二人日本餐

     今日係情人節
bun-heart-1.gif image by vickyngkiki
, 首先要祝大家情人節快樂
little-people-kiss.gif image by vickyngkiki
....

   
edge-heartt.gif picture by vickyngkiki


     屈指一算, 我同Brian都渡過咗八年情人節喇!! 還記得早幾個星期, 我和Brian 講返起, ...我哋以前啲野, 好似講關於, 以前啲食店...講講下, Brian 就提起, 我哋第一次見面, 原來係一間上海食店裡面
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-13.gif image by vickyngkiki
drink-small-tea.gif image by vickyngkiki
..哈哈!! 係喎, 我差點兒忘記, 我們第一次見面的地方添!! 我當時係陪朋友食飯
rice.gif image by vickyngkiki
, Brian 是飯局裡, 其中一位座上客.... 本來,我是不想陪朋友去吃飯的!! 但朋友打了幾次電話來
equip-Sony-Zuma-Cell-Phone.gif image by vickyngkiki
,請我去, 好喇....就陪朋友一起去食飯!!  我就係咁, 係依次飯局裡面認識了Brian 喇!! 哈哈!! 直到現在!! ......
littlepeople15-8.gif image by vickyngkiki
     

   
edge-heartt.gif picture by vickyngkiki


     而係依兩天, Brian
little-men-work.gif image by vickyngkiki
都要上公司為他安排的training 班
littlepeople3-20.gif image by vickyngkiki
, 要天都未光起身渣車去返training 班. 我初頭都好驚, Brian 要去第二個省training....好彩都係我依家住緊個省讀training course...但地區就比較遠, 要渣車上學, 而且,情人節之後個日都要早起身返training course, 所以, 今餐情人節dinner 比往年情人節...提前幾個小時食. 都唔緊要....Brian 陪我就得架喇!! 唔出街食都ok.....

   
edge-heartt.gif picture by vickyngkiki

        今年, 情人節

, 有很多食店已經爆滿, 有啲話要等到九時才有位, 而且, 仲係set menu...無得隨意點正常menu 嘅食物!! 令到食物選擇少了!! 最後, 我同Brian 決定去食返團年飯果日,...果間日本食店!!  雖然唔夠半個月再去食日本野. 但日本野
little-Peeler-icon.gif image by vickyngkiki
咁好食!! 所以, 我再去食日本野都非常興份架!!


    
edge-heartt.gif picture by vickyngkiki

        今日, 我好早起身做朱古力蛋糕
cake-choco3.gif image by vickyngkiki
,作情人節小甜品!! 但Brian 還比我早起身, 我諗他鬧鐘四時五十分已經響, ....好像朝早五時已經出咗門口, 渣車返training course 了.....還以為Brian 返training course 會早點返到屋企, 點知條路好長又好擠車... 下午五時四十五分先返到屋企, 坐唔夠一陣...又出街食dinner 喇!!! 真辛苦了Brian!!
littlepeople10-9.gif image by vickyngkiki






arrow-orange.gif image by vickyngkiki
以下張相咪係我整嘅情人節朱古力蛋糕! 我覺得我啲蛋糕咁樣擺法,有啲似米奇老鼠呀! 哈!!0




    
edge-heartt.gif picture by vickyngkiki


 
      Yeah!! 今餐二人情人節dinner...叫咗好多sushi
jap-sushi-tekka-maki.png image by vickyngkikijap-sushi14.png image by vickyngkikijap-sushi-califormiaRoll.png image by vickyngkikijap-sushi-salmon.png image by vickyngkikijap-sushi-salada-maki.png image by vickyngkikijap-sushi-philadelphia.png image by vickyngkiki, 好多grilled food食jap-leaf.gif image by vickyngkikijap-ikayaki.png image by vickyngkikijap-fish-gomame.png image by vickyngkikijap-Domburi-4-icon.gif image by vickyngkiki.....還食唔晒, 要打包返屋企添!!! 咁聽日餐lunchcooking-tool-Tupperware2.png image by vickyngkiki有着落喇....哈哈!!.....Brain 成日都好似怕唔夠食.......都已經叫到成檯都係野食喇!! 點會唔夠!! 哈哈! 我哋情人節就係食日本野慶祝!!! 食得好開心!!



arrow-orange.gif image by vickyngkiki
以下啲相就係食日本野個陣時影架!!  我哋兩個人食咗48 件壽司呀!! 計埋手卷, 食咗50 件喇!! 哈哈!! 仲咪計小食....哈哈!!! 我哋二個人嘅胃口, 原來可以咁大架!! 我哋唔係食任食壽司,我哋係逐樣壽司叫架!! 連待應都眼凸凸!! 0











**依間日本食店....名叫 I ZU Japanese Restaurant, 位於 1835 Yonge Street (Yonge street 夾Davisville Ave) , Tel: 416-932-8349

8 comments:

  1. 祝你和Brain年年情人節都Sweet啦!~
    [版主回覆02/20/2008 05:40:00]小威威:   ~多謝你呀!!   ~我都祝你快啲揾到心中至愛!!

    ReplyDelete
  2. 真係叫左好多野食,好好味,有機會都想去試試!
    Happy Belated Valentine's Day!祝你同Brian日日都甜甜蜜蜜,開開心心!
    [版主回覆02/20/2008 05:48:00]Mui:   ~你都喜歡食日本野架!! 我都好喜歡食日本野架!! 因為覺得日本野食,好精緻, 要好有心機先做到,而且每樣都細細粒..好似可以食~好多好多都得..哈哈! 你個樹多唔多日本野食架??    ~你話情人節好商業化嘅節日,我就係比依啲商業化節日呃咗喇! 我同Brian都要出街食野先至覺得應節! 哈哈!! 無喇喇! 出街消費添!!   ~多謝你同我講情人節祝賀說話..我都祝你同香蕉仔,日日開心!!

    ReplyDelete
  3. 原來係係朋友拉埋你同 BRIAN, 你有無多謝佢介紹個咁好既男朋友俾你呀 !!
    嘩, 成8年喇. 都唔短日子喎, 幾時拉埋天窗, 請我飲呀 !! 
    每次見到你同BRAIN 都咁 SWEET, 真係令人羨慕呀 !!
    [版主回覆02/20/2008 05:57:00]New beauty sandy:   ~無咩點話多謝果個朋友...哈哈!因為讀大學二年班,大家都唔同school residence 住,就少咗來往喇! 但依個朋友知我同Brian一齊囉!!   ~好喇! 拉埋就話你知喇!! 但我諗你要等多陣...先飲到我個餐!! 哈哈!! 因為我都唔知幾時先結婚..哈哈!   ~我都相信,你會好快好快揾到另一半架喇!! 可能你弟時仲sweet ...所以,你唔洗話羨慕我!  我內心都有時常希望你快啲揾到心中至愛架!! 因為你一定會好錫男朋友架!!

    ReplyDelete
  4. 48件壽司))))) 食得是福呀嘛~~
    我同我朋友出街食壽司都會叫好多野食 有時啲份量 嚟多1-2個人都夠食
    架!! 每次食完都會好滿足~~ (不過食完 要隔一排先會再食) 哈哈
     
    [版主回覆02/20/2008 06:05:00]炭炭媽:   ~講真,48件壽司當中,我比Brian仲食得仲多!! 哈哈!! 我諗我係Brian心目中係大食積!!!哈哈!!   ~係呀!! 唔知點解出親街都會特別order 多啲野食..哈哈!你都係咁呀!! 你咪每次出街食飯,都會帶個肚皮返屋企囉! 哈哈!! 我而家個肚都肚凸凸, 都係食得太多之過, 但食個陣時,好開心,好滿足..所以,都唔理得咁多!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 我都係食日本餐呀~~~祝你同brain日日都咁開心,咁甜蜜~~~
    [版主回覆02/20/2008 06:07:00]檬檬:   我都見到你食日本野!! 你仲做咗心型朱古力比張生,..而且張生又送花比你,你哋都好sweet!! 我都祝你同張生日日開心快樂!

    ReplyDelete
  6. Vicky, 8年真係唔易架!真心祝你地白頭到老! 你講呢間日本既貴唔貴呀?d野食好嗎? 我前排一行四人去食all u can eat,因為o個間野岩岩轉左手(但其實只係老婆轉俾老公),所以諗住去食下,好似話多左少少野食!我地叫任食壽司啦,點知件件壽司飯都大過件魚生,好似想同件魚生鬥大咁,平日我地可以食3-4 round,但o個日就只可以食1round半,真係好離普呀,真係唔識做生意! 係呀!我有睇到你既見意呀,買楓糖醬真係一個好好既提議,我會叫媽咪買多幾樽返香港沖黎飲架啦!我其實都未報團架,希望可以睇多少少info,搵到個可以睇多少少景點既團啦!anyway,thx for ur info!
    [版主回覆02/20/2008 06:30:00]陶陶夫人:   ~我依餐二人日本野好似食咗$80 cdn ...我覺幾好食架!! 我比較喜歡日本人整壽司啲店鋪, 而且喜歡逐樣點黎食!!   ~我依邊都有all you can eat 日本野!! 我都去過,味道都ok!! 但all you can eat 啲日本食店,多數都係中國人經營..壽司都係中國人整, 感覺有啲唔係好japanese style..哈哈!! 但好在, 可以食幾多壽司都得, 但每次都一定留咗單..等好耐先到!!而且限時間..所以,要成日"摧" 有啲唔方便!!   ~你食量都幾大,可以同先生食4-5round 壽司都ok架!! 真係睇你個樣都唔似可以食咁多!! 乜你今次食果間壽司店, 飯大過魚生,食飯都已經夠飽喇!! 個食店boss 跟本就係想用壽司飯令到啲顧客飽喇!! 咪可以減魚生成本,啲顧客又可以order 少啲囉!! 依間壽司店老闆有啲唔老實...下次,去第二間喇!   ~你慢慢睇toronto 旅遊啲野,睇到啱先報團喇!! 我自己係加拿大住,咩都好似係自己身邊,真係無咩點留意,加拿大有咩特別出名,有咩係加拿大特別嘅手信!! 我都諗咗一倫先問答你,希望我啲info 係有用喇!! 你唔洗咁客氣,多謝我,...都係舉手之勞..  

    ReplyDelete
  7. 你似乎比我個仔仲更加鍾意食日本嘢呀.....其實我個仔都好想order多d,但我呢個弧寒媽咪就叫佢唔好叫太貴,同太多碟呀......寧願再同佢去食糖水仲好,因為我鍾意食嘛.....
    你地又幾特別喎,情人節揀咗食日本嘢,唔食西餐,我都估唔到添....你地有冇送禮物呀?
    哈哈...如果8年前你冇去嗰個gathering,你就真係走寶喇,你睇吓Brian對你幾好呀......
    你情人節見到心心都想買嘢俾我,真係好多謝你呀!不過,你真係唔好買呀,我都係貪得意買一個蠟燭座返嚟玩吓咋,有時見到你地好有情調咁,咪學吓你地囉....你講得啱呀,我有小朋友真係好少用到,之前你話個暖水袋都講得啱架,我成日周圍騰,真係好少坐定定用到暖袋,所以咪唔買俾自己囉......
    你真係好了解我呀!
    [版主回覆02/20/2008 07:12:00]爆炸魔女:   ~我諗我比你仔仔更加喜歡食壽司!!哈哈!! 但我覺你喜歡食甜品多啲..所以,要你仔仔留肚陪你食甜品!!哈哈!! 我很喜歡食chinese 甜品架!! 例如溜鏈pancake....湯丸,楊支金露,芋香西米露,仲有潮州人食嘅清心丸and 水晶包...通通都好好味架!! 上次,見你話同先生拍拖都去食糖水,...真係份外sweet!!Brian馬馬哋仲意食糖水架!! 所以,我好少整架!!    ~本來都想去食西餐架!! 但我哋遲咗book位,所以,fully book 咗, 要等到成九點先有檯,本來都ok..但情人節之後果日Brian要天都未光起身渣車返training course...所以,唔想太夜食飯...打了幾間西餐店,都話要遲啲先有位,而且有啲西餐店只係得set menu,得幾樣食品選擇!! 有啲唔化算...所以,就諗住食日本野。。本來去第二間更加有特色日本食店..但又fully book..所以,再去返團年飯個間日本食店食囉!! 我都ok..唔mind 食咩架!! 哈哈!! 我以前都試過同Brian食chinese 野慶祝情人節架!! 哈哈!   ~我係gathering 識Brian 架!! 我都唔知點解會被編排坐係Brian隔離!! 其實,依餐飯局,我個個人都識,係謂獨唔識Brian...個陣時都諗唔到會係依個gathering識到Brian,哈哈!! 飯局啲朋友知我哋拍拖都有啲驚訝架!! ( 因為飯局目的唔係為我識男朋友而切囉!...哈哈!!)   ~話比你知,其實, 我係屋企點蠟燭,唔係因為..為咗有情調架!! 我係想攞啲蠟燭氣味黎"pick" 咗我煮飯時啲油煙味!! 因為我住緊依間屋,廚房係無窗架!! 所以,煮親咩都會有好大陣味留係屋企,所以,開行抽氣扇, 點蠟燭, 放杯白醋係爐頭傍邊,  用空氣清新機,咩都做齊先得!!  哈哈!!  

    ReplyDelete
  8. 好似好好味咁呀
    [版主回覆02/20/2008 10:41:00]通少:   好好味架!! 我好仲意食壽司架!! 哈哈!

    ReplyDelete