周末的開始

    Friday
Aug17, 今日好大風,天氣好爽 , 如果夏天日日都係咁就好喇!  無論,天氣好或壞, 我諗Friday 都係每一個人都覺開心嘅日子! 一放工就同咗男朋友去行街,  主要係想買NDS手繩, 由於d shopping Mall 九點正關門, 我地七點幾, 先到shopping mall. 當然,增取時間 行街喇! 但見肚仔有d餓, 就求其係food court 買咗件pizza 咗食. 而我男朋友就揾間最少人排隊嘅A&W fast food 買漢堡包 & onion ring 食, 我地比平時食得快! 因為好想行街囉!

               

  食完野! 即刻行街, 都比我揾到條得意NDS手繩, 係Mario手繩, 但睇睇下覺得好假, 所以無買到, 之後,我地就周圍行, 雖然咩收獲都無, 但行得好開心, 到最後就順便去電話店鋪交單 , 我 and 男朋友行街之旅就完結! 本想出街食dinner . 但之前七點食咗d pizza and hamburger 都未落隔, 所以, 就決定去超市買野返屋企, 到肚餓先煮!
           
              

  嘩! 入超市, 我男朋友咩都話買, 因為佢下星期二, 他要 返去西岸 七, 八日, 探佢自己屋企人, 所以, 他見入開超市,就幫我掃貨! 由其事d廁紙 , 洗頭水 ,洗手液 , 牛奶


, 薯仔
,肉 , 總之,  比較重and 大件嘅grocery貨品! ...講真我咩都有齊, 就算有d咩需要, 我一落樓下就有24 hrs便利店, 但他罐頭 都買, 連麵包 都買了兩條比我, 認真誇張!  買到要用 成住!


              

  返到屋企 都係上網 睇新games and 同男朋友玩NDS ,  我多數過唔到關就會叫佢幫我過, 哈哈! 而家他都比我感染, 愛上NDS. 到成十一,兩點先開始有d 肚餓, 就係廚房煮個簡單消夜 (薯仔蛋)  

, 食完就抱住NDS上床瞓!  所以,成零晨三,四點先瞓!


                 

一入商場就肚餓, 我男朋友叫咗個漢堡包配洋蔥圈套餐,而我就即刻買pizza食!



到咗成十二點先想食dinner, 都差唔多宵夜時間, 所以就煮薯仔蛋做宵夜!

No comments:

Post a Comment