雙重唔低

 Feb 27 (星期三)
    今朝,天文台講....天氣有-15 度再加埋風速會有-30度嘅感覺!!!! 聽到真係連街都唔想出呀!! 但都未計, 公司唔會因為凍,而停工, 所以,都要出門口!! 一開大廈門,啲風吹埋黎凍到入骨
weather-cool.gif image by vickyngkiki....成條街,個個人都好自然將自己包到得對眼wording12-3.gif image by vickyngkiki
!! 因為實在太凍喇!!!

                     
edge-line-heart.gif picture by vickyngkiki


    今日, Brian 放咗工, 啲同事約他去飲
野!! 我等Brain和朋友happy hour 完, 就順便出街食飯囉!! 好彩係渣車, 如果等車, or 係條街行, 我點都唔想出街食飯!! 令願係屋企食飯, 攬住個暖水袋好過!!! .....講返,今餐dinner, 我哋去咗食chinese 野!! 但依間餐廳啲野真係唔好食!! 下次,唔洗再去!! 但依間chinese 食店裝修都幾好,而且好光猛, 真係比外面呃咗喇!! 啲葡國雞飯...唔好食!! 炸兩,...又唔好食!! .......薑蔥腰潤湯麵,....叫做ok!! 我哋order 咗三樣, 有二樣都唔好食!! 下次,唔食依間喇!!! 依餐飯,已經係冰凍天氣出去食, 而且又唔好食,...雙重唔低呀!!


arrow-down.gif image by vickyngkiki
唔好比啲外觀呃到...啲野唔好食架!! 0
















8 comments:

  1. 加國都仲係咁凍架~~~呢2日香港除咗天氣凍d, 中午都幾暖~~你要小心凍親丫~~~
    餐廳真係有時好食, 有時唔好食, 咁唯有下次真係唔再去食, 今次真係無計~~~
    [版主回覆03/05/2008 19:06:00]細細粒:   ~你有心喇!! 我會着多啲衫出街架喇!! 香港暖返喇!! 幾好...你唔洗成日覺凍喇!! 哈哈!!   ~有時試餐廳都係睇下好唔好彩, 有時都好depend 個廚師煮得好唔好, 有時試岩 野好食野!!我會好開心, 唔岩都無計....謂有下次唔去囉!!

    ReplyDelete
  2. Still very cold in Toronto ! Be careful of the cold weather !
    [版主回覆03/05/2008 19:10:00]happy girl:   ~係呀!!Toronto still very cold!! 你好有我心,... 我要着多啲衫先出街架喇!!   ~你都盡量休息多啲! 我哋一齊努力吖, 我就努力係冬天保護自己唔好凍襯,你就要努力, 盡量休息 and 平常心對每一件身邊發生嘅事!!

    ReplyDelete
  3. 我聽到 -15 度都覺得凍到震呀 !!  完全明白你講巴雙重唔低 !!
    哈哈 , 下次你都係自己煮好過啦 !!
    [版主回覆03/05/2008 19:13:00]new beauty sandy:   我都係咁話,如果知道依間餐廳係咁差,我煮仲好食呀!! 哈哈!! 講真,我煮藝係馬馬, 但我都夠膽講, 我自己啲野食, 好食過依間餐廳。。哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 都係自己煮野食安全好多
    [版主回覆03/05/2008 19:15:00]心樂:   有陣時,都係貪方便就出街食!! 如果自己煮到,當然係屋企食喇!! 而且依排天氣好凍!! 我喜歡抱住暖袋多啲!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 嘩....你哋果邊好凍啵,香港暖返d喇~~~
    [版主回覆03/05/2008 19:17:00]檬檬:   我依面好似有排凍!! 今年冬天好似唔想走...好得人驚呀!! 香港暖啲喇!! 你啲腸胃唔舒服應該都好啲喇!! right??

    ReplyDelete
  6. 你攬住個暖水袋係味即係我嗰個呀?
    食到唔好食嘅嘢真係好掃興,唯有以後都唔好幫襯啦,冇辦法喇!
    [版主回覆03/05/2008 19:24:00]爆炸魔女:   ~我得一個暖水袋, 咪係你送比我果個囉!! 哈哈!! 今年加拿大冬天實在太凍, 跟本都無日暖啲...一尾凍,又係咁落雪, 落雪嘅次數已經破咗天文台以往嘅記錄喇!! 所以,你依個暖水袋送比我送得好合時呀!! thanks!   ~依間餐廳,真係比啲裝修呃咗, 下次,唔去喇!! 今次,因為貪方便,先出街食....我係冬天閒日,令願留係屋企煮飯食好過...哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 你唔講我仲以為係 "X辣湯"?!セ係葡國雞!
    [版主回覆03/05/2008 19:32:00]高貓貓:   ~yeah!! 你返黎喇!! 香港好玩嗎!! 你話咁快22 日嘅旅程就完喇!! 唔緊要你下年再返喇!! 好多謝你一返黎加拿大就留言比我!!   ~你係香港一定食咗唔少好野食!! 哈哈!! 我今次依間食店就應真馬馬喇!! 你都以為葡國雞,係"x 辣湯" 喇.....依個葡國雞飯黎到我張檯時,我見到眼都凸埋...,因為一啲都唔似葡國雞囉!! 哈哈!!   ~我依排比較多野做....所以,遲少少先去你個blog 作回應喇!!

    ReplyDelete
  8. Vicky:
    上個week真係凍左少少,好彩呢個week會暖番少少啦!你又可以同Brian周圍去啦!
    你講起暖水袋,我成日都好想買番個,但想有公仔咁既款,唔想要d老套款,而且又想個套可以除出黎洗,我係米國搵左好耐無睇唔岩,睇怕都要返香港先買得到啦!
    [版主回覆03/07/2008 04:48:00]陶陶夫人:   ~你個邊(今日March 6), 都暖返啲, 我見天文台話你個樹有八度, 都幾溫暖!! 唔算話太凍!! 我依排,我依邊, 落咗好多雪, 本來plan 定啲節目都cancel. 因為一落雪, 地就滑, 車and 人行路都唔係好方便, 有啲節目都係因為娛樂自己, 所以, 落大雪咪留係屋企.....都唔會太影響我!!    ~我以前都有係加拿大揾過暖水袋架!! 但你知喇!! 外國啲款喇!! 有幾普通, 所以, 我一直都無買, 自己凍, 飲暖水就算!! 我而家依個暖水袋係hello kitty 黎架!! 係香港個好朋友越洋送比我架!! 真係好好用, 而且, 唔用時可以做咕"詢"....一舉兩得架!!如果你想買可愛暖水袋款, 要返香港買, 多選擇啲!! 你會返香港行下嗎??

    ReplyDelete