Auto show 2

    今年個Auto show...個場分得好散, 所以,行
littlewalk.gif image by vickyngkiki
咗好耐....依道係第二道場館啲車...


arrow-pink.gif image by vickyngkiki
以下啲相...係BMW 今年新出咗 1 系, 仲有BMW 3系,仲有Mini o




























arrow-pink.gif image by vickyngkiki
Lotus ...以前唔離得加拿大...而家有喇!




arrow-pink.gif image by vickyngkiki
Audi  係最想睇嘅車,因為我個TT 仔仔啲朋友黎架!!,Also,有一份報章統計,全年超級跑車,...今年就係Audi R8 係超級跑車...第三至第六張就係 Audi R8 喇!! 引擎係後面仲玻璃蓋,哈哈!!...仲有新款Audi TTS...呀!!



3 comments:

  1. D車真係好型呀~~~
    [版主回覆02/22/2008 14:29:00]檬檬:   其實,我去到第二個場館都有啲攰架喇!! 我唔係架架車都有影, 因為實在太多車, 所以,見邊架車多人圍觀,就影邊一架!! 因為覺多人睇嘅車,都應該會幾型...哈哈!

    ReplyDelete
  2. TT真係好形仔 R8都好靚,我老公又係好鐘意Audi,前後楂過四架啦!
    [版主回覆02/22/2008 14:34:00]Mui:   ~新TTS,係加拿大仲未有得買架!! 啲人話遲啲先至有得賣,...而架R8好多人圍觀架!! 我都等咗好耐先影到相!!    ~原來你先生係Audi fans 黎架!! 前後渣咗成四架都係audi...不過,Audi 出襯啲車,多數都係4 wheel drive...係加拿大,4 wheel drive 都幾重要,由其事加拿大成日落雪!!  

    ReplyDelete
  3. 嘩,俾我老公見到實開心C呀....佢而家瞓咗,冇得睇添.....
    全部都係名車.....
    [版主回覆02/22/2008 14:46:00]爆炸魔女:   ~其實,今次auto show唔單止有汽車展覽,仲有電單車展覽架!! 但電單車展覽唔算多,只有Harley-Davidson, Yamaha, Bmw...我都有影到,但我無post 到出黎...我諗住遲啲得閒, send 去你個email...比你and 你先生睇!! 不過,我影得唔係好靚﹐唔好對啲相抱太大期望!!   ~車展,真係有好多名貴車,有啲車,我諗我依世都唔會買,因為實在太貴....但係車展都可以模下,掂下啲車...哈哈!!   ~我好喜歡你依個hello kitty icon ..好cute呀!

    ReplyDelete