Milk tea ?




奶茶 and 一本書, 係下午消閒嘅好配搭




咦! 點解杯奶茶倒轉咗都唔倒瀉!?




係奶茶糕, 我自創嘅新產品 (有落d朱古力粉調味)




                             

  係用奶茶整嘅奶茶糕!  其實依個食譜都係由綠茶糕現變而成! 我專登用茶杯
黎成載住d奶茶糕! 遠睇望落去都似一杯奶茶! 哈哈!  但今次我做依個奶茶糕就比較甜咗d! 下次會記緊減少d糖份量!  前排煮飯之前都掛住睇書, 而家, 時時刻刻都掛住NDS 裡面嘅遊戲. 我諗我前排係書櫃攞咗 d書出黎, 諗住睇! Now, 我都無心情睇
, 因為NDS 已經佔據我腦海裡面喇! 中了NDS 毒!哈哈!

                        

依d雜誌 and Archie 漫畫係未買NDS 前睇! 而家都放埋一邊, 係咁玩NDS 喇! o喜o喜!

No comments:

Post a Comment