所碎事

           近日多濕碎野做! 依兩日都好夜先食飯
,但出奇唔肚餓, 而且越夜食就越食得少!! 哈哈! 所碎事要由星期日講起, (Sept9)晚上先回自己家 , 都幾疲倦,可能依朝早起,又攞住一袋二袋野坐車! 返到自己apartment 都好想瞓


, 就係依個時候好想沖杯茶飲, 醒晨下, 我就好自然去廚房攞水煲
, 燒水. 飲茶當然要水滾喇! 而且,我還想用熱茶配冰皮月餅! ...但由於, 自己怕嘈,所以,攞開水煲個bb制, 之後,我入了房一邊睇電視 ,一邊玩nds... 點知我煲乾水. 聞到 "穠" 味,先醒起自己有煲水, 入到廚房,個水煲已經黑晒! 唔要得喇! 自己真倫盡

!  謂有星期一(Sept10)放工同Brian一齊去買個新水煲!


       


         到星期一 ,Brian一放工 就約我係地鐵站附近間kitchen stuff plus 等! 點知揾唔到合心水 (水煲). 我見還掂出咗街, 不如同Brian一齊去揾正版nds games. 因為而家EB (電子遊戲用品專門店) 用六隻指定 used games.  可以係 EB ( 電子遊戲用品專門店)換取一部新紅,黑nds 遊戲機! 但我和Brian周圍揾咗好幾間二手遊戲店鋪都揾唔齊六隻指定nds games.  揾到成晚上8點半 都揾唔到, 我and Brian 都索性放氣, 唔再揾! 就係依個時候,我地已經揾到係 Ikea 附近! 就入咗去買水煲 ...Brian就買了乾花 and 裝乾花的玻璃盆 ! 我都唔 "拾輸" 臨走買咗蠟燭座 and 蠟燭 . 之後,回到家都十點...才開始食dinner .

         



係ikea 買嘅野!   個玻璃盆係裝乾花架! 而家d乾花 & 玻璃盆放咗係washroom裡面! Washroom香晒!




           
          到星期二
(Sept 11), 可能秋天就到, 天氣涼了許多

! 但要去眼鏡鋪攞隱形眼鏡,所以,又周圍走,係去眼鏡店
途中,見有間時裝店鋪有special .  我就係咁, 入咗去時裝裡面. 又比我揾到件衫 ,好低架! 試咗啱身, 諗咗陣就走去cashier比錢.
( 其實自己之前有依款衫, 但係就粉紅色架! 但見on special就買多件同款唔同色喇!今日,無端端又有收獲.  雖然買咗野,但仲腳痕痕, 再行多幾間時裝店先捨得去眼鏡店攞隱形眼鏡!  當行返屋企嘅時候都開始天黑黑, 而且d風仲好涼! 原來返到屋企無幾耐就落大雨! 我被咗場大雨
呀! 但可能天氣涼了,自己又着得少! 所以, 回到家時有少少頭痛,但食完dinner
就無事喇! 哈!


                



無端端的收獲





返到屋企就落大雨!



依張同上面張相係同一個窗影,但依張就係朝早影! 睇下我屋企留下幾多人,幾多車,好繁忙!

No comments:

Post a Comment