又手痕~新產品-- 芒果布甸

    係呀!
我又再一次手痕喇! 都唔知點解
其實,我都係就地取材, 見屋企雪櫃
有咩材料就整咩, 我係雪櫃見有芒果 and 淡奶...."鄧" "登"就整芒果布甸喇!! 講真我自己都係第一次整芒果布甸
.  我只記得四妹個朋友講過, 點整芒果布甸, 自己又上網睇下.  將所有自己吸收d野, 再加d減d, 就製造咗----  芒果布甸出黎喇!yeah! 又有一樣野, 唔洗出街買黎食喇!  自己都急不及代, 係晚餐前食咗一杯!! 仲落埋好多淡奶係d芒果布甸上 面 食, 因我覺加d淡奶
係布甸上面食會滑d囉!

               


     我都發覺自己,  近排好鐘意整甜品食...而且,整親都要雪
到凍一凍先食, 我連蛋撻都雪凍黎食...哈哈! 可能依排天氣熱啩! 其實,可以講話天氣比較"焗"
, d天氣無以前咁清爽! 胃口自然差, 唔想食野, 只想食凍野! 但日日食有關於蛋
嘅野食, 都好似唔係咁健康! 怕膽固醇....希望聽日
, 自己個腦唔好再諗住整野食. 如果唔係都幾危險!


                  


                
芒果布甸呀!


整嘅方法唔難! 好方便! 我男朋友一次過食咗兩杯呀!



                 

   
   Also, 近日我屋企唔知樓上定樓下有人裝修, 整到好嘈! 成日都聽到電讚聲
....help!!! 到煮飯 (dinner
)
仲聽到呀!!


12 comments:

  1. 唔使太擔心!~ 一日一隻半隻雞蛋問題不大! 不過過量就不好啦~

    ReplyDelete
  2. 連蛋撻都要雪凍嚟食又真係誇張咗d喎

    ReplyDelete
  3. Vicky: 你呢排好勤力喎,成日都整嘢食喎,芒果布甸我都好鍾意食架,不過通常都係媽咪整俾我地食......你而家都越嚟越叻叻喇....你整多D嘢食,我又學吓你整嘛!!我地大家一齊努力!!

    ReplyDelete
  4. 芒果布甸是我的最愛。

    ReplyDelete
  5. 我又學下先....咁岩買左本甜品書!

    ReplyDelete
  6. 芒果吃不得呢

    ReplyDelete
  7. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。29 July 2007 at 18:50

    天時暑熱,食d甜唔好嘆呀

    ReplyDelete
  8. 小威威: 都算大量雞蛋嘅喇! 一星期食晒成打蛋渦! 都幾危險! Heiki 媽咪: 係呀! 我咩都放入雪櫃, 連方包都放入雪櫃, 所以,我一定要好大嘅雪櫃先滿足到我! 爆炸魔女 : 近排手痕,跟下書學下, 就整到d特別小食! 多謝你對我嘅讚賞! 我都係參閱你個blog才識整燉蛋,因而,增強我自己煮野食嘅自信心! 哈哈! Yeah!!   我地無論係煮野食或者其他野,....大家都一齊努力喇! Mattew : 首先,多謝你黎我嘅blog留言!  咁啱我又有個同學仔同你一樣名! 但我諗你唔係我識個果! 哈! 而,芒果布甸我自己都幾仲意食架!所以,自己學整囉!你仲意食都學下整吖! 芒果布甸唔係好難整架咋! 心樂: 見你買咗本煮野食書都有一星期,快d學d 特別d甜品吖! 芒果布甸整嘅過程唔復雜, 你都試下整吖!夏天好啱食架! 由其事香港而家咁熱! 溫詩愛貓 : 首先,多謝你黎我嘅blog留言! 係呀!芒果布甸比我想像之中容易整! 你仲意食可以整多d放落雪櫃雪凍黎食! 夏天,食涼野,好舒服! Miss Cheese Cake: 係呀!夏天食d涼野,真係好舒服架! 人都精神d !

    ReplyDelete
  9. 個布甸加咗 hello kitty 上去, 即刻變得勁吸引呀 !!

    ReplyDelete
  10. 你男友呢排好有口福呀~~~ 有咁多甜品食 忍吓啦 到裝修完就靜番架啦~ 我樓上果家夠唔夠都鑽野... 好鬼煩 啲聲!!!

    ReplyDelete
  11. Vicky: 我老公噚晚先講:佢話呢排食多咗我整D嘢,佢又重咗兩磅喇!

    ReplyDelete
  12. To ... Beauty Sandy: 自己影芒果布甸個陣時手多多, 放埋hello kitty 上去個杯道, 但我覺得影出黎個效果唔錯, 所以, post上黎! 炭炭媽: 係呀!我男朋友依排一放工就問我有無整小食...哈哈! 至於, d電 讚聲已經消失咗, 但而家到屋企樓下讚地喇! 夏天係多d工程進行架喇! 爆炸魔女: 嘩!你先生咁快重兩磅喇! 哈哈! 咁就要做d運動喇! 你係晚餐又試下煮d清淡d嘅餸吖!

    ReplyDelete