休閒weekend


sofa-home.jpg   依個weekend過得好普通, July 6,星期五Brian放工,係屋企食. 我習慣係一邊食飯,一邊睇flyer. 咁啱見到張KFC flyer-8.gif有特價 coupon. Brian見我依排食得好少野, 佢見到我有d興趣食,就即刻話去買. 後尾,我費事Brian食食下飯走出街,我就自己落街買, 因為自己順便買埋牛奶milk.gif. 就係咁就去咗KFC買外賣. 返屋企途中,聽到手提響. 咪攞住個電話講,就係依一個時候, 我杯汽水food261_p343.gif就倒捨晒. 倒剩兩淡...激死我喇!  就係咁,我星期五就食咗個優惠價---KFC餐

KFC 張coupon and 我個餐!













依個係我星期五晚餐之中,其中一個dishes.

           

   星期六,July 7. 一起身,整咗個bruch比自己and Brian食. 食完, 我好想出街,但唔知去邊...只想出街行下littlepeople-6.gif. 就同Brian去行下d電器鋪. 行咗一陣就去咗酒鋪買支白酒 for dinner. 仲買咗支細pear cider and smoky cheese 當下午茶.  支pear cider 都幾好飲, 我覺有d似香賓. 第時有咪喜慶節日都買返支.同d朋友 or 細妹飲都唔失禮. 到dinner,....講真,我好懶煮野食. Dinner求求其其整咗個炒飯配白酒08B0CAB5eB4A1B9CF2F12ADB9AAAB2F062E.gif,咁就一餐. 夜晚,我mainly都係睇中文電視,因為現時重播"衝上雲霄"televison.gif....非常仲意依齣戲.  可能自己到而家都想做空姐.

依碟係bruch,香腸, 薯容, &露荀                      
pear cider and cheese   







 
 pear cider                                                            
白酒, 青提子, & cheese
我整嘅炒飯
   係呀!今日,Brian同一個朋友貿易手機. 原來,依一個人嘅職業係警察.  我都未係加拿大認識過警察. Anyway, 現時,我用緊一部新手機. 但都係同我上一部同一牌子. 因為我太愛依個牌子push email嘅function. 所以,換來換去都係依個牌子.
我部新手電,個wallpaper我都幾仲意!

           

       星期日,July8見天暗暗唔係好想出街,又係好求其煮個公仔麵food and pan fried一碟餃子food9.gif就係咁for my lunch. 到下午我就同Brian剪頭髮happyface2-1.gif...係呀! 我識剪頭髮,有時我自己會幫自己剪架!   所以,我一年只係幫瀙髮型屋一,兩次! 唔知點解黎到加拿大咩都自己做,連改褲腳長,短...砌書架, 砌鞋櫃, 砌書椅, 砌書桌,電視架, 都係我自己. 等專業人事往往都等幾日先黎整到. 自己一邊睇說明書,一邊砌,就砌好. 又快,又方便.


     依個weekend mostly都係坐係屋企, 睇電視 and睇書, 因為Brian就生日,所以,睇定食譜,諗住整蛋糕
比佢.所以,成日坐係sofa諗,買咩材料...整邊隻蛋糕好.cake14.gif



5 comments:

  1. 你自己一個人住或同朋友住架?

    ReplyDelete
  2. Vicky: 呢兩日醉心研究別人的食譜,又整吓曲奇,又要出去同阿仔交學費(因為而家香港嘅銀行好少有counter,多數都只係提款機),聽日佢又要返學校交入數紙同埋書簿費.....但係我每天都有來你這裏,不過今日先有時間留言給你呀...... Y,你地D「外國人」真係連食嘢都好外國feel喎,連飲嘢都要倒落酒杯度,真係好浪漫呀...... 你連wallpaper都用埋Kitty,我就冇咁做喇.....我一定係用家中嘅大細少嘅相啦...... 喂喂,你煮嘢食都唔係咁差啫,都唔錯Y...... 阿仔早兩日派咗成績表,佢只考第七名咋,不過算啦,我都預咗......

    ReplyDelete
  3. 爆炸魔女:    首先,好多謝你每天都抽時間黎這裡. 做cookies,做成點呀? 咩cookies? 朱古力cookies嗎? 我而家都開始整緊蛋糕,因男朋友就生日. 做個蛋糕比佢.    係呀?講開銀行我就angry. 我依邊d銀行,好早關門. 我一早去又未開,放工去又關門. 所以,多數lunch time 去. d銀行Teller又手腳慢,排隊排到腳軟. 我又怕自動轉帳. 所以,都係用傳統方法--去銀行teller 嘅counter. 好彩近一,兩年有部份銀行會開星期六.雖然開得幾個鐘. 但好過無. 但就唔係間間銀行都開星期六.     乜香港d銀行咁架,為乜cut 晒d teller 嘅counter? 想節省人手呀?!  如果年記大d人,點識去提款機渦! 有d老人家眼都蒙蒙地, 點按提款機d字渦! 出錯咗,銀行咪又係要做野!!     啱啱去咗你個blog,你教我炒菜,thanks very much呀! 原來要用大大火. 我好guilty.到而家先學煮野食. 我媽都配服我. 唔識煮飯都可以自己出去住咁多年. 因我媽都覺我煮飯無咩天份...哈哈!而家keep住日日煮, 就好少少. 但就好仲意食野 and 品嘗酒. 因此,有d心機學煮野食.     你仔仔考第七都好好喇! 都係十名內,你仔仔間學校係勁學校,考第七都不錯. 唔好比壓力佢喇! 見你仔仔都好乖.你同佢溫習都坐定定.我以前教d妹讀書,講無兩句就跑走咗. 好勞氣.     係呀!張hello kitty 相....我覺得cute咪set 做wallpaper囉! 但想還原返,但還原唔到,無咁多時間試. 依排我家internet connection有d問題. 所以,都唔知可唔可以日日打blog....又要打電話去internet公司傾下......! 心樂: Yes,我自己搬離開咗屋企人,自己住,咁樣讀書,返學,返工都方便d. 由於加拿大地大,由一個地方去另一個地方要坐車,坐好長時間,又traffic jam.  而且,車費比較貴. 所以,我由大學時期就搬離開咗屋企. 大學時住大學residence, 而家係apartment 住. 哈!

    ReplyDelete
  4. 休閒得來, 你都做咗好多野喎 !!  白酒 + chesse .... 正呀 !!

    ReplyDelete
  5. Beauty Sandy:我好仲意品賞酒架!我就喜歡紅酒多d,咁你呢?

    ReplyDelete