由朝"食 & 行"到晚

     八月四至六號係加拿大長周末假期. 我差唔多日日一起身就係咁食 & 出街行!
     


   第一日, (Aug 4, Saturday)我一朝早就起身 , 因為我無隱型眼鏡藥水, 雖然, 我唔帶都ok, 但想去街清楚d﹐所以, 行去藥房買. 原來, 周末晨早行街都幾正, 因為條街無咩人, 唔洗行路好似跳舞咁 !  唔知係咪加拿大樹木 , 花 草太多, 我間唔中都會有鼻和眼敏感. 流晒鼻水 and 眼水 , 由於流眼水多. End up 都係無帶隱型眼鏡! 真係晨早落街行晨運! 哈!

      

晨早條街無咩人, 見d 廣告poster幾靚就影!





依間係藥房黎0架! (可以話係香港萬寧), 你睇下個朱古力貨架, 幾多朱古力賣!


            
  
           之後, 我就去咗Niagara Fall o路! 係呀! 又入去玩 o路! 因為我係我屋企行五分鐘就有
巴士直去Niagara Fall, 所以, 得閒就同Brian入去玩下, 入咗去就去咗一陣賭場, 就去咗食野! 首先, 係Burger King 食lunch. 由於我唔食牛肉 , 所以, 我就 order 咗 BK Big Fish . 而Brian就order 咗Triple Burger. 嘩! 我見到個包咁高, 我自己都有d飽! 但我地兩個唔洗一陣咩野都清晒,包括薯條 , 汽水 都清埋,  哈哈! 雖然, 食咗個咁heavy lunch. 但我地竟然, 再行去食 dips朱古力芝士蛋糕. 因依間甜品店鋪實在太吸引! 經過就好想入去! 食完dips 朱古力芝士蛋糕 , 我仲去買糖食! 一邊行街, 一邊食! ...又一邊影相! 哈哈! 行行街下, 有d 熱, 就入咗去Tim Horton (咖啡店) 買野飲 .  行到差唔多回程時間,  就上巴士, 返到屋企雖然晚餐時間, 但我仲唔覺肚餓. 但Brian 見大家都唔肚餓, 就去chinese 鋪頭, 買飯盒. 買定放係屋企等肚餓先食! 因為我星期六不流都好夜瞓, 要追深夜中文電視 (重播: 衝上雲宵)嗎! 但我返到屋企換完衫 , 就忍唔住攞個飯盒食, 仲攞埋紅酒出黎飲! 哈哈! 真係non-stop eating 的一天.
       
     

去到Niagara Fall,我係坐後面架巴士黎到架!

落車即影張相先!見唔到個Fall呀?



<--Niagara Fall個景!


Lunch time (Burger King), 我食魚柳包                 Brian 食三層burger ....見到都飽! 哈哈!





到糖果店, 係門口就見到咁靚嘅朱古力玻璃櫃, 一定忍唔住入去買甜點食!




我 order 咗 dips chocolate cheese Cake, 仲有花生碎 and Reese朱古力碎係面! Yummy!





坐係露天地方食冰凍芝士蛋糕with warm chocolate 脆皮.





食完野, 就行街, 我見咩都影一餐, M&M 公仔         杯雪糕幾大杯,係雪糕屋門口影




間Candy 店門口幾colourful, 隻長頸鹿好可愛         我仲買咗包糖, 一邊行街, 一邊食!





行到倦,去咗咖啡店買野飲,依個係咖啡店的甜點! 飲完野又周圍影,見唔見到座大廈係打穔0架!




依張相係影個搭 &  花!搭頂上有restaurant!        我後面d花幾香架!




係間石屋仔裡面..未見過, 所以又影,後面係個Fall    見地下d格仔竟然有楓葉圖案呀! 幾有心思吖!




去完Niagara Fall成個人散晒 , 晚餐係chinese食店買飯盒(星州炒麵 and 咸魚雞粒炒飯 ), 但食咗少少,就去咗雪櫃攞 blackberry雪糕食! 味道馬馬! 見未試過就買黎食, 食完下次唔會買! 哈哈!


7 comments:

  1. WA~~~~ d desserts 好吸引呀 !!!! Nigara Falls我都好耐冇去lu.....今個long weekend我去咗Blue Mountain!!

    ReplyDelete
  2. 見加拿大風景和食物咁"正" 真係想去一次呀!~

    ReplyDelete
  3. Vicky: 你地真係由朝食&行到晚喎,你地真係食咗好多嘢,好彩你地又要行(做運動)咋,如果唔係就消耗唔到卡路里喇......我覺得你同男友真係好恩愛,成日都去拍拖拖,仲好似小朋友咁,鍾意食嘢食嘢再食嘢!!

    ReplyDelete
  4. 食咁多野記住要做運動呀!

    ReplyDelete
  5. 呢個假期都幾充實喎~~ 又食又行街~~ 見到都爽呀

    ReplyDelete
  6. Flying Cupcake: ~ 係呀!Blue Mountain好玩嗎?我年年冬天都話想去Blue Mountain, 但年年都無去! ~~ 我周不時都去Niagra Fall 架! 裡面d風景好正! 而且, 好多野食架! 此終, 旅遊區成日都有新野睇! 你得閒咪去下囉! 小威威: 你成日都係香港, 新界, 九龍,周圍走,我以前係香港住都無你去得香港咁多個地方! 係呀!加拿大d風景係靚架! 有機會就黎加拿大旅行喇!

    爆炸魔女: ~ 我諗我身上d卡路里增加唔少, 雖然,係有周圍行, 但我諗都要做下運動 and 食d清淡野先至可以低消到我依個周末所食的高脂食物喇! 哈哈 ~~ 我諗你同你先生拍拖個陣時都應該好sweet 啦! right? 我同我男朋友都仲意行街 and 食野.....所以,咪成日出街囉! ~~~ 你知唔知我都想有個仔仔, 好似你仔仔咁乖, 都係唔好諗, .....我還未有勇氣做依樣野! 養小朋友真係唔係想像之中容易! 心樂: 你好好呀!你係你個blog周不時都教人點keep 好身形, 而家又提醒我要做運動. thanks! 我依排都食沙律...食返清減d!但放假當然盡情享受喇! 炭炭媽: 見放假當然食 and 玩得盡情d, 有得食有得玩當然開心&充實, 哈哈!

    ReplyDelete
  7. 妳個胃都好努力咁消化d野食喎,呵呵,最衰我消化力弱,我唔食得奶類野,所以芝士&雪糕我都唔食得架,嗚嗚……不過我好鍾意食tim horton架!(^0^)我係加拿大既時候,同老公去睇日出,係湖邊同d海鷗呀鴨呀咁一齊等日出,凍到癡線……(>.<")睇完拿拿聲去tim horton度買杯熱朱古力&曲奇食,正!(*.*")d冬甩holes我勁鍾意食呀,而家賣幾錢呀?
    [版主回覆07/31/2008 10:06:00]細win:   唔食得雪糕and cheese,我唔濟架!! ...因為我太喜歡食雪糕and cheese 喇!!    Tim Hortons 係加拿大可以話周圍都係架!! 而且, 價錢大眾化, 而且, 加拿大冬天凍, 手上有杯熱飲...人都醒神啲!!! 熱chocolate ...大杯裝都唔差唔多$2 cdn...好抵飲!

    ReplyDelete