晚餐有幾豪?

   星期五
, Aug 3, 好開心, 因為星期六開始放長周末假期, 到星期二 先至開工, yeah!  我一早叫Brian放工就要係商場門口等我, 進行我地長周末之旅!  我 met Brian之後, 我就除即去商場裡面間超市買野先, 因我有 "放假心領空虛恐懼症" 因我覺一放假,  加拿大所有店鋪都唔會開, 所以, 我一定要買 好多, 好多食物放落雪櫃 , 就算雪櫃d野食係夠我食足成個假期, 我都照買! 唔買就成日囉囉戀, 好似世界末日咁! 雖然, 近年, 有好多店鋪都會係假期, 照常迎業, 但我點知邊間開or 唔開, 真係費事上網揾! 總之,  係長周末假期, 如果我拿起手想食野, 打開雪櫃就得! 個心 會定d!

    
  去完超市, 行咗個商場一陣, 就去咗飲野 ! 入到飲野地方, 就想食埋野, 就求其order 咗個bagel食, 見間店鋪貼晒d poster話, 有iced latte飲, 就叫杯iced latte! 我未飲iced latte之前,見到杯iced latte嘅 臉相, 幾d似港式凍奶茶! 但當我飲第一啖之後, 我同Brian講, 我下一次唔 會再叫黎飲, 因為實在太唔好飲. 但無計天氣熱, 又口渴...所以, 都飲咗一半! 哈哈!

依杯iced latte 似唔似港式奶茶呢!?但一d都唔好飲! 下次唔會再order!



  之後, 我就返屋企 , 進行晚餐 工作, 因依個晚餐工夫都幾煩復! 之唔係,....我要拆蟹腳肉 囉! 晚餐係食.....蟹肉三文治 , 本來諗住星期五就出街食, 但近排天氣熱, 同Brian 出街行就最辛苦, 因他極度怕 , ...所以,我就令願係屋企整野食! 由於係屋企食咪豪dd, 夏天食冰涼嘅 蟹肉夾三文治 好有清爽感覺, 一定有胃口喇! 而且配菜有紅酒 , pate (法語: 肝醬)  查 crackers 食, 仲有creamy cheese cake (但有少少失敗) and 一早整定嘅椰汁糕 ! 都好豐富吖!? 攞d蟹腳咁食, 我覺得好豪架喇!哈哈!  今餐係假期嘅好開始!

      
 

我係度拆蟹腳肉
,拆得非常多隻蟹腳, 一餐都食唔晒!


<--蟹肉呀!

晚餐係蟹肉三文治配紅酒, yeah!




          ^
仲有pate & cracker!                         Cheese cake (放入焗爐之前),由於焗完失敗,so無影相


<---椰汁糕with 淡奶



5 comments:

  1. Vicky: 嘩,又真係食得好豪喎,o個D係長腳蟹,都幾貴架,仲要用嚟整三文治添,我實唔捨得喇(因為我係師奶仔嘛! ).....如果有蟹肉剩咗,你可以用嚟整意粉Y,加個白汁,一定好好味架!! Cheese cake失敗咗係咪cheese發打得唔夠呢?你去呢度睇吓發打cheese嘅技巧,睇吓第日會唔會有進步.... http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007071004428

    ReplyDelete
  2. 用啲蟹肉整個沙律食都好喎~~ 嘻嘻!! 呢排你哋食得咁豐富 應該增左唔少磅啦    哈哈哈

    ReplyDelete
  3. To: 爆炸魔女 ﹐   我平時食野好求其, 見放假咪食豪少少囉! 到依家, 我個冰格仲有蟹肉剩, 係渦!用下黎整白汁意粉都好! 我男朋友都仲意食白汁意粉. 我今次整芝士蛋糕失敗做得太急喇! 所以miss咗d steps! 下次慢慢整會ok...但我都有去你比我個果網頁, 內容好清楚呀! 學多d野! 炭炭媽:    有呀! 我第二日就用d蟹肉整沙律...夏天食d清涼d野會舒服d. 係呀!依排增磅呀! 平時要食得清減d! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 原來Tim Horton's新出iced latte? 我多數要iced cappucino, 不過你話唔好飲,我諗我都係唔會試。 你好好心機 拆蟹腳肉整三文治,你男朋友真有福 ! p.s.得閒黎我個blog呀!

    ReplyDelete
  5. Mui,  ~ 好多謝 and 歡迎你係我個blog留言, 我平時都唔係好飲latte 嘅喇! 但見Tim Horton 新出咪試下囉! 但個結果令我唔係好滿意, 但Tim Horton 好 "參次" 有d店鋪會沖得好好! 有d就馬馬! 你貪得意都可以試下! 哈哈 !          ~~ 夏天天氣熱, 無未胃口, 所以,咪整蟹肉沙律三文治, 而且又放長周末假期咪食豪少少! 哈

    ReplyDelete