Congee Night

           我三妹 and 五妹係香港返咗黎喇! 因為佢地就黎要開學嗎!   我因為要做野
,所以無出去探佢地, 由於她們仲有時差問題, 所以到夜一夜, 我仍然見五妹上網 , 就係咁我就心血來潮, 打個電話 比五妹同佢傾計, 雖然五妹係三歲時候就移民咗加拿大, 但她今次返香港, 五每講得好好玩, 而且仲好習慣香港生活添!  我地就係咁傾下講下, 由點幾鐘講電話, 講到零晨六點 . 真係講完電話可以出街食早餐  . 我地講電話講到電話都熱埋!都唔捨得收線.  都計續講講講! 哈哈! 真係煲粥 煲咗成晚!  

        

   

   而四妹就今朝起程出發 , 同d同學仔去咗旅行. 四妹今次會去Cuba玩呀! 我剛剛大學畢業,都即刻同個香港好朋友去咗Cuba 旅行! 真係陽光與海灘 , 我諗四妹今次去Cuba旅行一定會晒到黑晒! 因為我都係呀! 上次我去咗Cuba 之後, 都晒到成個炭 返黎,好耐先變返正常肌膚顏色


       
    
 

     早幾日(Friday),四妹係屋企 收到關於我d信件 , 四妹即刻叫佢男朋友攞比我! 我話唔洗咁趕喇!我返黎屋企先攞喇! 跟本d信件唔係好急架咋! 但四妹都堅決話要比d信件我睇, 佢話如果有d咩事可以快d知嗎! 就係咁,我lunch time 就收到四妹男朋友比我d信件.  真係多謝四妹嘅心意 and 四妹男朋友的運送!


         
  



以下d相係五妹係香港影嘅相(部分),我見得意咪post 下囉!




d熊貓好得意呀!我都未去過香港睇熊貓


7 comments:

  1. 原來你係大家姊,手下有幾個妹妹。我由細到大都好希望有個妹妹,大個左可以一齊行街,傾心事。

    ReplyDelete
  2. 我都係大家姐嚟嫁,不過成日畀人細佬妹虾。

    ReplyDelete
  3. 你哋屋企人相處得好好呀~~ 我... 極少同佢哋傾電話架!! 多數都係 一句起三句止架 !!!

    ReplyDelete
  4. 人大左更加珍惜與家姐相處的時間呢!

    ReplyDelete
  5. Mui:   我係排行最大,手下有四個妹, 但有d年紀相差幾遠, 不過都照玩埋一齊,所以,我細個果陣時屋企o曹得好利害! 哈哈! 大個咗就會去街行,食下野咁囉! 但仍然玩到癲,好o曹!  你都有個表姐同你差唔多年齡,right! 都可以同你傾心事。 小魔女:   ~ 咁啱! 大家都排行最大! 但我身邊d朋友都唔覺我似係老大, 哈哈!   ~~ 我同d妹就無咩蝦黎蝦去,但成日好o曹,好多野講! 炭炭媽:   我同d妹分開住,我有d妹又唔係屋企住,因有d妹係大學residence. 所以,都係周末先到見! 一見就講唔停,我媽咪成日叫我地靜d..但叫極都唔會靜到! 哈哈! 慧慧Jac:   首先好歡迎你係我個blog留言! 我同d妹係分開住, 而且有d妹係大學residence. 所以,都係周末先見到面. 所以,一見面就好珍惜相處時間! 你有個家姐架? 我就係屋企排行最大,但我身邊d朋友都唔覺我似家姐. 我都唔知點解!?  

    ReplyDelete
  6. Vicky: 原來你兩個妹係返香港玩!! 你三妹同五妹係香港幫你買咗咩嘢呀??張相個Kitty係咩嘢嚟架?? 我想問:你係咪全家人都係加拿大?香港有冇親人架?如果第時你有嘢想我係香港幫你買,我可以寄俾你都冇問題架,最緊要你唔好介意就得啦!!

    ReplyDelete
  7. 爆炸魔女:   ~ 三妹 and 五妹唔止去過香港,仲去埋日本 and 澳門. 所以,時間都幾趕! 她們買咗衫,零食, and 中文小說比我! 她們係香港都有自己野要買! 我有依幾樣野做手信,已經開心到不得了! ~~ 張hello kitty 相,係五妹行香港某個商場,見到有個hello kitty板, 所以,影比我睇!我見cute 就post 上黎囉!   ~~~ 我所有親戚朋友都係香港. 什至爸爸,媽咪 and 我大部分d好朋友都好多係香港生活. 而且daddy還在香港工作. 但你好有我心, 想幫我買野! 仲話要寄比我! 你知唔知呀! 我聽到之後,好感動呀  !  其實, 我有好多野都可有可無都得! 如果我想買嘅野,係加拿大係無! 我會諗方法去揾野代替! 而且好多日常用品,加拿大都有. 而且我已經算好好,多倫多有好多有規模中式貨品店 and 商場! 所以你唔洗擔心! ~~~~ 我叫你幫我買野! 仲怕咗住你. 你仔仔就開學一定會好忙,好多野要跟! 但如果我真係好有好有需要 ,我會唔客氣揾你架!哈哈 ! 你真係好有我心呀 ! thanks!

    ReplyDelete