愛上睇書

        
近排, 六點幾就坐係書房, 睇下書, 食下d零食

or 雪糕順便同自己新換返黎嘅玩具玩下, 我就係咁, 坐到煮飯時間才起身! 前排自己讀個間大學寄咗本雜誌比我!  我就睇咗依本雜誌兩日. 真係咩都比我睇晒! 哈哈! 都係時候去書店行下, 望下有無書 or 雜誌想睇! 雖然,近排係地鐵, food court 都見人攞住本Harry Potter 係咁讀, 但我唔會考慮買依本書, 因我一集都無睇過!  早排上網 睇咗幾本有興趣嘅書, ...有時間就會去買返黎!



依道就係書房,我一面睇大學寄比我嘅雜誌&屋企嘅食譜, 仲一面 食雪糕! 最重要係四隻新玩意陪住!哈!


 由於,愛上
睇書, 所以,屋企個書櫃比我整到亂晒!  我連自己屋企d食譜都睇一餐。  哈哈! 至於, 甜品方面我又有新傑作, ...係
椰汁糕! 今次整得唔係好甜, 下次要加多d糖嘅份量, 但自己都係飯前and飯後食咗一個! 依個甜品, 無用雞蛋做, 可以健康d!  我自己都覺自己近排對凍一凍嘅甜品特別瘋狂! 可能, 天氣嘅問題啩!  我諗
我遲d唔會癲到, 放d飯&餸入雪櫃,雪到凍一凍黎食啩! 哈!

睇下個椰汁糕, 左手面比我隻手指整 "斌" 咗!但味道都幾好!

No comments:

Post a Comment