初三回家過新年

Feb 9 (saturday)
         農曆新年嗎!! 咪返多啲媽咪屋企
house_8.gif image by vickyngkiki
個樹囉!! 我臨返媽咪屋企,做了一大盒朱古力蛋糕
cake-red-bean1.gif image by vickyngkiki
...仲係一口一啖蛋糕
cake-suzuyaki.gif image by vickyngkiki
...因為五妹話好想食, 你想食,我一定整比你食!! 好彩沒有失手...五妹都話好食!!

arrow-triangle_red_b.gif image by vickyngkiki
依盒咪係我整嘅朱古力蛋糕! 整到細細粒架!! 一口一啖架!0


 
   
edge-star-2.gif picture by vickyngkiki


          今次,返媽咪屋企, 我要渣架車
transportation-yellow-beetle.png image by vickyngkiki
比返媽咪, 所以, 落雪都要渣車,..... 真係好耐都無落雪渣車喇!! 所以,我渣得比較慢, ...哈哈!! 最後,都安全到步,  我其實有點兒唔捨得架車還返去媽咪屋企架!!  因為我對依架車好似女女咁看待 (我稱呼架車做YB 女女)!! YB女女臨返我媽咪屋企之前, 我還幫YB女女洗白白, 內外都洗!!! ......但媽咪屋企好需要車用, 所以,渣返架車去媽咪屋企喇!! YB女女
transportation-Yellow-2-icon.gif image by vickyngkiki
,我要返媽咪屋企先見到你喇!!


edge-star-2.gif picture by vickyngkiki


        返到媽咪屋企都係食食
wording-eat-1.gif image by vickyngkiki
多, 一返去屋企媽咪已經比荳漿我飲, 係媽咪親手用黃荳渣架!! 飲完一大杯,就出咗去飲茶
drink-tea-6.png image by vickyngkiki
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-13.gif image by vickyngkiki
...今餐茶, Brian 都有去!!! 仲係Brian 請...哈哈!! 飲完茶同Brian 行金鋪, 因為我哋要揾生肖金牌!! 最後,都揾到!! 返到屋企...見到鄰居趙生,趙太
黎拜年.....他們啲仔女和我差不多大,  也是同學
littlepeople25-2.gif image by vickyngkiki
,但他們現在係香港生活!! 所以, 趙生,趙太也是剛剛從香港回來
transportation1-1.gif image by vickyngkiki
, 今次,  見到他們, 都傾咗一陣!!!  趙生,趙太好肯幫人架, 又健談架!! 而且都幾風趣!! 本來叫趙生,趙太和我們一家一起食晚飯.....但他們要去第二樹拜年!! 因此,我哋一家人就自己出去食.....我屋企人(我父母) 喜歡中菜.
cooking-tool-chopstick.png image by vickyngkiki
..一定食中菜. 但原來好多間restaurant 都爆滿, 所以, 去了一間平時少去的酒樓食!! 二妹男朋友都有去, 原來二妹男朋友係依間食店的常客, 但他好像似熟賣熟, 又要人送特別甜品....啲野又話要大蝶啲
smile46.gif image by vickyngkiki
!!!!! ...但依餐飯食得好豐富,好多野食!! 但我坐係二妹男朋友隔離, 他成日同侍應講野....好嘈呀
smile59.gif image by vickyngkiki
!! 所以, 無影相...三妹男朋友都問我點解今日唔影相呀
take-pic-carmera-1.gif image by vickyngkiki
!!!?? 邊有mood,  哈哈!!!   ......未食完晚餐, 爸爸,媽咪都已經提議打牌, 好喇!! 食完飯返屋企就打牌
mahjong-1.gif image by vickyngkiki
喇!!! 我同四妹share 一個位打,因為我係麻雀初學者.....麻雀係咁輸!! 但後尾Brian 比個生肖金牌我....就係咁贏
, 應真好笑!! 三妹男朋友話要借用生肖金牌添!!!哈!!! 打麻雀打到兩點先瞓!!! 但玩得好開心!!

arrow-triangle_red_b.gif image by vickyngkiki
打牌喇!! 係打台灣牌, 我都唔係好識打!! 純水玩下,娛樂下!0




edge-star-2.gif picture by vickyngkiki

     -------------------------------------------------------------------------------------------------

Feb 10 (sunday)
          今日, 四妹男朋友黎我哋屋企拜年
呀!!! 他係第一次見我daddy and mommy 架!! 但我之前都見過架喇!!! Brian 都話四妹男朋友nice!! 我媽竟然係人少少問Brian 覺得四妹男朋友點!! 乜依啲野,唔係問daddy咩?? 竟然問Brian...!!!媽咪真係越黎越好笑喇!! ......本來,我媽咪打算, 今日lunch 試新野!! 約埋三妹朋友, Brian﹐ 四妹男朋友係屋企集合, 但突然間收到堂舅父電話
equip-tele.gif image by vickyngkiki
, 他話而家黎拜年, 他年年拜年都好似即慶...拜年前半小時才通知!! 令到我媽咪食lunch個plan 都要改變!! 無理由, 有人黎拜年, 都say no 咩!!哈哈!!  由於,成排人係媽咪屋企集合, 諗住一齊出去食lunch,所以,我媽咪屋企成屋都係人,  所以, 堂舅父, 母見人就派利事,
!! 真係唔好意思,  ...唔知,堂舅父,母見到我哋咁多人, 有無嚇驚呢?? 後尾就同堂舅父一家四口去飲茶!! 我飲完茶返咗屋企同媽咪, daddy傾咗好耐計, 就執野
wording-walk.gif image by vickyngkiki
返自己屋企喇!!  返到自己屋企, 由於返媽咪屋企吃了太多食物
littlepeopleicon2.gif image by vickyngkiki
﹐所以,自己dinner 都係吃少少!! 就算!!

8 comments:

  1. 你好似好多妹妹woo, 你家族都好熱鬧woo....我都想打牌...不過冇人同我打要上網打咋
    [版主回覆02/14/2008 15:56:00]挑皮太太@美國:   ~係現今,我真係好多妹妹架!! 我有四個妹...計埋我仔五姐妹!! 我哋唔係節日都已經嘈到顛架喇!! 如果係節日仲更加唔想瞓,要玩耐啲!! 哈哈!!   ~我其實,對麻雀無咩興趣!! 但屋企有時會三缺一, 我就要打!! 哈哈!! 但麻雀技巧仲係馬馬!! 連唔識太多中文字嘅四妹 and 五妹都叻過我喇!!   ~你上網打麻雀又幾得意喎!!

    ReplyDelete
  2. 你唔鐘意楂車架?點解見你平時番屋企都係搭subway既?我每次番屋企都買好多野,所以唔楂車唔得,就算有人車我,都唔好意思搬咁多野上人地架車。你都有仔仔車啦,女女車地位不保啦
    [版主回覆02/14/2008 16:09:00]Mui:   ~係呀!! 我對渣車,唔係話唔仲意,...係怕落雪渣車...! 而平時weekend 會坐subway返屋企架!! 因為方便囉!! 我最怕一出街...要出幾架車,而且唐人地方一定難揾車位...所以,我多數都係坐車返媽咪屋企!!   ~我以前係London Ontario 讀書, 都好怕坐人哋車架!! 因為怕唔好意思囉!! 我怕我成程都瞓咗...好似當人係司機咁!! 好似唔係咁好!!   ~如果計埋yb 女女要三個車位先夠迫架!! 因我有兩仔一女嗎(三架車)!! 兩個人渣三架車......好夠喇!! 但媽咪屋企好需要extra 車用,yb 女女咪要返媽咪屋企囉!!

    ReplyDelete
  3. Vicky, Happy Valentine's Day~ I don't have mood today...maybe visit you at a later day...sorry
    [版主回覆02/14/2008 16:14:00]MaGGie:   ~多謝你呀!! 咁快同我講情人節快樂!!   ~你做咩無mood呀?? 係咪大少爺蝦你呀?? 唔好唔開心喇!! 我都祝你情人節快樂!! 其實, 大少爺好錫你...而家好少男仔由九龍走到香港揾一個暖爐送比你!! 我相信香港,而家好少暖爐賣,有都缺貨喇!!   ~你好返記住返黎呀!!! 我等你好返架!!  

    ReplyDelete
  4. ~你個一口蛋糕好cute呀,可惜我仲未買電動打蛋器,真係乜糕都做唔到! ~我阿媽同老公都好鍾意自己整豆槳同豆腐花架,自家制真係好好味,其實,佢地整咁多野,最大得益者就係我囉!哈哈 ~你地係咪因為犯大歲所以要買生肖金牌?我同老公今年都要戴馬騮既野呀!叫左媽咪係香港買過黎啦!因為今年我同老公個生肖唔利身體同事業喎...希望好似你咁.戴左會即好運啦!
    [版主回覆02/14/2008 16:38:00]陶陶夫人:   ~你睇得我依篇網誌好仔細!! 你連我講...我媽咪親手整荳漿,你都睇到!!  我媽咪,婆婆都好喜歡整荳漿飲架!! 都幾好飲,..而且又健康..唔怕有防腐濟!! 你媽咪連豆腐花都自己整,...一定好滑,好好食!! 依啲健康野,食多多都唔怕!! 哈哈!!   ~我用開果個打蛋器,有幾件配件.都欄咗!!...係聖誕節時都揾緊個新!! 但到依家都未揾到!! 都係自己無上心揾,又要襯特價...都唔知幾時先有個新!! 但好彩,我個電動打蛋器,有其他配件仲可以用!! 而家都可以整下蛋糕仔都得!!  你都快啲買個電動打蛋器整蛋糕喇!! .....係喎!! 你未有電動打蛋器,你先生點整new york cheese cake呀?? 用人手打蛋器呀?? 咪打到好攰!! 嘩!! 你先生做個果new york cheese cake...真係愛心蛋糕!!   ~我無犯太歲,係男朋友今年要一個生肖金牌,....我咪陪他去買囉!! ...你同你先生同一個生肖架!? 你哋大家都需要同一個生肖金牌! 係香港買依啲金牌..應該多啲款and 選擇!! 祝你今年事事順利喇!!

    ReplyDelete
  5. 嘩....其實你媽咪生咗5個女咁勁丫.....清一色呢.....哈哈~~~而且個個都有男朋友, 應該好快越嚟越多人...
    係呢.....其實我都想問你同brian結咗婚未架? 唔好怪我八卦, 但好想知, 因為有時聽你講嘢時好似係夫妻咁, 但直覺上應該唔係~~~唔知有無估錯呢?
    [版主回覆02/14/2008 16:45:00]細細粒:   你都幾留意我喎!! 計到我有四個妹妹, 計埋我咪...五姐妹囉!! 而家, 得五妹未有男朋友..但五妹都係細...唔緊要喇!! 可以等四個家姐throw 花球比她都得!!哈哈!!....我哋五姐妹已經好嘈, 仲計埋啲男朋友一定玩到顛...哈哈! 一人一句就更加嘈,更加講唔停!!哈哈!!  

    ReplyDelete
  6. (Empty)
    [版主回覆02/14/2008 17:06:00]多謝祝我情人節快樂!! 張picture 好得意呀!!!我都祝你情人節快樂!!

    ReplyDelete
  7. 情人節快樂!~... 麻雀玩下怡情...唔好玩太大呀!~
    [版主回覆02/14/2008 17:10:00]小威威:   ~多謝你呀!!  我都祝你同麗麗情人節快樂!!   ~我都唔係好識打麻雀...同屋企人打下,都係想熱鬧下,開心下!!! 都無賭錢!! only 計邊個贏得多....哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 你個一口朱古力蛋糕好得呀,多唔多牛油架?可唔可以教我先,有時間先啦.......
    我都好多年冇打麻雀喇,其實我都唔太好架,以前有做嘢就同同事打...做咗全職主婦之後,都習慣咗老公打,我睇住個仔(佢細個時)...漸漸我都慣咗唔想打喇,新年老公叫我打,我都冇打,寧願整嘢食招呼佢地好過呀!
    聽你講二妹男友幾次,我感覺佢真係冇咩禮貌呀...(二妹會唔會睇到架?)
    [版主回覆02/16/2008 04:07:00]爆炸魔女:   ~ 依個一口朱古力蛋糕, 係double chocolate cupcake 演變出黎. 我唔用cupcake muffin tin,改 用咗微型muffin tin做!! 我食譜篇裡面都有依個食譜, 你有興趣就走去我 V's 食譜篇 (double chocolate cupcake) 睇下!! 你香港個邊, 難唔難揾到 mini muffin tin...如果好難揾,我寄一個比你吖!! ..講開寄,我都係時候攞起支筆回信比你.....我已經係媽咪屋企搬返啲信紙返黎我自己屋企...但仲放咗係書檯, 仲未動筆!! 因懶之過!!!haha!   ~ 我媽咪以前又好似你咁架!! 我哋細個果陣時,媽咪話要睇住我哋...所以,無咩點打牌架!!漸漸就無打...但Daddy 就有打牌, 媽咪都係整下野食比啲雀友食,招夫下朋友咁囉!! 到我哋依家都個個大晒,連五妹都識渣車,自己返學,周圍去......我媽咪現在非常free...開始多咗好多活動!! 同朋友參加運動班, 又同朋友一齊試新野食, 又去下旅行...又打下牌咁囉!!  多返好多私人活動!! 有時我媽咪同我講...話黎緊個weekend 有約,叫我唔好上去探她喇!! 因媽咪都唔係屋企...哈哈!!....你仔仔大啲,有自己節目, 你可能都會多咗好多私人活動架!!   ~ 而我打牌都係學咗無幾耐,...有時都唔係好明架!! 仲係不段學習當中!!   ~ 二妹男朋友其實已經好了少少!! 可能比二妹話得多!! 有時都唔知點講好...我係二妹男朋友嘅家姐, 我又唔可以好似話細妹咁樣話,二妹男朋友!! 但我又唔想係二妹面前講咁多, 怕二妹會唔開心...弟時有咩事都唔敢返屋企同我哋講!! 總之,就麻煩喇!! 唔識講!! 二妹覺舒服就得!  

    ReplyDelete