快餐 and 手電

    星期三(Aug15)
,Brian一放工就同我出咗街,平時閒日我都好少出街,令願留係屋企睇下電視,或者玩下NDS . 但Brian識到人有手提電話平 , 所以,就去買! 由於,地點都幾遠, 所以,我咪陪佢去囉! 但我沿途係車上 都有玩NDS and 聽i-pod 消磨時間 . 但買完電話之後,返屋企 煮飯 又太遲,就求其係路邊d麥記 食,又快,又方便! 食完返到屋企都可以瞓得咁濟! 雖然,食完就瞓係大忌, 但實在太疲倦 , 所以,咩都唔理上床就瞓


       


   到好今日
, 我晚上七點鐘又出街, 因為有人要Brian部舊電話 ! 今次,我出去唔單止陪Brian,其實,我有私心 ,我係想出去睇NDS d 筆 , and screen protector. 原來以上兩樣野都比我想像中--平! 但d款色太過正常, 所以無買! 今日,本來都想係出面 食完野先 返屋企, 但行過food courts 無樣想食, 因為唔係KFC , Taco Bell
, 就係New york fries
勁高卡路里! 我令願返屋企食清清地! 我返到屋企, 以我極速方法, 求其煮碗麥皮 and 一碟餃子
, 咁就一餐! 真係求其到費事影相 !  我知黎緊嘅周末 or Friday night 會出街食, 所以,今日都係清減d, "鄧"返混

         

  係渦! 我講咗咁耐都無話我去咗邊道行, 我今日行Fairview Mall, 雖然依個Mall有部分地方仍在裝修之中 ,但個Food Court 已經裝修完,仲好靚,好有時代感, 真係好期望裝修完嘅新面貌!  我一定會去行下, 想當年, 我放暑假好仲意叫媽咪車 我去依個Mall 行街!可能依間Mall 好多鋪頭啱我行喇! 係啱啱過去嘅聖誕節我都係同媽咪 and d妹行依個Mall買野架! 當然,大家都有收獲喇! 0喜o喜!  我真係同依個 Shopping Mall 一同成長 !

          




幾多部電話, 但全部都係同一個牌子黎架! 我係用hello kitty 個部




依部都係我男朋友其中一部手機! 依部個牌子唔同上面個張相!

No comments:

Post a Comment