Sky Wheel

         星期六(Sept 1)去咗Niagara Fall,除咗入賭場
玩咗一陣, 行咗陣街..我買咗支hello kitty 筆.  之後, 去wendy 食lunch   , 因唔係好洗排隊,  而且一定有位坐! 食完野! 就去坐sky wheel 喇! 終於,都要同Brian坐一次, 但都幾好玩,可以睇睇到好多風景,望到好遠! 而且,坐摩天輪比我想像中舒服! 因為我好似第一次坐,可能細過坐過,但實在太耐,記唔返! 我同Brian坐係摩天輪個陣時,係咁影相 ! ...哈哈! 我覺好好笑! 因我覺得我地兩個好似記者咁囉!  哈哈! 但我發覺自己有d怕高 , 到魔天輪去到最高點,我竟然有d唔想望落去地面嘅感覺. 真係比以前細膽咗! 但有機會都會再坐多次, 唔浪費時間影相影景 , 純水坐, and 欣賞景色.  

       

    玩完摩天輪, 去咗食好好味嘅雪糕 , 因為Niagara Fall 周圍都聞到雪糕筒香味! 所以, 忍唔到口, 唔係好餓都買雪糕食, 順便揾個地方坐下 and 睇相 .


        

準備坐sky wheel,係sky wheel 入口影相.


 


睇下摩天輪呀! 都幾多人等坐,但唔係等好耐就有得坐!





靚仔先生幫我開摩天輪的門!




上摩天輪之前影架!





摩天輪上面影嘅風景!




都係在摩天輪上面影嘅風景, ...左手面係美國嘅fall, 右手面係加拿大嘅Niagara Fall




係摩天輪裡面嘅我, 好似笑得好驚咁! 因為我比以前怕高!





去咗Wendy 食lunch...杯野飲有得袖獎,但當然唔"仲"喇!





甜品時間--dip chocolate ice-cream.




仲可以加花生粒粒...所以,好香架! 而且好好味




          
          玩完摩天輪, 本我想去玩埋moving theater and waxworks museum. 但好似唔係好夠時間. 因為我地要趕巴士 回家! 所以,諗住下次再入黎Niagara Fall 先玩, 況且,由我屋企附近就有Niagara Fall 巴士坐, 坐個令鐘就到. 非常方便! 又多個籍口入去Niagara Fall 玩喇!

          


見到噴水池幾靚,就影! 而且遲d開始凍,就會close噴水池嘅喇!





Waxworks museum 蠟像館門口!





依張相都係蠟像館門口影! 後面個兩個人都係用wax做架!




             
        
        到後尾,去咗Duty free and 一個小商場 行街, 由於Niagara Fall係旅遊區, 所以Duty free,有好多手信,朱古力,香水 , 化妝品  and 酒賣 , 而且價錢真係比出面平dd. 而且免稅, 但唔係好需要, 因此,係Duty Free無買野! 而係小商場, Brian就係一間茶具店, 買咗set 茶壺. 有杯 , and personal 茶壺 all in one.  可以自己飲茶. 我都覺套茶具好靚! 本來Brian想買兩set, 一套比我, 但我唔想同他一樣款色,所以,我叫Brian唔好買! 睇下第二道有無其他款仲好! 而家都九月喇! 開始涼d! 有時入夜都涼涼地要着長袖衫 or外套! 所以, 越來越多時間會沖茶飲   架喇! 都係時候睇定set 特別茶壺比自己喇! 因我喜歡飲茶架! chinese and english tea 都會飲架!


               



係Duty Free 門口見到M&M's chocolate 汽水機幾好睇,所以,影低!4




        
        
        最後,見仲有時間,就去咗starbuck 坐下, Brian飲咗杯凍飲 ! 而我就去咗starbuck隔離間雪糕店買香蕉船 食! 我個腦時時都諗住食...哈哈! 但個香蕉真係好好味 and 好大杯! 食完好有滿足感!   雖然,行足成日,周圍睇野, 食野! 但依日過得好充實! 好好玩! 多謝Brian的安排!

        


Dairy Queens'  banana split香蕉船





我一個人食晒成個banana split 呀! 好利害,哈哈! 而個樣係咪好疲倦呢?行足成日渦!




我手上面係Brian杯野飲! 都幾好飲!



依杯係Brian叫嘅飲品! 我都唔知叫乜名! 但好有果汁味

No comments:

Post a Comment