十二號喇


       又咁快又十二號喇!! 又係同Brian 慶祝相識的日子!! 今個十二號, 原本諗住去某間粥店
food-noodle.gif image by vickyngkiki
食野, 但十二號落太大雪喇
weather-snowing.gif image by vickyngkiki
!! 又係大風雪.....地面實在太滑了!! 有好多車
tranpostation-car.gif image by vickyngkiki
transpotation-Saturn-icon.gif image by vickyngkiki
都慢駛, 令到條馬路
transportation-Highway-empty.gif image by vickyngkiki
好擠車! 我同Brian 見到咁, 都打消出街食野嘅念頭, 改為去買支紅酒
, 再買外賣返屋企嘆!!! 所以,Brian 放工就約我係屋企附近嘅酒房等!! 但Brian 臨放工之前, 公司有位上師送了一支紅酒比Brian, 答謝Brian上次幫他忙!! 其實, Brian 都唔係好記得,  但有人誠意送禮物
gift-Bottle-01.gif image by vickyngkiki
, 禮貌上,一定會收喇!! 今日唔洗買酒,都有紅酒飲.
drink17-1.gif image by vickyngkiki
..........Yeah!!


  
                            
edge-bear-flower.gif picture by vickyngkiki



       雖然唔洗買紅酒, 但我就約Brian 係外賣店門口等, 想幫下Brian 手, 攞啲一袋二袋
cook-PaperBag-icon.gif image by vickyngkiki
嘅外賣食品!! 雖然, Brian 話唔洗, 但冰天雪地, 一個人攞咁多野, 點睇路呀?? 所以, 我都係要同佢一齊攞外賣野食返屋企!!


                               
edge-bear-flower.gif picture by vickyngkiki



arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
沿途都好擠車呀!  成地白色...人都行得慢喇!! 何況車.....0



arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
十二號dinner....有kfc辣辣雞包 and 芝士gravy薯條...食完外賣野....嘆紅酒
時間到喇!! 即刻攞屋企啲芝士餅 and 芝士條出黎先!! 我咁樣慶祝十二號, 我已經好開心喇!!0





arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
我貪玩, 走去開窗,攞啲雪玩....哈哈!! 0



arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
.同場加演,  琴晚, Brian 一放工, 返到屋企就肚餓, 我就整咗,薯仔雞蛋配sour cream...,  做小食!!  到dinner 仲未太肚餓, 所以,整咗一個蝦仁炒蛋配飯....  我哋平時食野好簡單架咋! 0






10 comments:

  1. 我諗你地今年仲落得多雪過我地里邊。
    你真係細心,去幫男朋友拎外賣,抵佢咁錫你
    Happy Valentine's Day!
    [版主回覆02/15/2008 01:10:00]Mui:   ~我上次見你啲相,都見你個邊好多雪....乜原來我依邊仲多雪呀!! ....而家我依邊落雪,仲多過我食飯次數!! 哈哈!! 仲要次次都落好多, 唔知咩事!!! Downtown 啲路已經"紮"...啲雪鏟埋一邊, 鏟到好高喇!!! 周圍有座小雪山仔喇!!! 所以, 點都要出去同Brian 攞外賣!! 哈哈!! 多謝你讚我細心!! 好少人咁讚我架!! 哈哈!!!!   ~今日,係情人節!! 我都祝你同香蕉仔情人節快樂!!

    ReplyDelete
  2. Happy Valentine's Day !
    The snow picture always reminds me the cold weather in Toronto !
    [版主回覆02/15/2008 01:13:00]Happy Girl:   ~Snow 就令你諗返加拿大添!!! 依排唔知點解落多咗雪!!! 落好多!! 好得人驚!!!哈哈!! 唔知你香港個邊仲凍唔凍呢??   ~多謝你同我講Happy Valentine's Day 呀!!

    ReplyDelete
  3. 情人節快樂 !!!!
    [版主回覆02/16/2008 16:27:00]flying cupcake:   你都係情人快樂!! 同柴狼爸爸成日都甜甜蜜蜜!!

    ReplyDelete
  4. Vicky, ~最衰我唔太飲酒,如果唔係飲酒慶祝其實係好好架 ~雖然你話平日食野好普通,但都有蝦仁炒蛋飯食喎... 哈哈,如果一個人,我有時求其整個薯仔salad食算架啦, 當然,晚餐一個人食就會整得好少少既 ~BTW,我今日終於去左J&R買左打蛋器啦, 雖然買唔到原本想買o個個,但買左另一個既brand都 係唔錯既,我要求好簡單,唔使用手打起d cream or 蛋已經好開心架啦!希望蛋糕可以快快做起啦!
    [版主回覆02/16/2008 17:26:00]陶陶夫人:   ~ 其實,你可以買啲有氣果汁食dinner...我都試過買無酒精嘅有氣葡萄汁配魚食!! 用酒杯飲...氣氛都同飲酒一樣!!   ~ 如果Brian返自己屋企探他父母,(因他住加拿大西岸),一連幾日都係自己一個人食飯,我三餐都係食麵包三文治!! 連飯都懶煮, 我自己都幾喜歡食麵包架!!所以,食好多日都唔會厭!!  哈哈!!....你真係幾仲意食薯仔...一個人都係食薯仔salad...你屋企一定有袋薯仔看門口喇!!   ~ 你係J&R 買咗電動打蛋器喇!! 岩 岩先講開電動打蛋器, 你就買咗喇!!(你知唔知,我成日都以為J&R 係賣電視,電腦,cd...) 都有電動打蛋器賣架!! ...我真大鄉里!! 哈哈!! ...點呀!! 好唔好多呀??用咗咪呀??你而家可以整蛋糕喇!! 陶陶先生整New york cheese cake 都方便啲!!   ~ 你話唔洗用手打..係咪好大座個啲電動打蛋機呀!!我等你遲啲update blog...睇下你個電動打蛋機..and 蛋糕製成品喇!! (我諗你一定會係blog 道 update..依個電動打蛋機..哈)  

    ReplyDelete
  5. 情人節快樂~~~你咁樣攞d雪唔凍咩???
    [版主回覆02/18/2008 05:26:00]檬檬:   ~我見你情人節都好開心...我都祝你同張生日日都係情人節!!   ~我依排依樹成日都落雪...落到窗口都白檬檬!! 我見開窗就有雪...咪攞啲黎玩, 整到啲雪好似個球仔咁囉!!哈哈!! 我都係影完相,就無再攞住啲雪..因為真係幾凍...哈哈!

    ReplyDelete
  6. 咁樣拎雪會涷傷皮膚呀!~...
    [版主回覆02/18/2008 05:28:00]小威威:   係呀!! 我都知會凍傷皮膚..所以,我都係玩一陣..影完相就無玩雪..多謝關心!

    ReplyDelete
  7. 其實,我覺得你每一日都係十二號呀,因為你同Brian成日都好sweet呀.....
    咁凍你都仲攞雪玩,你真係好好笑呀,一點都不怕凍.....
    個暖袋夠唔夠暖呀?幫唔幫到你呀,等我下次送另一個公仔暖袋俾Brian啦,原來佢都會攞嚟用吓嘅...打孖上,一定仲會暖d口呀!
    相信你地都過咗個好sweet嘅情人節喇!你地去咗邊度食飯慶祝呀?
    [版主回覆02/18/2008 05:51:00]爆炸魔女:   ~ 其實,慶祝十二號,初頭係我提議架!! 點知,...就慶祝到而家喇!! 真係估唔到會慶祝一個日子咁耐架!! 哈哈!   ~ 其實,我好怕凍架!!我平時出街, 着好多衫架...哈哈!! .....你知唔知, 好多人都話我,應該係熱帶地方生活架!! 因為我40度都唔洗開冷氣都得架!! 哈哈!! 。。。由於,我依邊..係依幾排成日落大雪..落到成個窗都白檬檬, 我咪貪得意,開個窗...攞啲雪黎空內玩囉!! 我都係玩咗一陣間...影完相就無玩雪喇!! 真係怕凍傷手掌!!   ~ 一個暖水袋...夠喇!!Brian 襯我入廚房煮飯...會乘機攞我啲野黎玩...都唔係真係用!! 我自己先就真係用暖袋保暖!! 而且Brian都唔係好怕凍!!   ~ 我情人節啲節目,已經post咗係blog喇!! 我同Brian 食咗日本野慶祝!! .....我見你今個情人節,三口子好溫馨呀!! 你知唔知...我依樹係情人節都有好多燭台賣架!!而且,好多心型蠟燭台(我知你特別喜歡心型物品)... 我都有衝動想買幾個比你...但怕你會好少時間用,而且有小朋友,唔知你方唔方便用,所以無買比你添!哈哈!!

    ReplyDelete
  8. KFC 個包好好味呀, 我幫佢起左個名 "超脆香辣包", 不過好耐無食囉
    你兩個真係好有心思呀, 日日都鬼sweet
    [版主回覆02/18/2008 13:54:00]通少:   ~我係快餐黎講比喜歡食kfc 架!! 因為, 仲意選雞骨...哈哈!! 而且, 啲kfc 包都幾好食!!    ~好喇! 我都會跟你叫"超脆香辣包" 個名改得好好呀!!   ~你比我仲更加有心思, 成日煮好野食,比通太食, 仲日日唔同, 通太一定好開心!!

    ReplyDelete
  9. 情人節快樂 !!!!
    [版主回覆02/18/2008 13:56:00]貓公館壹號:   大家都係咁話!! 我見你係情人節個日都幾開心喎!! 願你每個情人節都開心and 快樂!!

    ReplyDelete
  10. Vicky, Happy Chinese Valentine's Day!! Hope u and Brian love forever!
    ~No matter what you do and what u eat, tt is always a sweet thing to celebrate the anniversary with your beloved.
     
    [版主回覆02/22/2008 06:39:00]MaGGie:   ~多謝你連chinese 情人節都同我作出祝福!! 我都係你提我先知今日係chinese 情人節!!   ~你都係呀! 同少爺都日日開開心心!! 日日都好似情人節!!  

    ReplyDelete