無喇喇--整cookies

          放工的時候
, Brian話突然間想食半生熟拾蛋 , 我話咁簡單! 好喇! 返到屋企就整拾蛋比Brian食喇! 半生熟雞蛋, 要時間調校好好! 才會令蛋白熟, 但蛋黃仍是liquid狀.  拾雞蛋過程,我全程望實個鐘, 以免萬無一失! 登登登鄧, 得咗! . 美味嘅半生熟雞蛋出現喇! 完成Brian放工的小願望.


                            


          但我拾蛋之前發生咗d小插曲, 我係雪櫃攞雞蛋個陣時,自己又唔小心整裂隻蛋! 都話依個雪櫃 擺雞蛋嘅地方唔就手, 有時攞雞蛋都會唔小心整裂其他雞蛋! 都唔緊要喇! 我將隻裂咗嘅雞蛋,攞黎整cookies. 還掂上星期自己話想食cookies .  我就係咁,無喇喇! 入廚房整cookies....無幾耐, 就聞到嘅香味, cookies 出爐 喇! 但味道唔係我預期中嘅味道, 所以, 我覺唔成功!  No good!!! 但Brian就照食,唔知係佢肚餓,定口痕! 一出爐就吃了好幾件, 他仲去沖埋茶 . 好好笑!
          早知, 就跟我blog 友(爆炸魔女)學整cookies 喇!因為她d cookies 做到好似Mrs. fields 囉! 



                              


望落去好似幾好,但都唔似Mrs. Fields cookies 嘅! 所以, no good!!



半生熟雞蛋



No comments:

Post a Comment