行街街 and 茶餐廳

March 1 (saturday)     我依日除咗飲茶, 仲同Brian 去行街shop1.gif image by vickyngkiki, 去shopping, 都係周圍睇下野咁囉!! 我都係唔想weekend坐係屋企咁悶, 但行街就會好容易有收獲, 我今日都買咗袋野fashion-bag-5.gif image by vickyngkiki返屋企喇, 哈哈!!
     行行下街, 見到 Apple storeequipment-computer.gif image by vickyngkiki! 我見到Apple 新出咗個MacBook Airequip-ibook.gif image by vickyngkiki
呀!!  其實,之前preview 已經見過, 今次, 真正用眼睇到 and 用手觸摸到...嘩!! MacBook Air 真係好薄, 薄到成張紙read6.gif image by vickyngkiki咁, .....好特別呀!!

arrowblack-1.gif image by vickyngkiki
你哋睇下....MacBook air 幾薄吖! 放係工事包都以為依個電腦係紙黎架! Apple 電腦成日好有驚喜! 唔好以為部電腦薄就咩function都無!! 其實,同普通手提電腦啲function 無咩分別!!0





            
edge-four-leaf2.gif picture by vickyngkiki

   行行下街,經開酒房, 又買酒喇!! 唔知點解我同Brian 經開酒房都好想入去行個圈!! 哈哈!! 雖然, 屋企仲有紅酒drink-champagne.png image by vickyngkiki, 但我哋今晚想飲甜酒drink-beer13.png image by vickyngkiki
....所以, 就去買匈牙利甜酒, 因為匈牙利出口嘅甜酒, 都幾好架!! 記住Late harvest 甜酒,會比較好架!!

arrowblack-1.gif image by vickyngkiki
依支就係匈牙利甜酒喇!! 我哋去買酒時, 啲買酒嘅店員...好似好憤怒, 咩都話唔幫人, 咩都話唔知放係邊,.. 都唔知係想趕人走, 定想唔想做生意....後尾,我同Brian﹐同啲買酒顧客一齊傾下計...就揾到依支酒喇!!0




          
edge-four-leaf2.gif picture by vickyngkiki


      行完街返屋企休息陣又出街, 因為Brian 約咗人賣手提電話equip-phone.jpg image by vickyngkiki
....所以, 就順便出埋街食dinner....Brian 好仲意食港式茶餐廳架!! 成日都話要食港式焗飯, 我自己整啲焗飯food-curry-box.png image by vickyngkiki比佢食過, 他又話唔似!! 所以, 就出街食喇!! 因為出街食港式茶餐廳, 有埋奶茶drink2-4.gif image by vickyngkiki....Brian 話有風味好多喎!!     之後, 返屋企就嘆甜酒...切埋啲芝士food-Cheese-2.gif image by vickyngkikiand 攞咪啲提子
veg-fruit.png image by vickyngkiki出黎, 我一邊飲酒一邊睇電視 and 雜誌, Brian 就望住個電腦囉! 依日星期六過得好寫意!

arrowblack-1.gif image by vickyngkiki
我個快餐係豬扒,雞翼 and 茄汁意粉, 配一杯好立克 (啲侍應叫好立克做"可歷"架! 我唔知點解會咁叫), 而Brian 就order咗茄汁焗豬扒飯囉, 配一杯凍奶茶(Brian 至愛)!!..... After dinner, 返到屋企就開甜酒飲...食下芝士囉!!0




5 comments:

  1. 部MacBook Air 真係好薄喎,Brian有冇話想買呀?
    個staff態度咁差,你地仲幫襯嘅?.......我對於酒真係冇研究,有時都想去買支紅酒返嚟飲吓,但睇咗好耐都唔識呀,結果都冇買....甜酒有冇氣架,開咗係咪要即刻飲晒架?
    Brian咁鍾意食港式茶餐廳,就應該要陪你返香港試吓啦,香港有好多嘢食架!.....
    呢日你又會飲「可歷」,唔飲奶茶嘅?....通常加拿大食茶餐廳幾錢度架?我想了解吓....(你可以講加幣,我識兌換架!)
    [版主回覆03/08/2008 06:18:00]爆炸魔女:   你而家唔止了解我,仲好了解埋Brian 添!! Brian 又話好想買依部 MacBook Air 喇!! 仲睇咗依部電腦好耐,好似唔捨得走, 我當然stop佢喇!! 他又唔係無電腦用, 成日都話買新電腦, 新手機! 我要他save 錢呀!!    我依排唔知點解遇多咗啲態度差嘅售貨員, 我上次去電話鋪交手提電話單,對住部無人嘅收錢機,企係度等,等咗成20分鐘都無人理!!我問其他售貨員, 你今日收唔收單架! 啲售貨員話,我唔係依個department,答唔到你!! 叫排隊啲人等下喇!!...依個售貨員就係度行黎行去, 無野做, 真激氣!! 我問(有禮貌) 行黎行去問個售貨員,可唔可以叫有關收錢嘅售貨員出黎幫我哋依條隊呀!! 個售貨員話...你究竟明唔明架! 我都話唔係付責依啲野架!! 你等喇!!  我就無等...等多五分鐘, 開始好多排隊啲人係度嘈,仲講啲好粗嘅說話,我當時都好驚!! 好想走,...但無幾耐,有一個收錢售貨員出黎做野 (係行黎行去個店員叫收錢售貨員出黎架) !! 啲人先唔嘈咋!! 你話吖!! 我依家比錢人,都好似要求人咁,都唔知咩世界黎架!.........個日買酒個售貨員,咩人都唔幫, 咩都話唔知, 我買完酒, 係酒鋪門口,咪見到佢同其他售貨員企係度傾計,仲傾得好開心添!! 啲鋪頭請着依啲人,真係少咗好多生意!!    加拿大由於地方太大,一個地方去第二個地方係好遠架!! 有時唔幫襯依間,又要渣車渣到好遠先有第二間, 所以,無人幫,都要買!! 無計喇!!    我依支甜酒,係無汽架!! 係Late Harvest (甜酒的一種)黎架!! 其他甜酒名,有Moscato...都好好飲! 你認住依兩隻字,就係甜酒黎架喇!! 甜酒通常係凍飲, 所以,飲唔晒可以放係雪櫃(用木"失"cover 好),但酒放得耐會變味,所以,都係盡快飲!!    而紅酒, 你可以買澳洲嘅Shiraz 酒, 近年都非常流行,應該係香港都有買到架!!    Brian好喜歡茶餐廳,我成日聽到佢話想食,但我屋企附近無架!! 要渣車,渣一陣先有...所以,都係間唔中,經開先食!! 上面張相啲野食, 埋單,計埋稅 and tips,合共$18 cdn ..你自對換返港紙喇!! 你而家連加元對港元有幾多都知!! 你真係好留意我呀!! 多謝你!!  

    ReplyDelete
  2. macbook air真係好薄~~~焗飯真係好好味,我就鍾意食焗意粉喇~~~
    [版主回覆03/08/2008 17:34:00]檬檬:   ~我都覺部MacBook Air 好薄, Apple 電腦就係成日都比到驚喜人!!   ~你喜歡食焗飯架!! 我男朋友好仲意食茶餐廳啲焗飯架!成日都問我幾時再去食!! 哈哈!!   

    ReplyDelete
  3. 好正喎部notebook, 暫時香港都未有丫, 你哋嗰邊的確快好多~要賣幾錢架?
    甜酒應該都啱我飲, 不過我好少飲酒架, 對個肝唔好嘛~~你切既芝士要唔要放雪柜架? 我試過切一嚿出嚟, 喺冰箱攞出嚟, 勁硬好難切架~~點保存既呢?
    「 可歷 」應該係由英文翻譯過嚟---英文叫 Horlicks 嘛, 咁個個都會叫佢「呵嚦」, 我哋都會咁叫架
    [版主回覆03/08/2008 17:49:00]細細粒:   ~我都係第一次親眼見過部真正MacBook Air!! 依間電腦公司啲電腦成日比到比到好多驚喜比人架!! 部Macbook Air 最平要$1899 cdn 有交易!   ~係呀!! 如果你害怕紅酒搶喉,你飲甜酒會適合啲架!! 因為甜酒容易入口啲!! 我每次飲酒都唔會太多,而且唔係時時飲,我諗都ok 掛!!   ~芝士唔洗放係冰格, 我就咁將啲芝士用保鮮紙包到實一實, 放係下格雪櫃咋!! 要食就用peeler 刨一片片食囉!! 刨完又用保鮮紙包返囉!!    ~"可歷:原來係咁解,多謝你話我知呀!!     

    ReplyDelete
  4. 我都係係電視見過,但未見過真實個部,都要去Apple store睇睇先!
    [版主回覆03/08/2008 17:50:00]Mui:   你得閒都去apple store行返個圈吖!! 我成日都覺apple 啲電腦成日都比到驚喜人架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 部電腦真係好簿~~
    呢排你哋都成日嘆紅酒呀... 酒呀..
    下次煮番餐西餐就仲好呀!!!
    [版主回覆03/12/2008 03:53:00]畫:   ~部電腦真係好薄, 依間電腦公司,成日都比驚喜人架喇!哈哈!!    ~有啲紅酒,係Brian 工作上啲朋友送黎架!! 見到屋企有紅酒, 當然忍唔住,就開黎飲喇!! 哈哈   ~我發覺,Brian 係weekend喜歡出街食野多﹐有時我話煮, 他都話NO 架!! 可能他怕我煮飯掛..哈哈!! 所以,飲酒都係返屋企先飲囉!!

    ReplyDelete