新傑作---牛油蛋糕

       今日星期四
, 好早, 好早收到個email,  由於自己臨瞓又無息手電 響聲, 而且, 我部手電一收到email 會係咁係度響, 所以, 我就咁..比電話嘈 醒咗. 瞓唔返 ! 之後, 就係雪櫃 攞野食, 就跟手去抹兩下雪櫃, 唔小心比我整裂咗隻雞蛋 , 我就同自己講, 不如將錯就錯, 就攞隻雞蛋黎整蛋糕喇! 見自己之前抄低 咗個blog 友食譜好耐都未用過, 所以, 我就決定整
牛油蛋糕
喇!  初頭以為牛油蛋糕要用好多牛油 , 但我抄依個食譜就唔係好洗落太多牛油, 都做到牛油蛋糕香味, 而且都唔係好難整,  無幾耐我嘅新傑作---"牛油蛋糕" 出爐喇 ! 焗個陣時已經聞到好濃,好濃...牛油香味! 自己仲成日係焗爐旁邊望, 望下幾時食得! 哈哈!

                        
   
        之後,我做完牛油蛋糕仲想計續做野食!  所以, 就做埋綠茶糕   ! 因此,今日一次過做咗兩個結作!   可能Brian就返黎多倫多 (今晚返), 所以, 心情特別興份 ! 而且, 過埋聽日長周末假期就開始喇!  放假係人都開心喇! 我個腦已經諗定有咩節目同Brian去邊道玩 and邊度食喇!.... yeah!

                                       


     我而家就開始睇緊台灣電視劇 "惡作劇之吻", 原來之前已經睇過一集, 但自己都唔知自己睇過! 自己真係蒙幣幣! 哈哈 ! 睇睇下又覺得幾好睇, 所以,應該會....計續追黎睇! 

                      
                                    


新傑作牛油蛋糕 with Peanut pieces (多謝我blog友: 爆炸魔女的食譜)




綠茶糕



No comments:

Post a Comment