就係blog 識到你, ....我哋大家齊齊努力寫blog,我會探多啲你and 炭炭 and 雲雲架喇!!

    ReplyDelete
  13. Vicky:
    ~恭喜你呀!一來恭喜你個Blog已達一年,二來恭喜你可以係Blog度交到好朋友!其實Blog友同自己就好似真實既朋友咁,成日黎探你,知你病會問侯你,知你唔開心會安慰你,有時真係好過自己friend添架!
    ~其實寫Blog最初目的可能未必係要寫俾人睇,但只要有人回應,你就有個原動力去寫得更好,黎緊既日子,我會繼續睇你個Blog,祝你越寫越有心!
     
    [版主回覆03/06/2008 14:43:00]陶陶夫人:   ~依句" 黎緊嘅日子, 我會繼續睇你個blog"....我聽到, 好感動呀!! 真係好多謝你支持呀!! 真係好開心係blog 能夠認識你呀!! 你好努力睇我個blog 呀!! 你去完旅行, 就即刻留言比我...我知你parents 黎到美國, 你一定要抽好多時間同你parents 周圍去!! 你仲肯用少少空閒時間leave message 比我, 我更加開心呀!!   ~你講得好岩, blog 友,有時真係會friend 過自己平時啲真正朋友架!! 因為我每日生活嘅事,啲blog 友會比下意見!! 學你話齋, 唔開心, 想發洩下, 啲blog 友又會支持....依啲支持,真係成個人都開心晒架!!   ~我都會多啲去你個blog...去睇下你!!! 探下你架!! 但我依排好多野做, 我可能會回覆慢啲啲架!! 但我知你一定會等我家!! 係咪..哈哈!! 希望我哋繼續keep 住依個friendship....yeah!!

    ReplyDelete