Gift Certificate & My first croissants

       我係星期二(Sept 25)收到張禮卷, 係Canadian tire $25 禮卷, (Canadian Tire 係家庭用品店), 好開心呀
!  可以去增添多d整蛋糕
 用品喇! 哈哈!  收完依張禮卷..個心就成日心思思

唔知買咩好! 唔知等到聖誕
 
先用, 定係依排用咗去呢!! 所以,自己決定上網睇
, 睇下有無特別野想買,而又係減緊價, (我係咁婆仔嘅喇)....上Canadian Tire 網站真係比我見到有野減, 而又係自己好想買架!  我第二日, 雖然落雨

又要去郵政局寄包裹
  , 但我都唔理....我都照行去Canadian Tire. 入到去, 我見到咩都想買, 但我同自己講...慢慢黎, 要停一停諗一諗, 返屋企睇清楚自己有咩需要! 結果, 我係無買任何野! 但我小腦袋已經有個概念...點善用我$25 禮卷!? 順便問下Brian有無特別野想買, (其實,都唔洗問, 他多數唔係好需要家庭用品, 電器就可能要). Brian比我嘅答案係我心目中嘅答案(即係唔需要買家庭用品)!! 哈哈!

他見我三心兩意唔知買咩好, 就約我星期四放工, 一齊去Canadian Tire 行下! Yeah! 有人可以幫下眼, good good good
!      


               




         雖然依日, 係條街周街行, 但唔知點解臨返屋企經過超市 , 又行咗入去睇下野! ....我買咗包Cake Mix , 牛奶 , ...d立立雜雜野! 臨去cashier見到有d現盛croissants dough賣, 同自己講...整下croissants 食 都好渦! 還掂自己都好似好耐無開焗爐! ....咪買返屋企玩下! 返到屋企換完衫 ,就開始整

croissants, 原來都幾容易整, 擦開包裝, 跟住招紙上嘅方法卷croissants
, 之後,放入焗爐十分鐘就有得食lu!




                





張禮卷係咁嘅樣! $25 cdn (即係香港$175)




我自家製嘅croissants, 我第一次整! 我只係買d現盛croissant dough,唔洗自己"猜"麵粉!擦開包裝,卷埋去,就焗得!  等十分鐘就有得食, 啱晒我依d懶人! 哈!

No comments:

Post a Comment