有感而發

       我突然想起...自己幼時的自願是--空中服務員



         
    
       可能係近排係blog 裡面見到一個blog 友, 係一位加拿大-多倫多home base 嘅空姐喇
! 見她能夠香港, 多倫多兩邊走, 兩邊都能用盡兩邊嘅好處! 係加拿大能夠陪自己心愛的人 , 係工作時候能夠購買 and 享受 加拿大沒有的東西. 真係令我羨慕不已!  因為這是我夢味已求的夢想!

               

   

       我未移民前, and 移咗民個自願都一樣, 都想做空姐!  其實, 依個自願好細個就有, 由於我屋企實在太多家庭成員 , 如果要去旅行, 唔係個個都有得去, 係要揀人去 . 所以, 我由個陣時開始就好想 當空姐, 自問自己唔係好叻, 付唔到做機師的責任. 所以, 就日思夜想做空姐依份工. 可以 , 認識其他國家.
             

       到移民後, 對着空姐 這份工作更加熱衝! 還想中學畢業就即刻跑去 做添! 因我對移民有十萬個不願意, 對加拿大生活無好感.  我初初移民只認承父母在這邊讀書, 並無其他! 而且, 對我黎講去外國讀書 , 係遲早嘅事, 但只不過個陣時要早點兒去加拿大讀書及移民.  每年夏天時份, 一放假就想去旅行 or 出外走走. 但環境所迫! 只可以, 留在家裡! 但我都好投入加拿大, 會去做義工, 去社區活動! 總之鄰近我家 d野, 我會盡量參與! 

          


      就算人在加國, 但我個心仍然掛着自己出生地, 如果自己工作能夠溶入自己周圍去嘅願望, 那就好極不過! 所以, 好想做空姐 , 就算一定要係加拿大, 但起碼工作個幾日可以周圍去見識下! 已經心滿意足!

            


      但人此終都係咁, 想和現實, 往往不一樣.
到我畢業了, 要揾工, 在我當時能夠揾到適合工作的人, 個個都會滿心歡喜
, 因為我畢業那年是911! 曾經諗住拾包服回港, 但當時香港經濟又笠笠亂, 金融風暴, 破產記錄上升, H5N1, SRAS.  香港有一大推人失業! 我daddy見我係加國能揾到辦公室的工作. 便叫我做住先! 但一做就做到而家 ! 自畢業之後, 
唔好講話去旅行, 連加拿大第二d省份都未去過! 一直工作, 返學
, 去超市 , 整野食 , 迫車 回家, 上網 ,行街 ! 我而家生活就係咁過!

               



       
時間 一日一日係咁過! 年齡都就有三張, 話要轉變...真係無咁容易. 前兩年, 父母開始叫我回港, 就連這個回港居住嘅問題, 對我黎講都係好似要再去第二個地方, 再移民咁 !  空姐 這個願望只能永遠存於心內 ! 差不多三張, 再去追尋自己自願,會唔會趕唔切呢 ?



12 comments:

  1. Vicky :唔好俾年齡限制自己,其實你都仲好後生咋,加上你英文又叻叻,一定比其他人多機會架.....我贊成你去試吓見空姐,而呢份工就做住先,如果空姐得咗,咪唔做呢份囉....唔得嘅,就繼續做住先.....你去考多幾間,大小航空公司都試吓,唔好俾自己後悔呀!! 好似我細舅父咁,佢移民咗去美國之後,就一步步實現自己的理想.....四十歲才去讀大學,讀佢最鍾意嘅西廚,跟住就o係Las Vegas 的酒店做廚師,雖然佢嘅生命已經結束了,但佢生前都可以實現自己嘅理想,我相信佢在這方面是無悔嘅...... 你考慮吓,得唔得都好,俾個機會自己......

    ReplyDelete
  2. Vicky: 頭先睇番你Double Chocolate Muffin個食譜,見到你話唔識整分類,我教吓你,睇吓幫唔幫到你..... 1.先去(編輯個人檔案)~~有相個度呀!! 2.入去click左手邊嘅(管理網誌分類) 3.click 咗之後,你會見到右手邊嘅上半部份有(新增網誌分類) 4.你先開咗不同的網誌分類,然後你可以在自己的文章度慢慢改架喇!  

    ReplyDelete
  3. 去做自己想做既野啦~~咁先係享受人生呀~~

    ReplyDelete
  4. 唔試吓又點知唔得呢?

    ReplyDelete
  5. 其實做空姐都幾好架....可以周圍去....見識好多野!

    ReplyDelete
  6. 空姐工作唔係你想像人咁好做!~  例如你做短途機即日來回無得俾你出去玩! 機艙又狹窄工作好辛苦的!... 其實每份工都好的不好的! 最緊要工作開心就得啦!~

    ReplyDelete
  7. 其實我都好想做空姐架,不過我d英文簡直係有限公司,所以就諗都唔洗諗lu

    ReplyDelete
  8. 爆炸魔女 : 我多謝你對我suggestion...我唔想係依道講太多! 我可以和你係email長談嗎? What's your email address? My email is ngviky@yahoo.com.hk   你可以send 你email address 比我, sorry! For 我嘅唐突!

    ReplyDelete
  9. 二家姐: 首先好多謝你訪問我的blog! 我好多謝你對我嘅意見! 但我還沒有勇氣! 人大了, 顧慮係會有好多! 高貓貓: 多謝, 你add咗我,係你個訂閱section!試....到而家先起步, 現家份工作點呀? 人大咗, 自自然然, 有好多野去顧慮, 去諗! 我自己做唔到咁瀟灑 ! 話走就走! 心樂: 就係仲意周圍走, 所以,對空姐存有夢想! 小威威: 我坐飛機都覺辛苦, 可況d空姐!!!! 你講得啱,每行都有辛苦野! 你睇 人好, 人睇你好! 依個道理, 我明! 我都係有感而發0者! Heiki媽咪: 原來你都好想做空姐架! 咁啱! 但你而家都要照顧Heiki 仔咪仲開心!!!Heiki 仔咁可愛...日日都有金句.  我記起Heiki仔d金句, 都笑唔停!  

    ReplyDelete
  10. vicky ~ 我細個都有考過空姐, 當時得19歲, 我成 600 度近視, 除咗副 con 做 eye test, 唔使講衰晒啦, 之後就再濛查查咁做 interview, 咩都睇唔清, 攪到個人勁緊張, 最後 ... ... 當然無行啦 !!  之後就無再考過 lu ! 亦一早將此自願放在一邊啦 !!

    ReplyDelete
  11. 爆炸魔女 : 我已經發送咗email 比你, 有時間就睇睇! Beauty Sandy: ~ Sorry! 少去留言版, 所以唔知你留message比我! 哈哈! 但我已經係你留言版留下我cute cute icons' address! 你去check 下, 啱唔啱用! ~~ 乜你都考過空姐o架! o喜o喜!都係一個好好嘅interview 經驗吖!

    ReplyDelete
  12. 其實我以前係好鍾意做airline,但當我做過之後,又發覺真係唔係o個回事! 我其實係好鍾意去旅遊,體會人地國家既文化同生活,但就唔想當係一個職業,我家陣都係鍾意做freelance多d,鍾意就接下job!其實,我老公都成日要我搵份長工,我過返黎差唔多半年啦,佢覺得我係需要一份長工,因為美國經濟黎緊會好差,失業率會高企,我都好明白,但我真係想搵一份我鍾意既工去做,但佢就成日arrange d job俾我去in,無問我鍾唔鍾意,叫我試下,唔岩先算! 但我就覺得咁樣係有d浪費時間,錢係重要,但如果份工係唔鍾意做既,個人都會越做越唔開心! 最近佢又安排一個interview俾我,話係friend搭friend既,有時佢應承左人我就唯有去試,但又係一個我唔想做既job,佢就講到個job好relax,但我唔鍾意,幾relax都係無用啦!所以,有時搵野做都係一種無型既壓力黎
    [版主回覆02/08/2008 05:30:00]陶陶夫人:   ~我都明白, 航空工作未必是我想像中完美工作,可能航空工作有許多野, 係我想像唔到!! 其實,有時見到航空公司有招併工作,自己內心都心思思架!! 哈!!我男朋友就唔係好仲意我做航空公司工作, 他令願我而家咩工作都唔好做添!!!   剩係坐係屋企,整下甜品,學下自己啲興趣,例如:烹飪班, or 甜品製作班,什至係語言班, tennis 班 (因為依啲野,我通通好想學)!!  哈哈!!   ~你而家係freelance, 都幾好喎!!唔會話完全無工作做!! 鐘意就做!! very good!!   ~原來你先生好想你揾份長工做, (講真,我都明, 美國經濟開始差, 大家一齊有工作,好像有點保障 and 比較有啲安全感) 如果我男朋友嘅觀念係你先生嘅觀念就好喇!! 因為我是工作狂, 工作才開心, 所以,你明白,點解我男朋友唔仲意我係屋企清潔喇! 我一清潔就會好active ......叫唔停!! 所以,我早啲放工就清潔屋企架喇!! 哈哈!! 講返正題先, 你有無同你先生反映下呀!!?其實,你係想揾份興趣工做,唔係想, 唔做野!! 其實,我覺你好辛苦又要煮飯,(煮咁好,又煮咁多人飯),如果又返埋工,但份工係自己唔仲意咪好辛苦囉!!  不如你係你先生面前, 積極啲揾工, 等你先生都知你其實係好想揾工喇!   ~但你先生又搭上搭朋友幫你揾工,點都要比下面,去interview喇!! 可能你in 完之後,會發覺自己對啲工作有興趣呢!!? 但你先生好像迫得你太緊(我指塭工),不知不覺對你形成無疑壓力 and 憂心!! 唔緊要, 我會支持你決定!! 揾到自己興趣工作先做...又唔係等住份糧開飯, 慢慢黎喇!! 其實, 你做過銀行, and 航空工作,應該揾工作不難架!!   ~我都明揾可工作有壓力,因為我都試過!! 而家好工作,已經係越來越黎遇到, 你慢慢揾喇!! 太心急都未必好架!! 我係今個新年大年初一,祝你能揾到心目中嘅好工作喇!!

    ReplyDelete