甩皮

         前日整完蛋糕
, 就順便清洗
下廚房. 由於即慶,所以沒有帶手套, 我仲唔理,係咁抹 , 仲用好多唔同類型清潔濟    ! 清潔唔同部位嘅廚房 !   點知琴日一起身 就見到自己對手甩皮喇! 非常肉酸! Now, 我部電腦 and mouse 都沾染唔少我的手皮! 其實,我以前都試過,但今次就嚴重d. 甩足兩日, 但好彩唔痛! 唯有瞓之前查多d hand cream 喇! 我成日都好想裝修  廚房架! 我自己個腦已經有自己心目中廚房. 但我而家仲租緊 apartment 住, 都係到自己有自己地方先整喇! 所以, ...要save save money ! 哈哈!
 但今個星期係就長周末假期 呀, yeah!  我諗我 又會忍唔住食野! 買野!...又要遲d先再save過!

8 comments:

  1. 小心d呀,清潔劑好傷尿皮膚架!!!

    ReplyDelete
  2. Vicky: 你皮膚敏感,洗嘢帶手套呀... 仲有你應該買有藥性嘅hand cream搽,要不含香料先得...我用開大陸嘅藥性cream,相信加拿大會好難搵到...你睇吓外國牌子有冇,皮膚差咗好難攪,嚴重咗要睇醫生架...所以而家一定唔可以唔理佢架!!

    ReplyDelete
  3. 記住洗碗一定要帶手套呀....好傷皮膚架....洗完之後都要搽handcream 呀!

    ReplyDelete
  4. 哇!~ 我聽你講都好嚴重! 如果情況無改善要睇醫生呀@~

    ReplyDelete
  5. 乜女仔唔係特別愛惜自己双手的嗎?下次這些粗重野叫男朋友做嘛!

    ReplyDelete
  6. LT 路易士: 多謝你讚賞! 我寫咗blog一段時間都係第一次比人咁讚! And Thanks 你係我blog 一遊! 檬檬: 我都知好傷, 我而家查多咗hand cream,好返好多, 多謝關心! 爆炸魔女: ~ 我平時都有帶手套,但今次因為即興,所以就無咩準備! ~~ 我依邊天氣比較乾燥,我都有用開自己一隻好啱用嘅hand cream. 我日日都用. 依隻係媽咪不流用開,我就跟住用!   ~~~ 多謝關心! 我會小心架喇! 而且,而家都好返好多喇! 我下次會醒目! 心樂: 多謝關心, 好返好多! 因為我比平時查多咗Hand cream架喇! 小威威: 唔嚴重! 請放心, 我已經好返好多架喇!  多謝關心! 過路人: 我都貪方便,所以,整到隻手咁樣! 但而家好返好多喇! 多謝關心, and  係我blog一遊!   

    ReplyDelete
  7. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。2 September 2007 at 04:06

    隻手好d未呀?

    ReplyDelete
  8. Miss Chesse Cake: 多謝關心,我隻手好返好多喇!

    ReplyDelete