長周末..計續-- 懶,食,行&瞓

   八月五號(Sunday)本來Brian約咗我食早餐, 但我真係無法起身
,唔知係咪琴日去Niagara Fall周圍行, 行足成日, 實在太太眼瞓.  就算個人起咗身對眼仲係憎唔大, 梳洗完
,都已經差唔多下午一點. 我同Brian講唔出街喇! 我自己就入廚房睇下有咩野食, 我好求其食番琴晚食剩d飯盒, 食完野仲有d眼瞓 ! 所以, 唔願 郁 ,  雖然,係假期--- 食完野都寧願留係屋企watch tv and 係咁食雪糕 and 零食
(芝士條, 餅, 蒜容包, 糖果
, 朱古力
....)!! 好似金魚咁, 有野食就唔識停!
            
      


  到晚餐, 我仍然好懶, 見雪櫃有咁多野食, 不如就開大冷氣同Brian打邊爐喇
! 慳時間, 又慳力! 求其洗d菜, 攞d食物出室溫解凍. 拆包李x記湯包就打邊爐, 一打邊爐就會情不自禁食多咗野食!  食到好飽 ! 可能我真係食得太多野, 好有活力, 好有精神! 到晚一晚都唔願瞓, 仲係屋企個書櫃係咁揾書 ....哈哈!

       


打邊爐呀! 我求其係雪櫃摷到咁多野食! 仲有d打邊爐料咪影,所以,依餐食得非常豐富!


        


   到八月六號(Monday)仍然係放緊假, Brian又係一早起身, 問我去唔去食早餐. 今日, 我就話好. 就去咗Tim Horton (咖啡店) 食早餐! 我叫咗杯咖啡

and 食咗Bagel with Peanut butter and Jam


. 做早餐! 我第一日係加拿大返學, 就見到d人係咁食早餐, 我就跟佢地咁食, 原來都幾好食吖! 到依家我間唔中都會咁食早餐架! 有一次睇報紙d無料統計, 話最受小朋友歡迎嘅放學小食, 原來 麵包
with Peanut butter and Jam 都係排行磅道架!

      



早餐, 咖啡, bagel,花生醬 and 果醬


      

  

         之後,食完早餐去咗Best Buy and Future Shop(類似香港豐澤)睇NDS. 因為, 我好想,好想買
, But,唔知買乜野色, 前幾日, 上網見到話北美州(美國 and 加拿大)會出特別版, 係紅黑mix colour嘅NDS! 但去Best Buy and Future Shop 問極d 人都話唔知! 激氣! 行無幾耐有d疲倦. 返咗屋企....玩下電腦 and 整咗個沙律
就係咁樣過咗我個長周末假期!
        


依排放假食得太多野食, 整個蟹肉salad, 清下自己腸胃! (lunch and dinner都係salad)


5 comments:

  1. 我都好想買NDS ,但我又唔覺得自己係一個鐘意打機GA人,因為我一向都唔打機。

    ReplyDelete
  2. me too ! 我同小魔女一樣,麻麻哋鐘意打機, 但NDS D game 太吸引! 仲有一個問題唔知可唔可以係度講,(Vicky可以Delete 咗佢)就係我D H.K 朋友話係H.K 買NDS包改機,可以上綱Download free game, 我唔知係呢度買NDS 係咪只可買正版game ?!

    ReplyDelete
  3. 嘩~求其喺個雪框都可以搵到咁多嘢食呀,咁你喺屋企就真係唔落街都唔洗驚餓親喎.haha~

    ReplyDelete
  4. 小魔女: ~ 首先, 我好歡迎 and 多謝你係我個blog留言!  ~~ 我仲意玩portable 電子遊戲機! 因為我唔想霸住屋企人部電視機囉! 我都考慮psp 好, 定係nds好! 但我比較仲意NDS 嘅遊戲...幾cute and 吸引! o喜o喜! 高貓貓:   係呀! NDS 個d遊戲好吸引! 你其後個d問題...我係你email 答復你! Heiki 媽咪:    我一放長周末之前,就發咗神經係超市勁買野食, 就算知道自己會出外食飯, or 雪櫃有足夠食物都會去超市入貨! 因長周末假期, 有d超市會唔開, 所以,我家的冰櫃長時間都滿, 好得人驚! 所以,唔出街都唔怕餓親! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. 我最近都愛上左方包配果醬,真係好好味架!不過唔可以食得多囉,會「漏」架。
    [版主回覆07/31/2008 13:22:00]細win:   果醬and 麵包真係有神奇力量架!! 我時常都好想食架!!

    ReplyDelete