中獎杯

    我依樹---加拿大,有間咖啡連鎖店drink-coffee-container.gif image by vickyngkiki(Tim hortons), 每一年都會有中獎杯嘅活動!! 今年依個時候依個中獎杯嘅活動又返番黎喇!! 你哋會問...... 點樣先可以中獎架?!! 就係喺依間咖啡店, 買任何熱嘅杯裝飲品drink-hot-tea1.gif image by vickyngkiki!! 當你飲完杯熱飲, 就卷起杯邊 (roll up), 杯邊卷起之後,就有文字顯示!! 啲文字話play again...定係有其他獎!!  頭獎,有架房車transpotation-Saturn-icon.gif image by vickyngkiki, 其如, 有Gps system, Lcd電視
equip-Television-1.gif image by vickyngkiki, 家庭影院組合equip-Audio-icon.gif image by vickyngkiki, 獎金equip-register-3.gif image by vickyngkikigift-dollar.gif image by vickyngkiki, 咖啡店野食equip-Box-to-go-icon.gif image by vickyngkikicake-scone-2.gif image by vickyngkikicake-tart-2.gif image by vickyngkikicake-suzuyaki.gif image by vickyngkikiand 野飲drink6-5.gif image by vickyngkiki
, 作為禮物gift-icon-1.gif image by vickyngkiki!

                  
edge-line-leaf-1.gif picture by vickyngkiki


    我最叻,中過杯免費咖啡, and 甜圈餅cake-donut.gif image by vickyngkiki
...當然,未試過中啲大獎品喇!! 因為我都無咩依啲運氣,...哈哈!! 我連去賭場都係睇人玩多!! 哈哈!!

                     
edge-line-leaf-1.gif picture by vickyngkiki


    依家, 出街想飲下野, 我會特登去依間咖啡店house-Coffee-Shop-icon.gif image by vickyngkiki
, 買野飲, 因為可以博個機會嗎!! 又可以玩下!! 依個中獎杯嘅感覺, 有如細個時食kinder 朱古力嘅出奇蛋咁cake-choco1.gif image by vickyngkiki!! 好期待朱古力裡面啲玩具, 依家,就期待杯裡面有咩獎品...哈哈!! 我唔take 得太serious...我抱住玩嘅心情多啲!! 哈哈!!

                      
edge-line-leaf-1.gif picture by vickyngkiki

    我上星期, 就去依間咖啡店,飲咗一杯熱飲....咦!! 唔中嘅!! 想博多杯免費咖啡
drink1-16.gif image by vickyngkiki
都唔得添!! 哈哈!! 下次喇!!
                       
                     
edge-line-leaf-1.gif picture by vickyngkiki



arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
依杯就係連鎖咖啡店嘅熱飲...(依間咖啡店周街都係架!! 地鐵,商場, 無所不在!!)雖然, 中獎杯咖啡店, 無星x 克drink-CoffeeMug-icon.gif image by vickyngkiki啲咖啡咁香!!  但中獎杯咖啡店夠平民...價錢合理!! 所以,都好多fans 架!! 有時都大排長龍架!0






arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
我飲完杯熱飲喇!! 卷起杯邊....原來係"Play again", 你哋快啲祝我卷 起杯邊有獎品喇!! 哈哈!!

7 comments:

  1. 再去飲多幾次,可能會中大獎呢~~~
    [版主回覆03/08/2008 17:53:00]檬檬:   我都有咁諗,如果出街想飲野,就去依間咖啡店飲架喇!! 睇下有無大獎,哈哈!! 突然間覺自己大想頭添!! 哈!!

    ReplyDelete
  2. 哈哈~~幾得意喎, 我都覺得抱住玩既心態好d, 不過, 講真, 玩得既又真係好想中獎架嘛~~~
    唯有飲多幾次博中獎啦, 係咪?
    其實, 我好想問架啦, 你d日期係咪永遠date back番去發生日期, 但基本上係已經過咗架啦?
    [版主回覆03/08/2008 17:59:00]細細粒:   ~我依家出街話想飲野,都去依間咖啡店架喇!! 有得玩and 飲野喎!! 幾開心呀!! 哈哈!!   ~我有時post 咗啲相係網誌,之後,就save 咗啲相and 少少文字係草稿篇, 到有時間先再寫,所以,咪date back 囉!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 我地公司以前成日一齊買Tim Horton's,成日都中free coffee and donuts,不過而家我發覺好難中既
    [版主回覆03/09/2008 01:43:00]Mui:   ~你點呀!! 依家Toronto啲天氣都好凍呀! 你病成點呀?? 你休息多啲呀! 你好返再message 我吖!!    ~依幾年Tim Hortons 都好難中呀!! 有啲人日日都飲,連coffee 都中唔到!! 都唔知點解!!

    ReplyDelete
  4. 獎... 玩下開心下就算啦!~
    [版主回覆03/09/2008 01:46:00]小威威:   我都係抱住玩玩下咋!! 如果有免費咖啡飲,我就開心喇!! 無中獎都唔緊要,我都好開心....因為可以玩嗎!

    ReplyDelete
  5. 你真係好攪笑,成個細路仔咁呀,為咗要中獎就飲呢個牌子嘅咖啡....
    唔緊要啦,飲多d就會有機會中架喇!....不過,coffee 唔啱我呀!
    [版主回覆03/09/2008 01:56:00]爆炸魔女:   ~我都係玩下咋!! 有無獎,我都好開心架! 依間咖啡店可以order 其他熱飲架!! 除咗咖啡, 熱朱古力,仲有熱茶,... ...我冬天都少飲coffee 架!! 飲熱茶多!!!   ~我以前都唔係好飲咖啡架!! 但飲飲下又覺ok 喎!!! 但我都唔係時時飲...因為飲太多依啲都唔係咁好!!

    ReplyDelete
  6. Hi, I'm from Toronto too, nice to meet you. 
    I heard that you can take your "unwin" Tim Horton's cup to Coffee Time to redeem a free coffee.
    [版主回覆03/09/2008 02:01:00]Bobo:   Nice to meet you too!! 多得你講,我先知有依樣野!! 我見到唔中,就把個杯放落垃圾箱架喇!! ..... 咁你有無去"coffee time" 攞返杯coffee 補數呀!!哈哈!

    ReplyDelete
  7. mo ah.  coz' I'm not a coffee drinker.  I'll only have either tea or hot chocolate ga jar.
    [版主回覆03/11/2008 06:32:00]bobo:   我前日同我男朋友飲完Tim 記都唔中獎...都無攞去coffee time...因為我覺攞住個飲完個杯,又唔中獎...無理由keep 住個杯,好似好烏"jo"...所以, 唔中獎都費事攞去coffee time...而且coffee time 啲野飲,都唔係咁好飲..哈哈!! 唔換喇!!

    ReplyDelete