買咗...新打蛋器

   星期日(Feb 24)黃昏, 同Brian 返自己屋企途中, Brian 話想去商場行下, 睇下有無電動打蛋器
cooking-mixer.gif image by vickyngkiki賣....都好吖,就行商場喇!!  我一入去商場就見到有個廚窗有條頸巾...,好靚架!! 因為係米白色...所以, 就即刻入依間店鋪買....哈哈! Brian 又突然間破費喇!! 多謝Brian!! 但我個人好怪, 可能因為怕凍hello-kitty-cold.gif image by vickyngkiki
, 我由九月已經帶頸巾出街, 帶到成四月架!! 哈哈!! 依家有多條頸巾替換喇!!


arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
我條新米白色頸巾呀!!o




                 
edge-bear-4.gif picture by vickyngkiki

  其實,今次行商場個目的,係想買電動打蛋器
cooking-mixer.gif image by vickyngkiki
, 所以,我哋繼續向電動打蛋器出發!!....今次,比我見到有合心水喇!! 依個電動打蛋器配件
cooking-tool-mixer-3.jpg image by vickyngkiki

cooking-tool-whisk-1.png image by vickyngkiki
又比較多,而且款色都幾特別!!  仲做緊特價...所以,就即刻成交, 去cashier 比錢!! ....估唔到行一陣商場就買咗兩樣野
hello-happy1.gif image by vickyngkiki
!!



arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
我開新打蛋器幾開心...Brian仲同我影咗張相添!!.... 新打蛋器....就係咁嘅樣!! 有櫃仔放啲打蛋器嘅配件!! 0





            
edge-bear-4.gif picture by vickyngkiki

  返到屋企,當然急不及代開咗個電動打蛋器用, 我即刻整咗
cooking-Spatula.gif image by vickyngkiki

個芝麻蛋糕..因為依個蛋糕要蛋黃 and 蛋白分開打, 順便可以試下多啲配件!! 登登,...成功咗喇!!


arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
依個蛋糕, 就係.....新打蛋器幫我一齊做依個芝麻蛋糕!!0





         
edge-bear-4.gif picture by vickyngkiki

   整完蛋糕, 我要執廚房喇!! 因為依幾日, 我會換新煮食爐頭
equip-oven.png image by vickyngkiki
, 洗衣機
equip-washingMachine.png image by vickyngkiki
and 乾衣機
equip-dryingMachine.png image by vickyngkiki
,...所以,要搬開廚房某啲野
equip-clothesBasket.png image by vickyngkiki
equip-PackingBox.png image by vickyngkiki
equip-ToteBox.png image by vickyngkiki
.先可以做到依啲大工程!!! 我就順便, 洗洗抹抹個廚房多一次!!咁光淨啲迎接我新嘅廚房用具!!!


** 依排真係好多野做, 所以會遲啲上去其他blog 作回應...希望大家體諒, 我會慢慢咁去返你哋果樹作回應架喇!! 等我呀!

No comments:

Post a Comment