Yogurt 蛋糕

     
      琴日買咗兩個新蛋糕模

, 今日就想試下.  見自己雪櫃 有blueberry yogurt , 就開爐 整blueberry yogurt 蛋糕    喇! 依個蛋糕就係我嘅早餐 喇! 我早餐有着落喇! 依個蛋糕又係無落牛油 ,  都只係落橄欖油
, 所以,係我心目中都幾健康!  其實, 依個甜點我都做個幾次, 今次做得比上個幾次好味咗d, 可能我今日無做得咁急, 每個步驟慢慢黎!  所以, 有依個咁好嘅結果.  其實, 自己整蛋糕甜點. 都只不過係過下手癮 &貪得意,當係玩架! 哈哈!
  所以, 自己做d 蛋糕味道越黎越有進步! 自己真係好開心架!

      
        


       今日,我整完蛋糕之後, 就順便洗埋廚房
.  周圍抹 ,抹到連晚餐差d都唔記得煮 . 我晚餐都係求其整三文治 食就算喇!

          





新蛋糕模,有心型, and 長方形! 我都係貪依兩個蛋糕模細細個先買!
因唔洗切就可以食囉!


拆咗蛋糕模的蛋糕!


原來心形蛋糕模個果蛋糕反轉咗,都幾好睇 用fat free yogurt做蛋糕,更加健康!






No comments:

Post a Comment