我自己

              雖然Brian去咗西岸, 但過咗一晚之後,都無咩野喇! 我咪當佢開緊OT
, 見唔到囉! 哈哈
! 我琴日都好勤力,做咗好多家務, 洗衫,熨衫
,拾野 . 都幾忙! 唔知係咪一晚做得太多野! 我洗碗
個陣時,竟然打破隻碟! 算喇! 自己都無整親, 等下次有時間先買返!


 
      但我食野方面,就認真簡單到,嚇親人! 我就係一日三餐都係食三文治 , 見雪櫃有肉 , 有菜  就攞黎夾麵包 ! 而甜品有雪糕 ,雪條 之外, 我仲攞花生醬 查麵包 (都係麵包)! 本來, 想今日整
cup cake 食, 因為,自己好想食blueberry cup cake , 但好似唔夠糖 ,同牛油 !  d材料唔夠整唔到! 所以,無整o路! 但聽日睇下有無時間去超市 ,如果有就買材料整蛋糕做早餐!



       仲有呀! 我聽晚多咗時間 上網 , 復咗好多email and 係facebook見到我又一個high school 朋友結咗婚無通知我 , 有時覺自己真係好似透明, 曾經係high school 同依個結咗婚 同學經驗咗好多野! 真係好難忘, 而家都唔知點揾返依d朋友喇! 但結婚咁重要事都唔通知我, 我真係好想喊
! 而個伴娘都係我high school best friend. 都無人話我知
! 到我自己真係結婚都唔知請唔請她們好?  我個人唔會特登揾朋友同我去街, (因為怕煩到人). 此終, 而家大家大個咗生活唔同! 時間唔係咁容易配合. 但如果有朋友即call叫我幫忙, 如果我又幫到真係會幫架! 有時真係唔知自己對人唔夠熱情! 定係咩!? 我有d朋友結婚都唔通知我! 諗返轉頭都好,唔洗我比人情 or 結婚禮物 , 我銀包 可以鬆動d!但我內心會祝福high school best friend 幸福愉快
!

No comments:

Post a Comment