摩天輪

依個係Niagara Fall 裡面個摩天輪!



 
   見唔見到摩天輪呀! 我上星期同Brian 去Niagara Fall 玩個陣時見到好多人排隊
玩依個摩天輪, 因為Niagara Fall 個景幾靚, 所以, 坐係摩天輪睇景真係一流! 

     


    但我由頭到尾 or 由細到大, 都無諗過上去摩天輪坐, 因為我覺得坐摩天輪有d無謂囉! 唔想浪費埋依d咁嘅錢坐係摩天輪裡面坐一個圈. 雖然, 依個摩天輪每個卡箱都有獨立冷氣, 咁又點, 比我揀令願玩機動遊戲好過, 可以大叫! or 去蠟像館睇下d蠟像仲好過! 

     


   但係, 我唔知點解
???同Brian去完Niagara Fall 經過依個摩天輪之後, Brian返到屋企就日日提住依個摩天輪, 仲問我幾時去Niagara Fall ...因為想坐摩天輪, 頭先我接到Brian電話
, 對話如下:

Brian:就Friday
!!!今個weekend你想去邊...??

我答:未知呀! 可能去行街, 順便睇下NDS 囉!

Brian: 不如去Niagara Fall 吖!

我答: 又入去Niagara Fall, 想入賭場呀?
(因Niagara Fall 隔離就係賭場)

Brian: 唔係去賭場呀! 係入去坐摩天輪呀!

我答: 救命呀!
又係摩天輪呀! 有咩好坐?你日日都講..入去only坐摩天輪,有d無料!

Brian: 咁你plan依個weekend 去邊!?

我答: Friday
先講喇! 

Brian: 咁好喇! 唔講喇, 要入車站
! dinner 先再傾!bye bye!


       


      就係咁, 我收完線就係度諗, 點解 Brian 咁仲意坐摩天輪呢?  我諗一陣食飯 他會計續講"摩天輪"的故事比我知, 我諗我依個星期or 下一個星期都可能要同佢坐一次摩天輪, 了咗佢件心 事!   費事他日日提! 哈哈
!其實都好嘅! 入去Niagara Fall順便可以食下自己最心愛嘅dips chocolate cheese cake!


No comments:

Post a Comment