新髮型



      啱啱過去嘅星期五
Aug 31,真係好忙,做咗好多野! 首先, 去咗驗眼同決定買用完即棄隱形眼鏡, 又同Brian食lunch and 行咗陣街! 之後, 黃昏時段就去剪 頭髮,  嘩! 剪完頭髮真係好清爽! 因為剪到短過膊頭! 連沖涼個陣時發現唔洗用咁多時間同唔洗用太多shampoo 去洗頭,   哈哈 ! 剪咗頭髮真係非常舒服! 早知,就早d剪喇! 夏天無咁熱!  而家秋天都就到...先剪短, 真係非常涼爽! 哈! 今年, 一定好早就要帶頸巾出街喇! 因為夜晚去街,開始感覺到條頸有d涼!



      到夜晚我就同Brian渣車 ,去我屋企附近新開嘅唐人經型嘅超市行 (名叫T&T), 最好係門口有車位, 而且,依間唐人超市, 除咗買唐人野, 仲賣埋外國野, 可以話一站色! 雖然,有d貨物價錢比出面貴d,但我覺"籍".  其實,我屋企附近都有唐人超市,但我覺有d唔清潔 .  而且迫車相當難, 所以我唔去架!   係T&T 買咗好多野! 但我反而覺我男朋友非常開心. 我都未見過他去買餸會咁開心!? 所以,買咗好多野! 有燒味, 估魯肉, 餅,and 一d唔等洗嘅野 !.... 我男朋友仲約我星期日再去! 都唔明 我男朋友咁喜歡chinese野! 但叫他回港就諗咁耐,真激氣 !




     今個星期五好開心,因為長周末假期開始喇! 我星期四 晚已經急不及代, 同Brian嘆茶, 預祝長周末來臨!







新髮型




燒鴨 and 古魯肉


Brian買比我嘅手信, 非常好飲嘅英國茶!


 

10 comments:

  1. 果然剪得好短,謢髮素都唔使落咁多! (你張相可以做passport photo ,背景乜都冇 )

    ReplyDelete
  2. Vicky:  嘩,真係剪咗好多頭髮喎,你又會鍾意短髮多d嘅,我就唔捨得剪短喇!!... 呢幾日唔見咗你,我有d擔心架,如果再見唔到你post新嘢,我就會留言睇你有冇事架!! Brian返咗嚟,你開心晒啦!!

    ReplyDelete
  3. 咕嚕肉,我既至愛 新髮型好清爽!

    ReplyDelete
  4. 我都讚成阿 "Mui" 的說話!~

    ReplyDelete
  5. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。5 September 2007 at 07:25

    短咗好多呢,不過會好舒服啦~

    ReplyDelete
  6. Reply all message: 高貓貓: 哈哈! 係渦!可以做passport 相渦! 我其實讀書個陣時d頭髮仲短呀! 自畢咗業先留返長d 爆炸魔女: ~ 我不流都係短頭髮架! 係開blog之前都係短頭髮架! 哈哈! 係我近排留長咗! 我以前讀書個陣時仲短呀! 因為剪短一次唔洗成日再去幫親髮型屋囉! 我諗你一定係留咗頭髮好耐喇! 唔捨得剪短渦! ~~ 你好好好關心我呀! 我早排放長周末,同Brian周圍去行.回到家都好tired. 而且放完假一定會有好多野做, 所以,少咗上黎update. 令你擔心,真係唔好意思! ~~~ Brian返咗黎喇! 當然開心晒喇! Mui: 你仲意古魯肉架! 我都ok仲意喇! 咁你咁仲意食,咁你識唔識整呀? 而頭髮,我好耐先剪一次架! 所以, 去幫親髮型屋就剪短d囉! 而且,我以前不流都係短髮多!短頭髮係清爽d 小威威: 多謝! 讚賞! 短頭髮真係清爽d. 你都仲意食古魯肉架!! Miss Cheese Cake: 短頭髮容易打理! 所以,舒服好多!

    ReplyDelete
  7. 你張相影到好似影證件相咁認真架 !! 英國茶係咪真係咁好飲架 ?!  如果係等我叫阿妹買罐俾我先 !!

    ReplyDelete
  8. 個新髮型真係好清爽,好好睇呀~

    ReplyDelete
  9. Reply Message Beauty Sandy: ~ 我咩茶都飲,中國茶,日本茶, 英國茶咩都飲!! 如果only 講英國茶, 我就偏愛Earl Grey 英國茶. 味道香, 唔會話好農! 但飲英國茶我會mix cream or milk 架! ~~ 好多人都話我似影passport 相...哈哈! 睇睇下又幾似 Heiki 媽咪: 剪完頭髮真係好清爽, 我應該早D剪,因為而家開始有d 秋意, 怕遲d天氣涼了,會容易凍親! 我諗我今年會好早就帶頸巾!

    ReplyDelete
  10. 我好鍾意幫我細佬&老公剪頭髮架,大家都讚我剪得好,嘻嘻,我都好滿意呀。
    [版主回覆07/31/2008 13:36:00]細win:   ~我有時都會自己同自己修下頭髮架!! 我有時又會多手,幫我男朋友Brian 修返兩下!! 哈哈!! 有時, 一長少少就話去salon...真係好貴架!!   ~原來,我哋兩個都有剪頭髮潛質!!! 因為我每次幫Brian 修頭髮, 他都話ok 架!!

    ReplyDelete