唔見咗一 "忽"?

     前排, 由於我 "花粉敏感", 我的鼻子一起身就流鼻水 , 眼又好痕, 有時仲流埋眼水, 出到街仲利害, 好似唔似人樣,  keep on 流眼水, 好似喊咁 !  都唔知點解 我離咗加拿大先係咁, 可能加拿大真係太多花草 喇!  

        

      今朝 起身, 諗住帶隱形眼鏡 個陣時, 由於流得太多眼水 , 所以, 無帶, 但竟然比我發現, 有一隻隱形眼鏡唔見咗一"忽". 好驚呀 ! 我又要破財 , 配返隻隱形眼鏡, 又要見視光師 喇!又要預約, 好麻煩 !  因為要完成依d工序才可以配返副隱形眼鏡.  但唔知要等幾耐先有返副隱形眼鏡! 此於, 都係要配返副隱形眼鏡係身邊龐身先安全d!

11 comments:

  1. 可以買對即棄用住先!(1 day or 2 week)

    ReplyDelete
  2. 我都讚成"高貓貓"... 下次鼻敏感太嚴重叫醫生開藥俾你食!~ 個人會舒服好多呀!~

    ReplyDelete
  3. 你可以試下用即棄con嘛....仲方便....唔使洗....就算糷左....都仲有得換!

    ReplyDelete
  4. 你用傳統con ???

    ReplyDelete
  5. 你可以去眼鏡舖,問佢地要住D disposable contact lens 戴住先,我上次副 con爛左,都係咁做. 我知道有D舖頭禮拜六有驗眼師,唔洗預約。係Richmond Hill既Times Square個間藝視,可以試下。  

    ReplyDelete
  6. Vicky:  隱形眼鏡真係唔可以慳架,一有唔妥就唔好猶豫,要即刻換呀,其實最好配即棄個D,有D係一星期換一對架(雖然係貴D!).....我老公幾年前做咗激光矯視,到而家都唔駛再戴眼鏡,生活都方便咗好多,你可以考慮吓.....而我就冇近視嘅,呢D經驗都係一直睇我老公而知道架! 我都有鼻敏感,真係好辛苦....你有冇睇醫生呀??

    ReplyDelete
  7. 吓~點解副con會無端端唔見咗一忽嘅

    ReplyDelete
  8. To all of my Blog 友 who leave a message in this page:   你地, (高貓貓, 小威威,心樂,小魔女, mui, 爆炸魔女, heiki 媽咪)見你地d留言我好感動呀! 因為你地 個個都好關心我! 高貓貓:   我自己不流都用傳統隱形眼鏡, 因為視光師提議! 但自己都唔知自己用咩度數, 上次打電話去視光師個道問, 又話要我上去診所先講! Anyway, 而家我都睇到野!  放心! Now, 謂有等appointment 到先算! 等到副新隱形眼鏡, 我諗都要成個月! 小威威:    我有敏感藥,但我唔係時時食, 無食 or天氣太多humidity, d 花粉浮沉係空中比例多, 所以, 我就會有依個情況! 但近年,天氣差咗, 環境污染, 所以敏感時間長咗!  心樂,   我配隱形眼鏡,都好似有問過我視光師,邊樣好, 傳統個d, 定係即棄, 我視光師話傳統好d, 咪配傳統! 至於,點解, 自己唔係好記得!哈! 小魔女:   我係用傳統架! Mui:   Thanks your information! 但我唔坐車上去richmond hill 喇! 都係, 係返自己屋企附近揾個視光師驗, 因為咁樣pick up 都方便d! 而且,就算係邊道配都係要等, 我而家其實睇到野! 睇麥當勞釣到好高d餐牌都睇到, 但就要比以前行近d 先睇到價錢! 哈哈! 爆炸魔女:    當然喇!唔妥就去換, 我打依個blog之前都打電話揾過自己睇開個果視光師! 但咩都話要等, 咪慢慢黎, 你放心我仲睇到野! 我去麥當勞都睇到釣到好高個d餐牌字 and 價錢, 但就要比平時行近兩步睇. 哈哈! 我就無勇氣去做手術橋正視力, 你先生好勇敢呀! 由於我有深散光係左眼, 但右眼就ok! 但就唔知橋正視力手術可唔可以醫散光? 你唔洗擔心我, 我而家生活一齊如常, 而且, 近排都花粉敏感我都無帶眼鏡! 不過, 我都係問下視光師意見! 睇下配咩類形隱形眼鏡好!   依幾年, 可能summer太多humidity, 我花粉敏感時間比以前長咗! 都有睇過醫生! Heiki 媽咪:   好彩未帶隱形眼鏡之前時見到--無咗一"忽". 我自己都唔知點解會無咗一"忽"! 可能我上次洗隱形眼鏡用力過度掛! 哈哈!

    ReplyDelete
  9. 我以前都唔知自己咪度數,所以上幾次配con時,特登留番個裝con既樽,咁咪知咪度數囉。你今次記住問視光師囉個樽,唔洗下次咁徬徨。

    ReplyDelete
  10. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。16 August 2007 at 19:57

    我以前買定咗spare之後,會好邪咁即刻唔見con,之後唔再有spare con之後又冇唔見,所以宜家冇spare 架~

    ReplyDelete
  11. Mui: 我個視光師乜野都係好同我講, 我問幾次先話我知,以前問眼鏡度數都問幾次! 今次我點都問清楚自己d度數,而之後,記低! 做record! 但多謝,你提供information比我知! Miss Cheese Cake:  我諗我今次都係配多副spare好d! 但你又咁得意! 配多副就唔見!

    ReplyDelete