綠茶糕

      Brian成日都話想食綠茶糕
, 問我識唔識 , 他係我面前話比我知---好想食綠茶糕好幾次, 好喇, 好喇! 我終於"得"起心肝去超市買gelatine powder 喇! 開始整綠茶糕.  我其實都係第一次自己整綠茶糕, 都驚自己會失敗, 但整整下仔發現綠茶糕同整椰汁糕嘅整法都差唔多. 但攪拌時間要長d. 即係要有多耐性喇! 


          

    登登登鄧
我個green tea pudding 出場喇! o喜o喜! 因為, 自己第一次整, 所以,我自己都唔敢試先, 就比Brian試咗先喇, 他話
"好食", 仲問我整咗幾多杯!! 好想食多杯渦! Yeah! 又成功咗喇!   
                               
          

    唔知點解依排Brian一放工就問我有無整凍野 唔通他真係 食綠茶糕  定係想食凍野燒暑呢

Anyway, 自己整d食物有人欣賞, 已經好有滿足感!

         

雪凍咗嘅綠茶糕呀!                                         依杯都係綠茶糕, 但唔同容器 o者!




後記
: 我其實馬馬地依個綠茶糕, 可能我喜歡綠茶味配雪糕多d! 但Brian非常enjoy 依個綠茶甜點, 隔咗一日就食晒, 仲問我會唔會再整! 我見咁欣賞, 所以, 再整!


9 comments:

  1. 如果加D Cream 可能仲好d...

    ReplyDelete
  2. 綠茶糕 我未食過呀,係咪好好味架

    ReplyDelete
  3. 小威威:   我食綠茶糕之前係有落d cream 先食架! 但我男朋友就仲意就咁食囉! Heiki媽咪:    綠茶糕, 其實同椰汁糕差唔多! 我男朋友喜歡飲綠茶, 所以仲意食綠茶糕囉! 有時, 係我依邊嘅chinese restaurant都有綠茶糕依個點心架!

    ReplyDelete
  4. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。10 August 2007 at 04:06

    應該好食吖,因為我喜歡綠茶~~

    ReplyDelete
  5. 綠茶糕 ??  我仲以為係一盤倒出嚟再切一件件, 原來好似杯啫喱咁 !!  

    ReplyDelete
  6. Miss Cheese Cake: 我就馬馬地綠茶糕,但我男朋友勁仲意,周不時都問我整唔整! 因為佢話好有日本feel嘅甜點! Beauty Sandy: 其實我照椰汁糕嘅整法,但用綠茶粉, 就變成綠茶糕!

    ReplyDelete
  7. green tea pudding係我飛費黎架!我成日都想食,但就成日都無整
    [版主回覆02/08/2008 04:07:00]陶陶夫人:   ~你真係睇返我以前啲blog 呀!! 我好感動呀!! 講真,我以前寫啲野都幾悶,你都照睇, 真係怕悶親你!!!   ~你都喜歡食green tea pudding 架!! 我就ok 仲意喇!! 因為我喜歡食綠茶雪糕多啲,係夏天我男朋友超級喜歡green tea pudding..一放工就話要食, 我話無材料,仲主動幫我買架!! 好好笑!!   ~你有無green tea pudding 食譜!! 如果你想要,我send 比你吖!!

    ReplyDelete
  8. 好丫!就係等你講呢句呀...哈哈! 食譜丫唔該! 我要了解一個人就要睇佢既野,一d都唔悶丫~日常發生既事你我他都同樣會發生!
    [版主回覆02/09/2008 07:24:00]陶陶夫人:   ~好touching 呀!! 你好了解人呀! 我初頭寫blog 都係為自己,寫低自己事, 等自己弟時睇返會記得!!  後來多咗人比回應我!! 都識咗唔少好傾朋友, 你就係其一!!   ~我遲啲send 個食譜去你留言篇個樹吖!! ok!! 唔洗唔該,交換心得!!

    ReplyDelete
  9. 我老公都勁鍾意食綠茶味既野架!不過我就麻麻……可唔可以share個食譜俾我?
    [版主回覆07/31/2008 13:27:00]細win:   我同Brian 對綠茶味道都情有獨鐘架!! 但我對綠茶糕就馬馬喇!!! 我依個綠茶食譜, 唔係成日都會成功, 所以, 我費事post 綠茶糕食譜出黎喇!!  

    ReplyDelete