香蕉朱古力蛋糕

    咁多生果之中, 除咗西瓜
外, 我就係最仲意食香蕉 架喇! 點解?? 因為我比較懶, and 貪方便--- 香蕉, 又唔需要洗, 唔需要切, 就咁撕開皮 就食得! 所以, 香蕉就成為我最愛嘅生果! 而我就最仲意食起晒斑點嘅香蕉, 因為, 會香d囉! 係屋企裡面得我 and 吳爸爸仲意食香蕉依樣生果! 所以,多數都係自己 or 男朋友買先有得食. 

      
    以前, 我好仲意整香蕉蛋糕做snack or 早餐! 但每次都要用牛油 先整到, 有日, 去咗Flying Cup Cake個blog 見到, 原來整香蕉蛋糕唔洗用牛油都得架! 所以, 即刻抄低 個食譜, 等自己屋企d香蕉 出斑點就即刻整 
"香蕉蛋糕". 今次整依個甜點完全唔驚, 因為, 自己之前都整過! 整嘅時間都唔係好耐, 一陣間屋企就全來香蕉嘅香味! Yeah! 又成功咗!  我覺得依個香蕉蛋糕比我自己之前整果d香蕉蛋糕健康d! 因為,依個香蕉蛋糕係用植物油做囉! 


   
     好多謝
Flying Cup Cake 嘅食譜!

      


啱出爐嘅香蕉蛋糕         
拆咗鋁紙嘅香蕉蛋糕



<--切開咗嘅香蕉蛋糕,味道唔錯,可以做早餐喇!


6 comments:

  1. 難唔難整嫁??

    ReplyDelete
  2. 有無預埋我架,我都好想食呀~haha~

    ReplyDelete
  3. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。10 August 2007 at 04:27

    我都好鍾意香蕉味的蛋糕 自己整好,可以調較甜味又健康好多

    ReplyDelete
  4. 好似好香好好味喎, 等我都搵日試吓先, 無落牛油幾健康, 做早餐啱晒 !!

    ReplyDelete
  5. 小魔女: 唔難整架! 我都係跟d blog友學整! 整定d蛋糕,一起身就有得食! Heiki 媽咪: 乜你都仲意食香蕉蛋糕架! 我屋企得我and daddy食依樣野! 我而家自己住,所以就整比自己食當早餐! 你都想食呀! 如果我有機會返香港,又返得長d時間,我會整比你食架! 其實,我想整比你仔仔食多d, 你仔仔咁可愛! Miss Cheese Cake: 自己整當然可以健康d,唔會太肥,你知喇!而家做女仔唔可以太肥0麻! Beauty Sandy:  你近排都成日整甜點渦! 哈哈! 而我整甜點就係睇下雪櫃 or 廚房有咩剩就整咩! 但依個甜點係個blog友學返黎! 只係落油咁健康, 當然學整喇! 做早餐一流!

    ReplyDelete
  6. 我都好鍾意食香蕉架!因為個口感好好,哈哈。不過我老公又唔鍾意食……我地d口味相差太遠……就好似我鍾意食榴槤,佢唔鍾意……我鍾意食豬肉,佢就鍾意食牛肉……
    [版主回覆07/31/2008 13:32:00]細win:   ~你同你先生平時出去食野, 咪要就大家囉!! 你要食牛肉, and 你先生要食豬...哈哈!! 但咁樣咪唔洗爭野食囉!!    ~話時話, 我係唔食牛肉架!! 但好彩我男朋友Brian 唔太好, 所以, 我哋都唔洗話太就大家啲飲食!!! 況且, 我除咗牛肉, 咩都食, 連 榴槤都食架!!

    ReplyDelete