Peanut Butter & Jam

    我琴晚好想食peanut butter
and Jam 查麵包, 又唔知點解今日好早起身, 所以,今朝就好早去咗超市買Kraft's peanut butter and Wild berry Jam. 我都入到超市, 一定唔止買兩野咁少喇! 我係超市 行行下仲買咗一包brownie cake mix (因幾吸引,見d方法又簡單咪買),  之後, 買埋一盒gelatine powder, 糖 , blueberry yogurt , 芝士條 and 一包花生.  因為行行下超市好想整蛋糕食 , 所以買買埋埋唔少整蛋糕嘅材料. 自己都覺自己一時一樣. 哈哈!   究竟自己想食peanut butter and Jam 麵包, 定係想食蛋糕呢?  去完超市仲好唔捨得返屋企, 我仲去埋kitchen stuff Plus  (廚房&沐室用品專門店) 睇野, 雖然我 "咩"住一大個環境袋 ,但一入依間kitchen stuff Plus雙眼好似發光咁! "咩"住重野都唔記得! 我仲係kitchen stuff Plus 行咗好耐, 最後我買咗兩個整蛋糕嘅細模 and 一條好柔軟嘅沬手巾 , 諗住放係廚房沬手.    之後,我就行返屋企, 見沿途好多路都開始封 . 只係比人行, 唔比車行, 好彩自己今日無渣車 , 如果唔係我仲要更加多時間 先返到屋企!  我好仲意行路架! 無咩必要我都唔渣車架! 怕揾車位 & 塞車囉!
      
        



   返到屋企 ,我發覺自己右面shoulder 有d酸, 因為我今日係超市買d野,都幾重. 但整蛋糕嘅心態隨着shoulder 酸而無咗!  但我返到屋企就急不及代攞條麵包 出黎, 查peanut butter and Jam 食 ﹐ 唔..好好食呀! 其實依個食麵包方法係北美州好普遍, 個個小朋友都會食, 其實,我第一日係加拿大返學有個鬼妹就教我咁食, 她話咁樣好好食架! 我咪行出第一步跟住囉! 食落去又幾得意渦! d味道又甜,又咸. 我每次食依一個款色嘅麵包, 都可以食足四片方包
   架!哈哈!


          


   食完lunch去check email , 見到好多朋友覆email 比我,仲留埋聯絡電話. 我好開心呀! 原來作出第一步(主動聯絡人),就已經有咁大回響, 我真係好滿心歡喜, 好多謝Beauty Sandy and 爆炸魔女支持 plus 鼓勵!


              



我今日出街嘅收獲! (不過,唔記得影埋芝士條)





My lunch ---Peanut Butter & Jam 三文治



 甜品係..細細條雪條!仲細過我鑰匙包 都同d收銀d人話,我有環境袋,仲係照比膠袋我..激氣!






No comments:

Post a Comment