元宵節



arrow-red.gif image by vickyngkiki
雪櫃有包芝麻湯丸,係媽咪比我架!..今日乘機係元宵就整黎食.... 荳漿湯丸呀!!0


 
   
              
edge-rabbit-1.gif picture by vickyngkiki


    我都檬查查,原來今日係元宵節
little-peo-love.gif image by vickyngkiki
,...我都係啲blog 友同我講, "happy chinese valentine day",  我先知係元宵節, 其實,我同Brian 都極少留意農曆日子
read-notes-4.png image by vickyngkiki
,除咗農曆新年, 先至留意下!! 平時,真係睇新曆日子多!! 而中秋節都係媽咪話我知,我先知...哈哈!!

               
edge-rabbit-1.gif picture by vickyngkiki


    我記得,我以前係香港讀書
equip-pencil-1.gif image by vickyngkiki
,元宵節都有猜燈迷, 但我猜依啲 IQ 題無咩天份架!! 多數都猜唔中, 好水皮!! 但都有同啲同學襯熱鬧!!

                  
edge-rabbit-1.gif picture by vickyngkiki


    我今日,打電話
equip-phone.jpg image by vickyngkiki
返媽咪屋企,我Daddy 接聽, Daddy都問我元宵節,你點慶祝呀?? 我就話,唔知今日係元宵節...都唔知點慶祝好喎!!哈哈!! 我daddy 竟然話,他自己有同媽咪食咗餐好, 仲食鮑魚,...嘩!! 真係幾隆重喎!! 哈哈!!

               
edge-rabbit-1.gif picture by vickyngkiki


    我都唔拾書,...我今日食完飯
food-rice-icon.gif image by vickyngkiki
, 都入廚房整咗兩小碗湯丸做甜品
jap-sweet6.png image by vickyngkiki
, 應下節!! Brian都有問我點解整湯丸
jap-sweet-dumling.png image by vickyngkiki
食...我話今日係元宵...應下節囉!! Brian 就提議下用荳漿整湯丸食!! 所以,就整咗兩碗荳漿湯丸喇! ...講真,我都係第一次慶祝元宵節!! 哈哈!!


              
edge-rabbit-1.gif picture by vickyngkiki

arrow-red.gif image by vickyngkiki
同場加演!! 我今日去藥房買野...經過書店入去行下,打下書釘
kitty-read.gif image by vickyngkiki
...比我見到有Hello kitty 紙巾賣,都幾得意...但我無買呀! 連Brian都問我點解唔買!! 哈哈!!0


^^Sorry....I will back to my mom's home in this weekend. So, I may not able to reply the messages!! See you guys, later...

12 comments:

  1. 哈哈......你都懞查查喎,不過最後都整左湯圓應下節~~~
    [版主回覆02/25/2008 14:49:00]檬檬:   我不流都無留意,舊曆架!! 我都係第一次同Brian慶祝元宵節!! 但飯後甜品有湯丸食, 覺得好滿足!! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. ~豆漿湯丸...我未試過喎...好冇味架....
    ~係囉...點解唔買果兩包紙巾嘅....幾靚喎.....
    ~其實我都唔知係元宵架...都係blog友提我...但我地冇整湯丸食....因為晚餐食得好飽...所以屋企人再食唔落湯丸...不過湯丸我通常都係自己整架...有時口痕痕都會無情百事會整嚟食架...嘻...
    ~我有時都覺得我自己怪怪的...在不適當時候就會整啲怪嘢食...不過我覺得食嘢冇分咩時候食....我哥成日話我架....但整咗佢又食喎...激死..嘻...
    [版主回覆02/25/2008 15:10:00]小妹:   ~豆漿湯丸,我覺幾好味架!! ...但煮豆漿湯丸時,啲豆漿要加啲冰糖,煲咗出黎會清甜啲!!   ~我有啲匆動想買個兩包hello kitty 紙巾架!! 但我知我買咗返屋企一定唔捨得用!! 會收埋係櫃桶,又做唔到裝飾品,所以,我令願唔買, 弟時買啲實際啲hello kitty野仲好喇!!   ~原來都幾多人唔知邊日元宵, 哈哈!! ...我同你一樣都係有啲blog 友同我講,我先知元宵節, .....我以前得閒都會自己整湯丸食架!! 但學你話齋,有時食完飯,個肚都容立唔到其他野!!所以,自自然然少咗整湯丸!!哈!   ~你都係手痕,想整野食,所以不知不覺係唔係時候整唔同小食!!哈哈!! 你屋企人真係有口福!! 哈!

    ReplyDelete
  3. 係囉.....我都無記性, 唔記得咗元宵, 不過, 我屋企都係一樣, 所以都無慶祝丫....
    豆漿湯圓, 真係未食過, 豆漿火鍋就試過喇, 味道淡d啦, 不過健康就無所謂啦~~~
    kitty紙巾都幾靚喎~~ 我都買咗張kitty被袋, 有兩面, 好靚架~~
    [版主回覆02/25/2008 15:23:00]細細粒:   ~我不流都少留意農曆日子,所以,好多chinese 節日都唔知,要媽咪提,或者啲blog 友講先知,我今年都係第一次同Brian 慶祝元宵..哈哈!! ...香港都係西化, 對聖誕氣氛會儂啲!!   ~豆漿湯丸,其實,我都係想令到啲湯丸無咁單調!! 咪用豆漿整湯丸囉!! 你得閒都整比Raymond 食吖!! 煲豆漿時,加幾粒仔冰糖,會有味啲!!   ~我就未試過用豆漿打邊爐,我比較喜歡用清湯或者麻辣湯底,打邊爐!! 哈哈!! 但豆漿湯丸都幾有新意吖!   ~我見啲hello kitty 紙巾cute就影下相, 但我無買呀!! Brian都好surprise 我無買! 哈哈!! 不過,我買咗都一定唔捨得用,我都令願買啲實際啲嘅hello kitty 用品好過!!   ~你買咗kitty 被呀!! 好開心呀!! 而家香港凍,有暖被就最舒服!! 如果比我見到都會買黎用!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  4. 我都唔知呀, 好少理d 農歷日子呀
    不過我昨日都整左個糖水, 叫甜蜜一下啦, 哈哈
    [版主回覆02/25/2008 15:27:00]通少:   ~原來都有好多人唔知元宵節,...哈哈!! 我都同你一樣少理農曆日子架!!我連中秋節都係媽咪比月餅我先知...哈哈!!   ~你成日都整好野食比通太食,而且啲野食又好味and 多款,你煮咩通太都覺甜架喇!!哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 你個碗湯圓用豆漿煮,真係好特別呀....我下次都試吓先得!
    通常每年我都記得元宵節架,因為如果碰巧是假期,我都會出去睇花燈架....花燈好靚,同埋阿仔好鍾意猜燈謎架!
    我知點解你冇買Kitty紙巾,因為買咗都唔捨得用呀,所以都係唔好買啦,係咪呀?.....俾我就係咁諗啦!
    [版主回覆02/25/2008 15:49:00]爆炸魔女:   ~豆漿湯丸係媽咪啲雀友教我哋煮,都幾好食架!! 但你煮豆漿時,加啲冰糖同豆漿一齊煲,啲豆漿煲咗出黎會清甜啲架!!   ~元宵花燈,...我都只係欣賞過,香港讀書時,學校自己佈置啲花燈,但街外花燈,我完全未試過去睇!!哈哈!! 但夜瑪瑪,有花燈睇,都幾好氣氛吖!!唔怪之得,以前元宵時,啲才子,就出街識女仔喇!! 哈哈!!   ~小朋友係比較喜歡玩IQ問題, 我阿姨個女,都玩架!! 哈哈!! 好好笑,因為我都比小朋友玩起!! 哈哈!!   ~你真了解我...知我會唔捨得用Hello kitty紙巾!!所以,無買! Brian有時係街見到有hello kitty 都會叫我買架!! 哈!! 因為我有hello kitty 會好開心,但我比較喜歡實際啲嘅hello kitty 用品!! 哈哈!! ...有時都覺自己成個阿瀋咁,咩都計住晒!! 哈哈哈!! 但有時hello kitty 啲物品,實在太cute喇,我都會忍唔住!!

    ReplyDelete
  6. Vicky, ~以前我都有諗過整豆漿湯丸,但老公話驚甜得滯喎,所以就無整到! ~我都係到尋日先醒起係中國情人節,哈哈!俾我就會諗起古時既人, 例如d公子哥兒呀會出去市集猜燈迷,識女仔咁囉! ~我都醒唔起可以煮湯丸呀!但前日已經食左,當係提早慶祝啦! :) 雖然尋晚無湯丸,但有腐竹白果糖水架都!
    [版主回覆02/25/2008 16:06:00]陶陶夫人:   ~我男朋友對chinese 甜品都馬馬哋架!! 我煮到係面前都會食,哈哈!! 好聽我話架!! 哈哈! ....我懷疑你先生比較西化,對chinese 甜品都唔ok!! 哈哈!!   ~以前果個年代,一到夜晚條街都會少啲燈,但元宵...花燈亮起,條街自然熱鬧,又好光,而且氣氛都幾好!!啲才子咪出街識女仔...哈哈!!唔等依晚等幾時呀!!?哈哈!!.....而我以前係香港讀書時,學校會搞猜燈瞇活動架!! 但我係女校,都係識唔到男仔,猜燈瞇純水去考一考自己IQ,襯下熱鬧囉..哈哈!!   ~我見你話早一日煮湯丸,..就當早一日慶祝..你都好好笑!!咁都得!! 哈哈!! 不過,唔緊要喇!! 有糖水做飯後甜品,好滿足架!! 好似成餐飯...畫上一個句號咁!!  

    ReplyDelete
  7. 豆漿湯圓,幾好喎,兩樣我都鐘意,但未試過一齊食。
    Hello Kitty紙巾好得意,不過如果我買左都唔會捨得用
    [版主回覆02/25/2008 16:10:00]Mui:   ~糖水湯丸,好似單調啲...豆漿湯丸又幾好味,所以,我整襯湯丸都會用豆漿整!!   ~hello kitty 紙巾真係好cute,我估唔到indigo 會有得賣,..哈哈!!  我知自己買咗一定唔會用,所以,無買..哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 豆漿煮湯圓幾特別ah!Happy Chinese Valentine's!
    [版主回覆02/25/2008 16:14:00]貓公館壹號:   你得閒都整黎食吖!! 我都覺好好味!! (自己讚自己啲野食好味道)哈哈!!  大家都係咁話happy chinese Valentine day!! (belated)

    ReplyDelete
  9. 我都好耐無食湯圓了....元宵夜晚同左男友行街街
    [版主回覆02/25/2008 16:16:00]心樂:   ~你成日同你男朋友都好sweet!! 你日日同男朋友都好似元宵咁架喇!! 哈哈!!   ~你得閒都整湯丸同男朋友一齊食吖!!

    ReplyDelete
  10. 荳漿湯丸??好特別bo
    [版主回覆02/25/2008 16:18:00]Small i   你得閒都整豆漿湯丸食,但煲豆漿時,要落啲冰糖,咁先會清甜啲!

    ReplyDelete
  11. 我和你daddy一樣不知道呀!~...好彩有朋友提下我!~...
    遲來的祝福!~ 祝你元宵節快樂!~
    [版主回覆02/25/2008 16:20:00]小威威:   ~多謝你遲來啲祝福!!    ~香港都係比較西化,注重聖誕 and 西曆情人節多啲!

    ReplyDelete
  12. 豆漿湯圓會唔會好 '漏' 呀??
    下次自己試吓搓嘛~~ 又有得玩又有得食
    嘻嘻!!
    [版主回覆02/25/2008 16:26:00]畫:   ~你做咩會改咗名!!唔叫炭炭媽喇!! 好彩我都識得你!!   ~豆漿湯丸, 都幾"流"架! 所以,我都係整細細碗食!!    ~我以前都有自己搓湯丸,但我懶,而且雪櫃有包現成湯丸,食咗先!

    ReplyDelete