他走了

        今日心情
有點兒唔舒服 , 一來天氣馬馬

! 二來, Brian要離開多倫多一陣, 飛 去西岸   探屋企人(因他是西岸人),所以,依個星期都會自己食飯 , 依個星期無人同我爭NDS玩, 又無人"的"我行街喇!

                  


                          
    今朝一起身
就好忙, 因為我要幫Brian's 媽咪 burn碟 , 到下午返屋企煮定個小食 ,等Brian 早放工有得食!  無幾耐我放工, 我就見到Brian係我屋企食 緊我準備比佢嘅小食
,  之後, 我晚上八點幾送Brian坐機場巴士 , 好唔捨得呀 ! 不過,唔緊要喇! 都係八日o者! 好快!而且他都係陪佢parents打下 .   送完Brian上車之後,我就自己返屋企
煮晚餐! 一打開冰櫃 有我至愛食嘅雪糕 and 雪條 !係Brian臨走買.. so happy! 雖然我屋企不流都會有雪糕, 但雪櫃無端端多咗野我實知, 真多謝Brian!

                      
                   


      唔知係咪依排我同Brian都沈迷玩nds
, 而且出街又多野!  我發覺自己有好多家務未做! 衫 ,床單 都夠時候洗 , 又有好多衫 ,褲 等住我熨 ! 又有好多地方都有好多塵, 要抹,要掃 and 要吸 ! 又有d garbage未分類!  而且我電視 錄低d野都未有時間睇, 我pvr 就爆! 好似突然間好多野做添
! 仲有呀!我相機 有好多相仲未post上黎比大家睇! 真係要收心養性做家務 and 插入返寫blog 嘅懷抱!

                    

                              

       都係唔講咁多,我要做家務喇 !

   
                     
               


依個係我煮比Brian嘅小食(羊扒,薯仔 & 蛋)! 原來而家坐飛機飛內陸係無飛機餐食,所以,煮個小食比Brian


Brian臨離開多倫多買比我嘅雪糕 and 雪條! (禮物)






以下兩張相係我星期日Aug19煮嘅dinner (羊扒,薯仔,& 蟹沙律) & lunch (公司三文治).


 

No comments:

Post a Comment