New NDS

    今日Aug 21號! 係各大Future Shop
都會有 紅 and 黑版本嘅NDS賣! 其實,上星期五同男朋友行街,入future shop行, d店員都話比我知有得賣, 但最好笑

係我八月頭問依間鋪頭d人, 無人知有依個新版本賣! 都唔知d人係真唔知定假唔知!

                    


    我今日走 去Future Shop睇過! 都有大把紅x 黑NDS in stock. 我男朋友話如果我仲意可以買多個! 但我近距離睇過紅and 黑版本, 都發覺無咩特別! 係個面係紅色, 入面and 低全部黑色囉! 依家玩開自己果個都幾好, 唔換喇! 我覺自己個果白色幾好!

                       

<---白色NDS,我平時就係咁坐係梳化玩! 哈!
                                  
                              



新版NDS,有多個game and 皮套,一定要全套買!                    上星期已經係Flyer
睇到!



今日去Future Shop之前經過依道, 每年依個時候依間都會播電影!係免費! 好似每日播唔同電影架!

8 comments:

  1. 我都想買部呀,黑色係咪好d呀!!!

    ReplyDelete
  2. 遊戲....到你哋喇.... http://hk.myblog.yahoo.com/vickylmy511/article?mid=386&prev=-1&next=366

    ReplyDelete
  3. 係唔係倫敦菲臘廣場?

    ReplyDelete
  4. 檬檬: 我買個部係白色,但就好多人仲意黑色! 無論咩色,nds都係咁好玩! 高貓貓: 唔係呀! 係eaton centre 對面! 即H&M對面! On Yonge街!

    ReplyDelete
  5. 我都想買呀,但我覺得佢好貴呀~~~唔捨得  

    ReplyDelete
  6. 繼續沉迷 NDS 哈哈哈

    ReplyDelete
  7. 小魔女: 我覺得而家d NDS已經平咗少少,如果你真係好有好有興趣就買,如果得三 分鐘熱度就算! 但我覺得Nds都幾好玩, 可能因為可以touch screen!  炭炭媽: 我太沉迷nds喇! 都係要乖d! 唔好玩咁多,哈哈! 我依排都無咩心機整甜點! 哈哈!

    ReplyDelete
  8. eee~~呢個color又係幾靚wo

    ReplyDelete