NDS

  Yeah!!!!!!
終於,買咗NDS喇! 好開心呀! 星期五 , 一放工就去買, 我買咗白色, 因為黑色好多人有, 其實,想買粉紅色, 但如果男朋友係街玩粉紅色咪好乸囉! 所以, 決定買白色! 而且買埋兩隻期待已久嘅Mario game. 一隻係mario kart, 另一隻係Super Mario Bros. 容許比我講多次 "好開心嗎?".  因為NDS 係男朋友送! 都有d surprise 會買! 多謝晒 , Brian. 哈哈!



我部白色NDS and Game!


   買完之後行咗一陣mall. 順便睇下有無walk-in視光師, 答案當然係無喇!算喇! 我都係唔強求, 都係等自己果個視光師喇! 再之後, 就去咗食晚飯
, 食chinese 野! 去咗食粥粉麵!初頭好肚餓, 所以叫咗好多 , 到後尾都食唔晒! 但有打包! 最後返屋企當然係咁攞住部NDS
玩到唔停手! 玩到深宵都唔捨瞓!
 !   

                    

       到星期六 我都無出街, 係屋企玩NDS. 男朋友都被我感染愛上玩NDS. Now,要輪住玩! 哈! 星期六晚餐都係打邊爐 , 因為唔洗煮, 又唔洗我粗刀
, 就咁係冰櫃攞d肉 出室溫解凍,就得,  慳返多d時間玩, 而且又可以清下冰櫃d野食! 一舉兩得!  到晚上, 仲一邊睇"衝上雲宵" 一邊玩NDS. 玩到手汗都出晒!

               


Mario Kart 好好玩嘅!                                           Cooking Mama 都好好玩


<--當然有玩hello kitty game, 日文都照玩

                  

我比人(Brian)
偷拍我玩NDS呀!                   
  我個樣玩得幾專心!




              
                  
          到星期日 , 我要出街喇! 因為應承咗男朋友, Brian去食早餐! 今日起得切身喇! 去咗麥記食
 , 我發覺係麥記叫早餐d人, 個個叫完都攞張單係咁check. 乜原來麥記好容易計錯數
架? Anyway, 去完食早餐, "嘀"咗Brian同我去咗行街, 其實, 我行街嘅目的都係想買NDS 嘅保護套, 哈哈! 去咗一間韓國人開嘅精品店, 我男朋友見到Mario就顛咗
! 咩都想買! 好彩比我Stop 得切! 哈哈! 而我就想買關於hello kitty 個d產品. 但hello kitty 精品就無樣係關於NDS, 但我就買咗張Hello kitty  "木台"  "輾" , 平時食野都可以對住hello kitty, yeah! 之後, 去咗EB (加拿大賣遊戲物品專門店) 睇下有無NDS 保護套, 又比我男朋友揾到個透明保護殼, 而家玩NDS唔怕d 手汗感染我部機! 其實, 我聽d香港人話要貼d保護貼紙係NDS 個touch screen 道? 究竟係咪需要呢? Now,自己都唔理照玩住先!   我仲唔乖買咗一大推零食



諗住一邊玩NDS一邊食
! 而星期日晚餐我都係求其煮個公仔麵食
就算! 我算唔算玩到費枕忘餐! 哈
! 連blog 都好多日無寫!


               


麥記早餐!
                                             麥記新出Grilled chicken wrap, 我得閒會試下!



<--零食, 透明殼, & hello kitty"木台" "輾"

No comments:

Post a Comment